نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پاسخ درویش به گلایه ۳ ستاره پرسپولیس برای تمدید قرارداد/ اولویت مدیرعامل سرخ‌ها مشخص شد +ویدیو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به گلایه برخی از بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد بیانیه‌نویسی‌ها و آیین‌نامه سازمان لیگ و جریمه‌ای که برای این موضوع درنظر گرفته اظهار کرد: همیشه که جریمه بازدارنده نیست باید این فرهنگ را جا بیندازیم که برای هر مقوله‌ای شروع به بیانیه و مصاحبه نکند. فکر می‌کنم اگر از قبل یک برخورد قاطعی صورت می‌گرفت کار به اینجا کشیده نمی‌شد که پیرامون ضربه کرنر و یواش یواش اوت دستی کار به بیانیه و مصاحبه کشیده شود.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ در آیین‌نامه با خنده گفت: حالا کسی که بنا نیست این جریمه را بدهد.

درویش در مورد برنامه پرسپولیس برای هفته‌های پایانی لیگ برتر افزود: وظیفه بازیکنان این است که در این چند بازی باقی مانده برنده باشند و رسالت بازیکنان پرسپولیس این است که برنده بیرون بیایند و انشالله مثل سال‌های گذشته قهرمان می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به جلسه با اوسمار گفت: با اوسمار پیرامون ادامه همکاری و روند بازی‌های تیم تا پایان فصل و همچنان برنامه ایشان برای فصل بعد صحبت کردیم.

درویش درباره شایعه مذاکره بازیکنان پرسپولیس با تیم‌های دیگر توضیح داد: ۱۵ تیم دیگر لیگ هیچ صحبتی در زمینه تمدید قرار داد بازیکنانشان ندارند ولی دلال‌ها سه هفته ست این شایعات را علیه پرسپولیس مطرح کردند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مثل همیشه هفته‌های آخر برای تمدید قرار داد بازیکنان اقدام می‌کنیم. در این چند وقت یا دنبال مجوز حرفه‌ای بودیم یا دنبال بدهی دادن و یا دنبال این مسایل مالکیت. فرصتی برای موضوع تمدید قرارداد بازیکنان نداشتیم اما همه بازیکنان برای پرسپولیس هستند چون با علاقه به پرسپولیس آمدند نه بخاطر پول و این چیزها.

درویش در واکنش به گلایه مهدی ترابی دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری درخصوص اینکه باشگاه پرسپولیس با آنها وارد مذاکره نمی‌شود تصریح کرد: مگر تیمی را سراغ دارید که با بازیکنانشان برای فصل بعد مذاکره کرده باشند. اولویت ما این بود که مشکل مجوز حرفه‌ای را حل کنیم که تیم ما مثل فصل گذشته بتواند در باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد و منعی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد انتخاب اوسمار و نتیجه‌گیری سرمربی برزیلی گفت: همان روزها هم من می‌گفتم که مخالفت‌ها برای حضور اوسمار کار دلال‌ها بود و دلال‌ها فضا را آلوده می‌کردند. همان موقع با آقای پروین هم مشورت کردم و گفتم که اگر اوسمار را انتخاب کنم چطور خواهد بود و شاید راهنمایی‌های آقای پروین پشت گرمی بیشتر برای انتخاب ما بود یا حتی بازیکنان تیم که می‌گفتند مربی‌ای که یکسال و نیم با تیم کار کرده نسبت به یک مربی تازه وارد بهتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پروین: آقای درویش به این بازیکنان بگو خداحافظ! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی