نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
۰ |
۰
نزدیکترین بازارهای کیش به هتل داریوش کیش
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سفر به جزیره زیبای کیش از چندین منظر همیشه موردتوجه بوده و همچنان نیز حائز اهمیت است. در قدم اول باید به خدمات تفریحی که با تورهای گردشگری برای شما در این جزیره فراهم‌شده است اشاره داشته باشیم.

سپس به این موضوع بپردازیم که کیش یک منطقه آزاد تجاری است و شما می‌توانید خرید برندهای بین‌المللی را باقیمتی بسیار متمایزتر نسبت به سایر شهرهای ایران تجربه کنید. در آخر هم اقامت در هتل‌های لوکس کیش سبب خواهد شد تا سبک و سیاق متفاوتی را از این گردشگری مفرح در پیش روی خود داشته باشید. هتل داریوش کیش قیمت بسیار عالی را با توجه به کیفیت خدمات متمایز خود برای شما در نظر گرفته است. چراکه نزدیکی به مراکز تفریحی و بازارها و پاساژها از یک‌سو و از سمت دیگر ارائه هر نوع خدمت‌رسانی در این هتل سبب می‌شود شما بی‌هیچ کم‌وکاستی سفر خود را به پایان برسانید.

بازار گردی در کیش

بازار گردی در کیش

با معرفی بازارهای نزدیک به هتل می‌خواهیم بگویم هتل داریوش کیش قیمت خیلی زیادی را برای اقامت در پیش روی شما قرار نمی‌دهد چراکه موقعیت مکانی منحصربه‌فردی با این اسکان شما در پیش رویتان است.

بازار زیتون

این بازار یکی از برگزیده‌ترین مراکز خرید در کیش است که تنها با هتل اقامت شما پنج دقیقه فاصله دارد. این بازار به‌صورت دوطبقه با مساحتی در حدود ۷۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۶۷ طراحی و ساخته‌شده است. تقریباً ۱۰۸ غرفه وجود دارد که ۹۶ غرفه در حوزه پخش و فروش و ۱۲ غرفه دیگر به فعالیت‌های اداری مشغول به کار هستند.

بازار پانیذ

برای کسانی که به دنبال برندهای خارجی و بسیار مرغوب هستند و تمایل دارند قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم در پیش روی آن‌ها باشد. توصیه می‌کنیم به بازار پانیذ حتماً سری بزنند. این بازار با هتل داریوش کمتر از شش دقیقه فاصله دارد. بازار پانیذ در دوطبقه خرید انواع کیف و کفش، پوشاک بچه‌گانه، زیورآلات و ساعت، مانتو، شال و روسری و بزرگ‌سال، طلا، جواهر را در کنار بسیاری اقلام موردنیاز شما فراهم آورده است. تنوع اجناس داخلی و خارجی به‌قدری زیاد است که بدون شک دست‌خالی به هتل برنمی‌گردید.

بازار ونوس

 در بازار ونوس علاوه بر خرید می‌توانید به گشت‌وگذار و صرف یک غذای خوشمزه هم پرداخت. کافی است از هتل داریوش تا این بازار پنج دقیقه زمان صرف کنید تا شاهد منحصربه‌فردترین بازار جزیره باشید. این بازار بین‌المللی در سال ۷۵ در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع در دوطبقه دایر شده است. شما می‌توانید در این بازار فرزند خود را به سرزمین بازی ببرید یا اینکه در کافی‌شاپ آن به ریلکس کردن بعد از یک گشت‌وگذار طولانی بپردازید.

بازار مریم

 اگر بخواهیم شمارا با اقامت در هتل داریوش به قدیمی‌ترین بازار در کیش برسانیم باید بگویم تنها ۵ دقیقه با این بازار فاصله‌دارید. این بازار قدیمی که نمای سنتی دارد تقریباً ۵۵ غرفه را برای عرضه پوشاک، چمدان مسافرتی، کیف و کفش برای شما به تصویر کشیده است. برای اینکه بتوانید متفاوت‌ترین‌ها و مرغوب‌ترین اجناس را برای خود در حوزه کیف و کفش تهیه کنید به شما توصیه می‌کنیم حتماً به این بازار سری بزنید.

بازار مریم کیش

 مسافت‌های هتل داریوش کیش با بازارهای جزیره

 با نزدیکی به بازارهای قدیمی و پاساژهای تجاری مدرن پی خواهید برد هتل داریوش کیش قیمت عالی را برای شما فراهم کرده است چراکه از تحمیل هزینه‌های رفت‌وآمد در طول این سفر در امان خواهید ماند.

  • فاصله تا بازار پردیس ۲۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۵۷۰ متر)
  • فاصله تا بازار کیش مال ۴ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۸۸۴ متر)
  • فاصله تا رویال مال ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۵۴ متر)
  • فاصله تا بازار زیتون ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۵۳۸ متر)
  • فاصله تا بازار پانیذ ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۷۵۸ متر)
  • فاصله تا بازار ونوس ۵ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۸۲۵ متر)
  • فاصله تا بازار دامون دریا ۲۵ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۷۹ متر)
  • فاصله تا بازار مریم ۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۱۰۹ متر)
  • فاصله تا بازار دامون دریا ۱۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۱۹۹ متر)
  • فاصله تا بازار مروارید ۶ دقیقه با خودرو (۳ کیلومتر و ۳۷۹ متر)
  • فاصله تا بازار بهکیش ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۳۶۸ متر)
  • فاصله تا بازار پارس خلیج ۱۵ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۲۵۹ متر)
  • فاصله تا مرکز خرید دیپلمات ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۶۷۴ متر)
  • فاصله تا بازار عرب‌ها (صفین) ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۲ کیلومتر و ۷۱۹ متر)
  • فاصله تا بازار پدیده ۱۵ دقیقه با خودرو (۱۳ کیلومتر و ۳۵ متر)

کلام آخر در مورد بازار گردی در کیش

 ازآنجایی‌که خرید یکی از بخش‌های مهم هر سفر را تشکیل می‌دهد. پس دور از انتظار نیست که در هتلی اقامت داشته باشیم که به مراکز خرید آن شهر نزدیک باشد. به‌عنوان‌مثال شما با حضور در هتل داریوش به‌راحتی می‌توانید در کمتر از نیم ساعت به تمام پاساژهای تجاری و مراکز خرید مهم جزیره دسترسی داشته باشید. این یعنی صرفه‌جویی بسیار چشم‌گیری در هزینه‌های مصرفی به‌قصد جابجایی در طول سفر که بسیار حائز اهمیت است. در مقاله پیش رو سعی بر آن داشتیم تا با بررسی برگزیده‌ترین مراکز خرید و مسیریابی آ برای شما با اقامت در هتل داریوش سفر شمارا قدری متفاوت‌تر از گذشته تصویرسازی کنیم. امید است مطالب ارائه‌شده موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما با سفر به جزیره زیبای کیش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی