نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چه عجب فدراسیون فوتبال دست به کار شد/ امیدواریم این پول را حتما بگیرند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابلاغیه جدید فدراسیون فوتبال مبنی بر جرایم میلیاردی برای بیانیه نویسی همه علاقمندان را امیدوار کرد

وسط این همه مشکلات فوتبال، بی‌اخلاقی سال‌های اخیر در بیانیه نویسی قوز بالا قوز شده بود و طبق روال عادی کسی هم دنبال برخورد با این ماجرا نمی‌رفت. روز به روز جسد نحیف اخلاق در این فوتبال لاغرتر می‌شد و خدا را شکر که این تلنگر آخری به داد همه ما رسید.

باید ممنون باشگاه‌هایی باشیم که با تعیین تکلیف برای فدراسیون فوتبال و با تهدید و خط و نشان کشیدن (!) باعث شدند آنها برای حفظ موقعیت خود هم که شده به میدان بیایند و حالا با این جریمه‌های سنگین که برای بیانیه نویسی تعیین شده، امیدواریم درد پول لااقل تا مقطعی جلوی این فاجعه را بگیرد!

ما همیشه منتقد جرایم مالی به جای تنبیهات برای بازگشت اخلاق به فوتبال بودیم. معتقد نیستیم که این روش‌های بازدارنده کمکی به احیای فرهنگ درست ورزشکاری بکند اما با توجه به دایره بسته مدیران و تصمیم گیران فوتبال، رویای رسیدن به مدینه فاضله را باید کنار گذاشت.

در واقع به بیان عامیانه؛ "همینی که هست" خیلی جاها دست و پای ما را می‌بندد! پس با همین شرایط و با وجود همین آدم‌ها باید به حداقل‌ها دلخوش باشیم و البته امیدوار که این بار این جرایم را واقعاً از خود افراد بگیرند! نه اینکه مثل تنبیهات دیگر از حساب بیت المال و باشگاه‌ها کسر شود...

در جایی از این بیانیه نوشته شده که افراد تا قبل از پرداخت این جریمه اجازه فعالیت در فوتبال نخواهند داشت. امیدواریم این یک بار فدراسیون تا ریال آخر جرائم را بگیرد و شاید این حرکت باعث شود دوستان بیخیال این بی‌اخلاقی - لااقل به شکل مقطعی تا پایان فصل - شوند.

صد البته که این کار نمی‌تواند مشکل را به شکل دائمی حل کند. مطمئناً خواهند بود کسانی که لااقل برای بار اول جریمه ۲ میلیاردی را به جان بخرند تا صندلی خود را نگه دارند اما اگر قرار باشد این پول را از جیب بدهند، شاید لااقل برای بار دوم و سوم آن را تکرار نکنند تا عدد رفته از جیب آنها به بیش از ۴ میلیارد نرسد.

بیشتر بخوانید: فرمول متفاوت و عجیب سازمان لیگ برای لیگ نخبگان آسیا/ قهرمان جام حذفی کدام سهمیه را می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بهرام IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    مربی‌های لیگ برتری وقتی توان فنی و مدیریتی تیم رو رو ندارن و پولهای میلیاردی میگیرن و نتیجه نمیگیرند و از اشتباهات داوری سو استفاده میکنند ناتوانی خودشون و بازیکنان رو کردن داوران میندازند ببخشید تیم نزدیک به صد دقیقه بازی می‌کنه نتیجه نمیگیره مقصر داوره گاهی هم میگن فدراسیون مقصره مگه حتما شما باید همه بازی‌ها رو ببری ؟حتما باید به هر قیمتی قهرمان بشی فرهنگ اخلاقی فوتبال ایران داره بابت این هوچیگریها بابت یه مشت مربی تازه به دوران رسیده داره نابود میشه این حرکت فدراسیون بهترین قانونی هستش که توی این چند سال ابلاغ شده مشخص بشه کدوم مربی بار فنی داره طرفداران فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر هم باید همایت کنند تا تیم تو زمین نتیجه بگیره تا با حاشیه سازی این قانون سالهاست که تو فوتبال دنیا مرسومه فرقی نمیکند استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتورسازی تیم اگه نتیجه نمیگیره شخص مربی بیاد دلیل فنی ارایه بده نه کمک کمک مربی رو بفرسته تو کنفرانس
  • سینا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    آقای تاج و فدراسیونش دیدند استقلال دیگه داره شورشو درمیاره.. و گند خودشون هم درمیاد بخاطر همین اقدام کردند.. اون موقع که استقلال تند تند بیانیه میداد.. حتی برای تیم ملی کجا بودید؟؟؟ اون موقع که نکونام تمام تیم هارو متهم می‌کرد کجا بودید؟؟؟ اون موقع که به داوران گفت شتیل بگیر کجا بودید؟؟؟ اون موقع که نگونام و هاشمی نسب اعصاب همه رو خرد می‌کردند کجا بودید؟؟؟ تازه آخر فصل یادتون افتاد که باید یه کاری بکنید؟؟؟ آقای تاج و فدارسیون کودتاه..خودتون هستید.. دیدید که دست پرورده خودتون داره پاچه خودتونو میگیره تازه غیرتی شدید؟؟؟ جواب بازی با اعصاب و روان مردم در طول یک ساله گذشته رو کی میده؟؟؟ اگه میخواهید کاری کنید چرا جریمه.. شخص تاج.. رئیس کمیته انضباطی.. روسای کمیته اخلاق و داوران استعفا بدن و یه انتخابات پاک داشته باشید.. دست از سر استقلال و پرسپولیس بردارید.. بسپارید به مردم.. محدویت برای تیمهای شبه دولتی و صعنتی بزارید که انقدر پول یامفت سهامداران رو نریزند دور..
  • بیخک جروق IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    توبه گرگ مرگ هست.یه کیسه هیچوقت تغییر نمیکند.گرگ زاده همیشه گرگ میماند.
  • ع ق QA ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    سخنگوی فرماندهی کل نیروی انتظامی اعلام کرد پنج جعال بزرگ دستگیر شده اند خدا را شکر پیدا کنید پرتقال فروش را
  • 4444 US ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    دکتر این فقط به نفع تیم شماست نه بقیه تیمها اول از همه همه ارکان فدراسیون مال خودتون به همین راحتی با آفساید و با خطا و به زور میخواین تیمتون ببره هر تیمی هم که بخواد از حقش دفاع بکنه فقط بقیه تیمها جریمه لنگ هم به همین راحتی حق بقیه تیمها رو ضایع خواهد کرد آخر سر هم با رمز نمیزارند ما قهرمان بشیم به همین راحتی تا اینجای لیگ دستکم 12 امتیاز مفت امده تو حسابتون هر چند همین بیانیه ها هم فایده ای نداره چون فساد تو جمهوری اسلامی بخصوص ت فدراسیون لنگی رخنه کرده درست بشو هم نیست الان اومدی برای خود شیرینی که چی بشه تیم محبوبت فدراسیون هم پشتتون نگران هم نیستین فقط قهرمانی مفت مال شما استقلالیا هم هوچیگرند نباید از حقشون دفاع کنند بیانیه بدند هر چی شما بگین بگند چشم
    • سینا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      باز حرف غیر منطقی و توهم های بی پایان..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی