نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
۸ |
۳
خبر عجیب درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد واگذاری پرسپولیس و استقلال همچنان خبرهای عجیبی شنیده می شود و البته استرس هواداران دو تیم ادامه دارد.

در شرایط طبیعی وزیر ورزش مثل وزرای قبلی روزهای زوج متهم به حمایت از پرسپولیس و روزهای فرد متهم به حمایت از استقلال می‌شد. این را داشته باشید تا برویم سراغ این خبر؛ «پرسپولیس به ۵ بانک! واگذار می‌شود و استقلال زیر نظر وزارت ورزش می‌ماند!»

  1. اینکه حضرات در کدام اتاق فکر به این نتیجه رسیده‌اند که پرسپولیس را به ۵ بانک مختلف بدهند خیلی سؤال عجیبی نیست. احتمالاً در همان اتاق فکرهایی که قبلاً تشکیل شد تا هر دو تیم را بدهند به سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش!
  2. حتی اگر از کیومرث هاشمی خوش‌مان نیاید باز هم جا دارد دل‌مان برای او بسوزد! بنده خدا صبح تا شب دنبال این بود که پرسپولیس و استقلال را واگذار کند و یک نفس راحت بکشد اما حالا می‌خواهند زورکی استقلال را زیر نظر وزارت نگه دارند تا جماعتی میلیونی هر روز در فضای وزین مجازی از خجالتش دربیایند!
  3. دولت دو سال است که می‌خواهد مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال را جدا کند! یعنی اگر می‌خواستند دوقلوهای به هم چسبیده را جدا کنند تا حالا صد بار آنها را جدا کرده بودند اما دولت هنوز نتوانسته پرسپولیس و استقلال را از هم جدا کند و به همین دلیل هر روز شایعه حذف دوباره آنها از آسیا شنیده می‌شود. شایعه‌ای که در ۲ سال گذشته درست درآمد و امسال در آستانه یک هت‌تریک تاریخی هستیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مشفق IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    برای اینکه همه علاقه مندند تیم پرطرفدار پرسپولیس را بخرند و استقلال مشتری نداره رو دست وزارت ورزش مانده
    • ناشناس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      مال بد بیخ ریش صاحب
  • ع ق QA ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    باند مشترک زرد آبی فدراسیون و طرفداران آبی ها در دولت چون استقلال مشتری ندارد و جعل ها و سوء اداره شأن نخ نما شده مي خواهند پرسپولیس را واگذار کنند تا استقلال را بشیر نفت وصل کنند اصلا چرا به اون موبایل فروشی واگذار نمی کنند
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    تیم خلافکار رو هیچکس نمیخواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی