نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
خرید ارزهای دیجیتال بارسلونا، پاری سن ژرمن و دیگر تیم‌ها در بیت ۲۴
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمایه‌گذاری روی رمزارزها به شرطی سودمند خواهد بود که اطلاعات مناسبی در مورد همه ارزهای دیجیتال و شرایط و ماهیت آن‌ها داشته باشید.

ارز چیلیز از جمله ارزهایی است که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، ضمن ترید ارز چیلیز، می‌توان با خرید این ارزها از تیم‌های ورزشی محبوب نیز حمایت کرد. مباحثی مانند این که ارز چیلیز چیست، چه عواملی روی قیمت ارز چیلیز تأثیرگذار هستند و این که چگونه میتوانید به کمک بیت ۲۴ از تیم محبوب خود حمایت کنید را در این متن توضیح داده‌ایم.

ارز دیجیتال چیلیز چیست؟

اگرچه چیلیز یک آلت کوین با شبکه بلاکچین اختصاصی نیست اما با توجه به کاربردها و اهداف خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است، دارای شرایط مناسبی برای ترید و سرمایه‌گذاری است. چیلیز در واقع یک توکن هواداری اسپانسر تیم‌های ورزشی در سراسر دنیا است و علاقمندان به خرید این ارز دیجیتال از تیم‌های مورد علاقه خود نیز حمایت می‌کنند.

همین موضوع باعث شده است که این رمز ارز بسیار مشهور و شناخته شده باشد. چیلیز بر روی بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده و دارای قابلیت‌های مختلفی مانند امکان ساخت و استفاده از ان اف تی‌ها و تبدیل شدن به یک رمز ارز مناسب برای خرید و فروش کالاهای تجاری در اینترنت را دارا است.

نگاهی به تاریخچه چیلیز

تولد ارز چیلیز به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد، تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال بعد از چند ماه کوتاه تحقیق و همکاری در اواخر سال ۲۰۱۸ این ارز را رسما بر روی شبکه اتریوم به بازار معرفی کردند. در ابتدای راه مشکلات و چالش‌های بسیار جدی پیش روی پلتفرم این ارز دیجیتال وجود داشت اما خیلی زود این مشکلات برطرف شد.

شرکت بزرگ HX Entertainment Limited یک شرکت فعال در حوزه سرگرمی بنیانگذار اصلی پلتفرم چیلیز به شمار می‌رود که گروه Mediarex در این شرکت با همکاری مستقیم با دو مقام ارشد Socios یعنی آقای فیوبیال و الکساندر دریفو پروژه‌ای رمز ارز را پایه‌گذاری کرده و به عنوان تیم توسعه دهنده و پشتیبان آن معرفی شده است. برای اولین بار معرفی این ارز دیجیتال به بازار در سال ۲۰۱۸ و در اواخر این سال بود که توکن اختصاصی آن با استاندارد ERC20 در بلاک چین اتریوم تعریف شد.

تولد ارز چیلیز

کدام تیم‌های ورزشی توکن هواداری چیلیز دارند؟

در حال حاضر تیم‌های ورزشی بزرگی در دنیا از چیلیز به عنوان توکن هواداری استفاده می‌کنند که از آن میان می‌توان به آرسنال، منچسترسیتی، اورتون، لیدز و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس، تیم پاری سن ژرمن از فرانسه، بارسلونا اسپانیا و تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال اشاره کرد. هواداران این تیم‌ها می‌توانند از این توکن به عنوان حمایت مالی از تیم‌های محبوب خود استفاده کنند. وجود چنین شرایطی باعث شده است که تقاضای بسیار زیادی برای خرید کلی چیلیز در بازار به وجود آمده و این رمز در طول هر ۲۴ ساعت حجم معاملات بسیار بالایی داشته باشد.

ویژگی‌های چیلیز

توکن‌های هواداری و اسپانسری یکی از روش‌های حمایت از تیم‌های ورزشی است و می‌توان آن را ایده آل‌ترین روش برای دریافت کمک‌های هواداری دانست. در کنار دریافت کمک مالی می‌توان اتحاد و ارتباط نزدیک با هواداران را نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل ارزهای دیجیتال دانست.

شرایط در نظر گرفته شده Socios روی پلتفرم این رمزارز کمک می‌کند تا کاربران ا خرید توکن‌های هواداری به نوعی برای رای گیری و اظهار نظر درباره تیم ورزشی مورد علاقه خود مستقیما وارد عمل شده و با خرید آن‌ها شرایط مالی خوبی برای تیم‌های مورد علاقه خود ایجاد کنند. به این ترتیب ترید چیلیز دارای سودی دو طرفه هم برای تیم‌های ورزشی و هم برای هوادارانی است که با معامله آن به سود مناسبی برسند.

یکی از ویژگی‌های اصلی و مهم این ارز دیجیتال امکان استفاده از قراردادهای هوشمند آن هم از نوع تورینگ کامل است که مبتنی بر بلاک چین اتریوم امکان‌پذیر شده است. چیلیز در آینده نه چندان دور قصد ورود به بازار متاورس را نیز دارد و این مهم می‌تواند قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را با رشد قابل ملاحظه روبرو سازد و باعث افزایش تعداد کاربران و محبوبیت آن در بازار شود.

قیمت ارز چیلیز

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز نشان می‌دهد که این رمزارز پتانسیل سوددهی بالایی در بازه‌های زمانی مختلف داشته است. چیلیز برای اولین بار در بازار ارز دیجیتال با قیمت‌های حدود ۰.۰۰۲ دلار معرفی شد و در سال‌های بعد فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت. نکته مهم درباره چیلیز این است که این ارز دیجیتال می‌تواند سودهای مناسبی را در بازه‌های زمانی کوتاه نسبت به سایر رمز ارزها داشته باشد.

تعداد توکن‌های چیلیز در بازار

با توجه به اینکه یکی از کاربردهای اصلی چیلیز آن است که تبدیل به یک ارز دیجیتال مناسب برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای اینترنتی شود تعداد توکن‌های قابل توجهی از سوی تیم توسعه دهنده برای آن در نظر گرفته شده است. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال گویا کل توکن‌های چیلیز را ۸.۸۸۸، ۸۸۸.۸۸۸ در نظر گرفته است و هم اکنون حدود ۶.۱۳ میلیارد از کل توکن‌ها در بازار در حال گردش است.

جمع‌بندی

چیلیز در واقع یک توکن ایجاد شده روی بستر بلاکچین اتریوم است که به عنوان توکن هواداری توسط تیم‌های ورزشی بزرگ دنیا مورد استفاده واقع شده است. خرید توکن چیلیز به معنای هواداری از تیم‌های ورزشی ارائه دهنده آن و همچنین نزدیکی هوادار و ارتباط و اتحاد آن با تیم ورزشی مورد نظر است. ضمن این که خرید و فروش آن نیز با توجه به قیمت چیلیز می‌تواند در بازه‌های زمانی کوتاه مدت سودآور باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیلیز و سایر توکن‌ها و ارزهای دیجیتال می‌توانید به سایت بیت ۲۴ مراجعه کرده و برای معاملات رمزارزها از خدمات این صرافی معتبر بهره‌مند شوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی