نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرورزشی‌گردی| وقتی علی دایی فقط یک‌قدم با نیمکت استقلال فاصله داشت/ تعارف پرسپولیس به سرمربی استقلالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرورزشی ۴ سال قبل در چنین روزی مذاکره مخفیانه مدیران استقلال با اسطوره پرسپولیس و تیم ملی را افشا کرد.

استقلال و پرسپولیس همواره با یکدیگر در تمام عرصه‌ها رقابت دارند و گاهی اوقات این مسئله به کری‌های همه‌جانبه نیز کشیده می‌شود.

خبرورزشی هجدهم فروردین سال ۹۹ با انتشار یک گزارش اختصاصی به ماجرای مذاکره برخی مدیران باشگاه استقلال با علی دایی پرداخت. اتفاقی که در اواخر دهه ۸۰ شمسی به وقوع پیوست. در آن مقطع اختلاف میان محمد رویانیان و علی دایی اوج گرفته بود و جالب اینجاست که مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خودش طی مصاحبه‌ای مدعی شد نیمکت این تیم را به امیر قلعه‌نویی تعارف زده بود و می‌خواست سرمربی اسبق استقلال را پرسپولیسی کند!

البته این مذاکره بیشتر در حد یک تعارف بود و هرگز جدی نشد اما در طرف مقابل، هنگامی که علی دایی با کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس اختلاف داشت و استقلال نیز در سالیان پایانی دهه ۸۰ شمسی طی مقطعی خوب نتیجه نمی‌گرفت، پروسه مذاکره با او توسط استقلالی‌ها کلید خورد و ظاهرا علی فتح‌الله‌زاده و علی نظری‌جویباری پیگیر بودند تا این اسطوره پرسپولیس و تیم ملی را به استقلال بیاورند! از قرار معلوم مذاکرات به مراحل پایانی رسید و بر سر برخی جزئیات نیز توافق شده بود اما علی دایی در حالی که فقط یک قدم با نیمکت استقلال فاصله داشت، ناگهان ترجیح داد قضیه را منتفی کند و استقلالی نشود.

علی دایی در استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دایی افتخار ایران IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    دایی نظرش بیشتر مسخره کردن حاج فتل و کیسه کشا بود تا مربیگری کیسه.😂😂😂
  • ع ق QA ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    چه تعارف زشتی !!! این مدیر عامل را در اسرع وقت شناسائی و به ارگانهای امنیتی معرفی کنید تا موضوع سرد نشده جنایت را پاسخ بدهید طبق پرتوکولهای بین المللی اماکن دیپلوماسی قدسیت داره
  • اشنا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بهر حال استقلال و پرسپولیس سرمایه های اجتماعی و ورزشی ایران هستن. فرقی هم نمیکنه کدام تیم بهتره ولی سلیقه ها فرق دارند .پرسپولیس جایگاه بهتری داشته و هوادار بیشتر استقلال هم خوبه ولی تعداد طرفدارانش کمتره که در نظرسنجیها میشه فهمید. هر دوتیم خوبن ولی استثنا هم داره و اون حمایت مرمی بیشتر از پرسپولیسه مقصر هم نیستیم چون هواخواه پرسپولیسیم .این کریهای بچه گانه هست که گاهی شورش را در میارن و بزرگان تیم هم بهانه بدست کریخوانها میدهند . بهتره به سلیقه ها و انتخابها بها دهیم و کری ها را مودب تر کنیم خواسته زیادی نیست .چون شخصیت هر تیم به هوادانش بستگی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی