نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
۳ |
۰
فرمول تعیین قهرمان لیگ برتر ایران در صورت تساوی امتیازات
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورت تساوی امتیازات تیم‌ها در پایان لیگ، قانون گل زده در خانه حریف در بازی‌های رودررو ملاک تعیین قهرمان نیست.

سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول فصل به جایگاه تیم‌ها دست نمی‌زنیم؛ اما در پایان فصل اگر امتیازات برابر باشد، در گذشته مستقیم به سراغ تفاضل گل می‌رفتیم ولی الان قانون بازی رودررو ر در نظر می‌گیریم. در صورت تساوی امتیازات بین دو یا چند تیم، آنها را از جدول بیرون می‌آوریم و بعد بازی‌های رودررو و تفاضل گل را به ترتیب محاسبه می‌کنیم. در صورت تساوی در همه چیز هم به سراغ گل‌ زده و ... می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا قانون گل زده در بازی‌های رودررو محاسبه می‌شود، گفت: بازی‌ها در پلی‌آف نیست و گل زده در خانه حریف دو گل محسوب نمی‌شود. یعنی در شرایط مساوی در بازی رودررو به سراغ تفاضل گل می‌رویم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: سهمیه ایران ۲ + ۱ است؛ منتهی یک سهمیه هم برای سطح دو لیگ قهرمانان آسیا داریم که سهمیه به‌علاوه یک ما اگر در بازی پلی‌آف ببازد، در سطح دو لیگ قهرمانان شرکت می‌کند.

مهدی در پاسخ به این پرسش که نحوه تعیین سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت خواهد بود؟ اظهار داشت: تیم‌های اول و دوم لیگ برتر به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند؛ قهرمان جام حذفی در پلی‌آف حاضر می‌شود و تیم سوم لیگ برتر هم در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

همچنین با اعلام مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ ۲۶، ۲۷ اردیبهشت شد و هفته بیست‌وهشتم در تاریخ ۳۱ اردیبهشت یا اول خردادماه، هفته بیست‌ونهم ۵ یا ۶ خردادماه و هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ ۱۰ یا ۱۱ خردادماه برگزار می‌شود.

اینجا ببینید: ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده/ به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل یا سهیلا مسئله اینست ! IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    مگه قبلا بازیهای لیگ پلی آف محاسبه میشده که این قانون رو مطرح کرده بودید ؟ شماها حتی مردانگی خودتون رو هم فراموش کردید و مستقیم به حرف خودتون هم ……..
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    اونروزی که آقای سهیل مهدی بخاطر پرسپولیس با توپ جمع بازی دربی دعوا کرد وقتی بهش گفتن کارمند پرسپولیسه ناراحت شد و بهش برخورد اما الان میشه گفت مقام عالی تری پیدا کرده و به نوکر پرسپولیس تبدیل شده ، بله این رسم کار کردن برای مافیاست ، در همه دنیا همینه وقتی برای مافیا کار میکنی بالا که نمیری هیچ آخرش باید یه چیز هم دستی بدی حالا هی خودتون رو شیرین کنین یه روز به این حرف میرسید که خیلی دیر شده بد نیست یه نگاهی به وضع و اوضاع ایادی این باند بندازین
  • هموطن IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    البته باید تا آخر فصل صبر کنیم ببینیم چی به نفع لنگه، همون میشه قانون. مثلا حتی ممکنه بگویند امسال تیم دوم جدول قهرمان حساب میشه. مثل داستان مالکیت مشترک و فرستادن لنگ به آسیا!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی