نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
۴ |
۲
مربیان استقلال تا ساعت ۱۰ شب در کمپ چه می‌کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان استقلال دوازدهم فروردین پس از پیروزی مقابل حریف خود بدن‌هایشان را سرد کردند و با اجازه جواد نکونام از محل تمرین خارج شدند اما مربیان چنین اجازه‌ای پیدا نکردند.

وقتی دیدار تدارکاتی دوازدهم فروردین استقلال به پایان رسید، جواد نکونام شاگردانش را مرخص کرد اما به همه دستیاران گفت باید در کمپ باقی بمانند و به اتاق او بروند.

این اتفاق حوالی ساعت ۱۸ به وقوع پیوست و مربیان استقلال تا نزدیک ساعت ۲۲ در کمپ بودند. به دستور جواد نکونام فیلم هر دو بازی تدارکاتی استقلال در ایام نوروز به تصویر کشیده شد و سرمربی تیم روی مواردی که از نظرش به لحاظ تاکتیکی مهم بودند برای مربیان صحبت کرد و توضیحات لازم را داد تا در جریان تمرینات بعدی کار چگونه جلو برود و نقاط ضعف چطور برطرف گردد.

همچنین خلاصه‌ای از دیدارهای قبلی مس رفسنجان مقابل استقلال و سایر تیم‌های لیگ برتری نیز به تصویر کشیده شد تا اشراف تاکتیکی کادر فنی برای تقابل با حریفی که هجدهم فروردین در ورزشگاه آزادی مهمان آنها خواهد بود، بالا برود. بعد از این جلسه حدوداً ۴ ساعته، نکونام و دستیارانش کمپ را ترک کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    جلسه تحمیل سر مربی از لیست مربیان باند به تیم های لیگ بوده ؟!
  • بهنام طارمی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    از خود غلامپور و نوازی و رحمتی و هاشمی نصب بهتر میدونید که نکونام چی گفته عجب از دست شما اصحاب رسانه عجب مطمعن باشیم چیزی از قلم ننداختید؟ اگر تیم سوگولی خودتون بود الان نوشته بودید پشت دربهای بسته معلوم نیست چه اتفاقی افتاده ولی برای استقلال حتی یک نقطه هم از قلم نیفتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی