نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
۰ |
۰
ژابی آلونسو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل بایرلورکوزن به طرز شگفت‌انگیزی از ژابی آلونسو برای هدایت رئال مادرید حمایت می‌کند و به لیورپول نیز امید تازه‌ای می‌دهد.

موفقیت چشمگیر ژابی آلونسو در بایرلورکوزن و کسب اولین قهرمانی بوندس‌لیگا، او را تبدیل به محبوب‌ترین مربی اروپا کرده است. بایرن مونیخ و لیورپول بسیار تلاش کردند تا او را به عنوان سرمربی بعدی خود استخدام کنند اما مربی ۴۲ ساله اعلام کرد که تا چند فصل دیگر نیز سکان هدایت لورکوزن را در دست خواهد داشت.

با توجه به شهرت رو به رشد آلونسو، نظر بسیاری از باشگاه‌ها به سمتش جلب شده و در بین همه آنها نام رئال مادرید برجسته است. فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن، معتقد است که سرمربی اسپانیایی روزی به اسپانیا برخواهد گشت و همچنین در گفتگو با کادنا Ser عنوان کرد که لیورپول هنوز هم فرصتی برای خرید آلونسو دارد: «من شک ندارم که ژابی آلونسو در مقطعی سرمربی رئال مادرید خواهد شد، فقط هنوز مطمئن نیستم که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. اما شک ندارم که روزی به مادرید می‌رود. او حتی ممکن است روزی تیم لیورپول یا بایرن مونیخ را نیز تمرین دهد. اما فعلا در اینجا احساس راحتی می‌کند وگرنه اینجا نمی‌ماند. ما رویای رقابت در لیگ قهرمانان را برای فصل آینده دنبال می‌کنیم.»

علیرغم ثبات فعلی رئال‌مادرید تحت مربیگری کارلو آنچلوتی که قراردادش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، مقامات باشگاه آلونسو را جانشینی ایده‌آل برای او می‌دانند. ظاهرا آلونسو از احترامی که باشگاه برای او قائل است آگاه است و به همین دلیل ترجیح داده در لورکوزن بماند تا در زمان مناسب به رئال مادرید بپیوندد.

بیشتر بخوانید: ژابی آلونسو چگونه تاریخ فوتبال لورکوزن و آلمان را عوض کرد؟/ ساقدوش ابدی، آقای فوتبال شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی