نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
۰ |
۰
رقابت بارسلونا و رئال مادرید در جذب یک ستاره نوجوان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا با نمایندگان فرانکو ماستانتونو که در رادار رئال مادرید است تماس گرفت تا هرطور که هست او را از چنگ رقیب برباید.

جدیدترین نوجوان بااستعداد آمریکای لاتین که مورد توجه اروپایی‌ها قرار گرفته فرانکو ماستانتونو، بازی‌ساز ریورپلاته است. این بازیکن ۱۶ ساله آرژانتینی در این فصل وارد تیم اصلی ریور شد و با عملکردهای درخشان خود انتظارات را افزایش داد. ریور اقدام به افزایش قیمت خرید او کرده و قراردادش را تا دسامبر ۲۰۲۶ تمدید کرد و بند فسخ ۴۵ میلیون یورویی را در قرارداد او قرار داده که در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات ۵ میلیون یورو افزایش می‌یابد.

این هفته گزارش شد که رئال‌مادرید در پنجره تابستانی به دنبال خرید ماستانتونو خواهد بود. با این حال او ابتدا به بارسلونا و منچستریونایتد لینک شده بود و به نقل از اسپورت، بلوگرانا با ایجنت او تماس گرفته تا در مورد خرید این ستاره صحبت کند. مدتی است که تیم کاتالانی ماستانتونو را زیر نظر دارد و او را نوجوانی متمایز می‌داند. بارسلونا امیدوار است که بتواند این نوجوان و نمایندگانش را متقاعد کند تا با باشگاهی قرارداد نبندد و تا سال ۲۰۲۵ صبر کند تا بارسا قدرت خرید او را پیدا کند.

بارسلونا در جذب این ستاره کار سختی در پیش دارد اما می‌تواند به او اطمینان بدهد که در این تیم زمان بیشتری برای بازی در اختیار خواهد داشت، نسبت به رئال مادرید که به دلیل تعداد بالای ستارگان شاید فرصت چندانی برای بازی به او نرسد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ستاره کهکشان مادرید هم از آمریکای‌جنوبی می‌آید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی