نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چلسی رقیبش را با ۶ گل تحقیر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای سی‌وسومین هفته از لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل شاگردان مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفوردبریج به پایان رسید.

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفوردبریج تیم‌های فوتبال اورتون و چلسی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری ۶-۰ تیم میزبان همراه بود.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان کول پالمر هافبک هجومی تیم چلسی بود که یک تنه چهار گل به ثمر رساند و سه مورد آنها تا قبل از رسیدن بازی به نیم ساعت نخست بود. پالمر گل نخست خود را در دقیقه ۱۳، دومی را در دقیقه ۱۸ و سومی را در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. چهارمین گل آبی‌های لندن نیز در همان نیمه نخست و البته این بار در دقیقه ۴۴ توسط نیکلاس جکسون رقم خورد. جشنواره گل منجر به سیزدهمین برد فصل چلسی در لیگ جزیره با پوکر پالمر و گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۴ ادامه پیدا کرد و حسن ختام آن هم گلی بود که آلفی گیلکریست، بازیکن تعویضی تیم میزبان تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان، در نودمین دقیقه مسابقه به ثمر رساند.

این برتری پرگل، چلسی را ۴۷ امتیازی کرد تا جایگاهش را در رده نهم جدول رده‌بندی تثبیت کند. با توجه به اینکه چلسی ۳۱ بازی انجام داده است، هنوز این شانس را دارد که در بازی‌های باقیمانده خود حتی یکی از سهمیه‌های رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی