نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
قطبی: فعلا نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم/ همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم.

با پایان جام ملت‌های آسیا و ابقای امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، این چهره از دعوت به کار افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی که با باشگاه پرسپولیس عنوان قهرمانی را برای هواداران این باشگاه به‌ارمغان آورد، صحبت کرد و این درحالی است که قطبی پس از این دعوت به دفعات در مصاحبه‌های خود اعلام کرد پیشنهاد رسمی از فدراسیون در این زمینه به دست وی نرسیده، بااین‌حال آمادگی همکاری با قلعه‌نویی از راه دور را دارد. 

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی روزهای اخیر قلعه‌نویی در تماس با مدیر برنامه‌های قطبی در این خصوص پیشنهاد و نحوه همکاری با وی را ارائه کرده تا فدراسیون نیز احتمالا طی روزهای آینده برای ارائه پیشنهاد رسمی وارد عمل شود. بر همین اساس مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های قطبی در گفت‌وگویی اعلام کرد پیشنهادی از سوی قلعه‌نویی مطرح شده و تقریبا به‌صورت شفاهی هم موافقت قطبی را گرفته است.

در همین رابطه افشین قطبی به فرهیختگان گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم. درحال‌حاضر هم مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های بنده در صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشته، به‌صورت ریز با جزئیات در جریان قضیه پیشنهاد به بنده قرار داشته اما تا زمانی که پاسخ نهایی را ندهم نمی‌توانیم این جزئیات را اعلام کنیم.

قطبی در زمینه نحوه ورودش به کادرفنی تیم ملی گفت: فارغ از این بحث- که بعدا جزئیات آن را می‌گویم- یقینا تیم ملی ایران توانمندی و ظرفیت‌های خاص برای رفتن به مرحله بعدی جام‌جهانی را خواهد داشت. با توجه به سیاست‌های قلعه‌نویی درخصوص جوانگرایی در تیم ملی توام با حضور باتجربه‌ها در تیم ملی فوتبال، این شایستگی را داریم تا در جام‌جهانی برای اولین‌بار به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده/ به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • شیذر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    گروهبان قندلی بیسواد فوتبال ایران رو به قهقرا میبرد
  • هرمزان CZ ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    فوتبال ایران زمانی به قهقرا رفت که اسکوچیچ شد سرمربی تیم ملی و بدتر از اون بازگشت کی‌روشی بود که ۸ سال تیم‌ملی با تمام امکانات در اختیارش بود ولی هیچ دستاورد اسیایی هم نداشت و در دو جام‌ملتها با برخورد به اولین حریف سخت حذف شد در جا‌ملت‌های استرالیا بعد از مرحله گروهی در اولین مرحله حذفی جلوی عراق حذف شد و جام‌ملت‌های امارات بعد از مرحله گروهی اسان و بازی اسان اول حذفی جلو اولین حریف نامدار ژاپن حذف شد حداقل قلعه‌نویی هم در ۲۰۰۷ که به کره باخت و هم در ۲۰۲۳ که مقابل قطر قهرمان باخت تیم‌های نامدار برد جوانگرایی تیم ملی باید بعد از جام‌ملتهای ۲۰۱۹ امارات شروع میشد تا با صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ تیمی جوان و باتجربه‌ای راهی مسابقات جام‌ملت‌های آسیا قطر میشد
  • محمدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    نه خود قلعه نویی دانش بین المللی نداره میخاد از دانش بین المللی قطبی بزرگ استفاده کنه مربی ایی که در ژاپن چین کره‌جنوبی آمریکا و حالا هم کانادا بازی کرده با مربی ای که فقط در لیگ ایران مربی گری کرده و ده سال هم هیچ افتخاری نداشته قابل مقایسه نیست
    • محمد IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      دستاورد قطبی چی بوده ؟ ی قهرمانی با پرسپولیس داره که اون تیمم حمید استیلی عابدزاده بسته بودن ی هفته به مسابقات افشین قطبی نامی که هیچ کس نمیشناخت اومد شد سرمربی پرسپولیس . نمی‌شناختند چون تو تیم آنالیز دوم کره‌جنوبی بود فصل بعدش که خودش با پرسپولیس شروع کرد نتایج دیدیم بعدشم که تیم ملی تو مقدماتی‌جام‌جهانی حذف کرد بعدم تو جام‌ملت‌ها تو اولین دور حذفی بازم به کره‌ای باخت که به ادعای قطبی مثل کف دست میشناختش بعدم که رفت چین ژاپن تو تیمای درجه سه بعدم فولاد که افتضاح نتیجه‌گرفت بعدم دوباره آمریکا کانادا . بجز ژاپن که تو فوتبال اعتباری داره چین آمریکا کانادا هیچ کدوم تو فوتبال اعتباری ندارن که بخواهیم کار تو اونها رو افتخار بدونیم از لحاظ امکاناتی بالاترن ولی از لحاظ تاکتیکی و فنی هیچی نیستن دیدید چین رو تو جام‌ملت‌ها چی شد . آمریکا کانادا اگه تو اون منطقه نبودن با این حد فوتبال به جام‌جهانی هم صعود نمیکردن .قلعه‌نویی ده سال جام نگرفته اما با ذوب آهن تراکتور نایب قهرمانی لیگ بالاتر از قهرمانیه مدعی قهرمانی کردن گل‌گهر از قهرمانی لیگ سختتر سپاهان سیزدهم تحویل بگیری فصل بعد نایب قهرمان کنی ش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی