نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
۲ |
۰
محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد به یحیی رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال و مس تنها تیم‌های بدون باخت دور برگشت لیگ برتر هستند.

در پایان هفته هشتم دور رفت و در حالی که بیش از نیمی از مسیر فصل در نیم فصل نخست پیموده شده بود، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که با یحیی گل محمدی در هشت بازی اول بدون باخت ماند.

حالا و در همان بازه زمانی یعنی بعد از ۸ بازی دور برگشت تعداد خطوط تیره در جدول مقابل تیم‌ها برای شکست دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال تا اینجا از ۸ مسابقه بدون شکست مانده‌اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام شروع کرد و تنها یک باخت تا اینجای فصل مقابل سپاهان دارد اما مس رفسنجان با ساکت الهامی استارت زد و نوید کیا در شروع دور برگشت جانشین او شد که بعد از ۸ مسابقه عنوان تنها مربی بدون شکست در سطح اول فوتبال ایران را کماکان در اختیار دارد.

استقلال و مس از هشت بازی خود در دور برگشت هنوز طعم شکست را نچشیدند. بعد از این دو تیم پرسپولیس و پیکان هستند که تنها یک بار باخته‌اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخت و قرمزها که در شروع دور برگشت هفته شانزدهم و اولین مسابقه ویرا به جای گل محمدی مقابل آلومینیوم با یک گل مغلوب شدند.

ملوان، هوادار و تراکتور تا اینجای فصل در دور برگشت تنها دو باخت داشته‌اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست در رتبه بعدی هستند و می‌دانید که سپاهان هنوز دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن را برگزار نکرده است.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی‌های دور برگشت خود را باخته‌اند؛ یعنی چهار مسابقه از ۸ بازی و البته ذوب آهن هم ۴ شکست دارد اما از ۷ مسابقه و نکته منفی‌تر اینکه ذوب آهن هر چهار بازی خانگی خود را باخته است.

و در انتهای این جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که با وجود تغییر مربی ۵ باخت در دور برگشت را متحمل شده است. دور رفت رکورد ۶ شکست در ۸ بازی بود، دراختیار دو نماینده دیگر خوزستان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    جواد هیچ موقع به یحیی نمیرسه ،یعنی نمیتونه برسه لیاقتشو نداره یحیی با پرسپولیس چندین جام لیگ برتر، حذفی، سوپر جام دارد جواد چی ؟داره؟,هیچی!!!!
    • موج آبی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      جدی میفرمایید جناب لنگپولیسی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی