نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
۰ |
۰
خمس رفت تا نفر بیست‌وهشتم بیاید؛ این یعنی یک فاجعه بزرگ!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با جدایی پاکو خمس حالا درست نیمی از تیم‌های لیگ برتر ما در این فصل دست به تغییر سرمربی زده‌اند.

تا قبل از دیدارهای هفته بیست و سوم هفت تیم از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر دست به تغییر روی نیمکت فنی خود زده بودند. حالا تراکتور هم به این جمع اضافه شده و درست ۵۰ درصد تیم‌های فوتبال ما در سطح اول حرفه‌ای مسیر را با یک مربی دیگر ادامه می‌دهند.

پرسپولیس فصل را با یحیی گل محمدی شروع کرد، از شروع نیمه نیم فصل دوم اوسمار لوس ویرای برزیلی جانشین او شد. پیکان فصل را با رسول خطیبی آغاز کرد و از هفته یازدهم رضا عنایتی جانشین او شد. صنعت نفت با عبدالله ویسی شروع کرد، در نیم فصل سهراب بختیاری‌زاده جانشین او شد که او هم در پایان هفته بیست و یکم استعفا داد و رفت تا فراز کمالوند در این دو بازی هدایت آبادانی‌ها را بر عهده داشته باشد.

فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان شروع کرد و بعد از ۳ بازی او را کنار گذاشت. هفته چهارم گلادیسون سرمربی موقت بود، از هفته پنجم تا پایان دور رفت خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی هدایت فولاد را بر عهده داشت. با رفتن او دوباره گلادیسون در هفته شانزدهم روی نیمکت نشست، از هفته هفدهم تا بیستم احمد آل نعمه نفر اول کادر فنی فولاد بود و از هفته بیست و یکم این سمت به عبدالله ویسی رسیده است. مس رفسنجان هم با ساکت الهامی شروع کرد و از شروع دور برگشت با محرم نوید کیا ادامه داده است.

نساجی هم با مهدی رحمتی شروع کرد که در پایان هفته سیزدهم استعفا داد. هفته چهاردهم وحید رضایی مربی موقت بود و از هفته پانزدهم تا هفدهم  لوکاس آرکارز اسپانیایی آمد و از هفته ۱۸ هدایت این تیم بر عهده ساکت الهامی است. هوادار هم فصل را با محمود فکری شروع کرد که در پایان هفته سیزدهم جدا شد و از هفته چهاردهم هدایت این تیم با مسعود شجاعی است.

و حالا تراکتور هشتمین تیم این فصل است که در پایان هفته بیست و سوم به همکاری با پاکوخمس پایان داده و از این هفته شخص دیگری هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد. به این ترتیب و بدون احتساب مربیانی که تنها در یک بازی به شکل موقت هدایت تیم‌ها را بر عهده داشته‌اند، کسی که جانشین مرد اسپانیایی روی نیمکت تراکتور خواهد شد دوازدهمین سرمربی تازه وارد به لیگ برتر ما خواهد بود!

البته که این هم از نقاط ضعف بزرگ فوتبال ماست که ۵۰ درصد تیم‌ها انتخابی اشتباه در ابتدای فصل داشتند و بدتر از آن اینکه این هشت تیم تاکنون ۱۲ سرمربی جدید به فوتبال اضافه کرده‌اند، تازه بدون احتساب مربیان موقت! یعنی تا همین جای کار کسی که جای خمس می‌آید، بیست و هشتمین سرمربی است که در لیگ بیست و سوم کارت مربیگری برای او صادر می‌شود تا روی نیمکت یک تیم بنشیند، یک آمار فاجعه!

بیشتر بخوانید: آیا همه مربیانی که روی نیمکت این تیم نشستند، بد بودند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی