نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
۶ |
۳
شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۱ بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد. 

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است. 

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربی فصل آینده/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه پاره IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    هرکی پول بیشتر میخاد تیمهای درجه چندمی مثل عثتق لال هستن که بدن .هرکسی هم افتخار و محبوبیت و سربلندی ابدی میخاد میمونه .هر بازیکنی بره مطمئنا یکی بهتر میاد .پرسپولیس مثل کیسه نیست که با رقمهای نجومی افتخار بخره و جعل کنه .پرسپولیس افتخار و قهرمانی را بدست میاره .❤❤❤❤❤❤
    • مهرداد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      همین فصل که پنج برابر استقلال هزینه کردین و با این همه امتیاز معیشتی هنوزم به صدر نرسیدین!!! افتخار برای کمیته داورانه نه لونگ
  • قدرت IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    خدا وکیلی این چه تیتری؟ ۷ هفته تا پایان لیگ زمان باقی یعنی یک چهارم از لیگ فارغ تر جام حذفی باقی مون ده! کدوم باشگاه برای فصل آینده برنامه ریزی کرده حالا جذب بازیکن بکنار که پرسپولیس بخواد؟!! اولا باید دید مربی فصل بعد کیه ؟ ب نامه ش چیه و اصولا چه بازیکنانی در چهارچوب فرمتش قرار دارن شاید اصلا قرار باشه بازیکنان جدیدی جذب بشن و شاید ب خی در لیست مازد قرار بگیرن و...پسهنوز زوده درباره فصل بعد بازیکنان فصل بعد گمانه زنی کرد!
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    فعلا که قرارداد دارند وفقط ترابی،فرجی ،ریگی ونعمتی ارزش تمدید وبقیه هم سن‌شان بالاست و دیگر باید بفکر تیمی غیر از پرسپولیس باشند.
    • تعصب سرخ IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      بجز ترابی، اونم فقط وقتی روی فرمه، بقیه اشون بدرد پرسپولیس نمیخورند، بروند خدا یارشون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی