نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
زهرا قنبری: طعنه‌هایی که به تیم ما می‌زنند را می‌دانیم/ اشتباه داوری همیشه وجود داشته ولی...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانم گل لیگ برتر زنان ایران به شایعات دوپینگ و داوری علیه قهرمانی خاتون بم واکنش نشان داد.

تیم خاتون بم یکی از پرفتخارترین‌های فوتبال زنان، در لیگ برتر امسال هم موفق شد به قهرمانی برسد و این بار بدون شکست به این مقام رسید. البته قهرمانی تیم خاتون بم با حاشیه‌های همراه شده و ستاره این تیم در این مورد صحبت کرده است.

زهرا قنبری در مورد این‌که گفته می‌شود داوری‌ها به نفع خاتون بم بوده و آن‌ها دوپینگ می‌کنند. اظهار کرد: همه این صحبت‌ها در طول فصل به گوش ما رسیده است. هدف ما بزرگ‌تر بود و توجهی به این صحبت‌ها نکردیم. داوران هم مانند سایرین انسان و جایزالخطا هستند و ممکن است اشتباه هم بکنند.

خانم‌گل لیگ گفت: مگر در بازی ما با پالایش گاز ایلام این اشتباهات اتفاق نیفتاد ولی ما صحبتی کردیم؟! ورزش همیشه یک طرفش برد است و سوی دیگر آن باخت ولی مهم آن است که از اخلاق انسانی دور نشویم و زحمات دیگران را زیر سوال نبریم! دوپینگ ما همان تلاش و همدلی تیمی بود که حاصل تمرینات سخت و عملکرد خوب در میدان بود. همیشه می‌گویند جلوی پای هر آدم موفقی سنگ‌اندازی می‌کنند ولی مهم این است که مسیرت را درست طی کنی.

مشروح این گفت‌وگو را این‌جا بخوانید: مشخص شد کت تن چه کسی است/ دوپینگ‌مان به‌خاطر قولی بود که به ملیکا دادیم/ می‌دانیم علیه‌مان چه می‌گویند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی