نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ایران با طلای خوشرنگ ساروی قهرمان شد/ شاهکار ستاره کشتی فرنگی در فینال
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب چهارمین و آخرین مدال طلای محمد هادی ساروی، با ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

در پایان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، محمدهادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، در فینال مقابل ماتسیف از قزاقستان با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

ساروی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل بالتومانخ از مغولستان در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ساروی در نیمه نهایی نیز برابر جئونگیل وون از کره‌جنوبی با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید تا چهارمین فینالیست ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها باشد.

 به این ترتیب، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا با ۴ مدال طلای سعید اسماعیلی در ۶۷، ناصر علیزاده در ۸۷، محمد هادی ساروی در ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۳مدال نقره پویا دادمرز در ۵۵، محمدرضا رستمی در ۷۲ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم و ۲ مدال برنز امیررضا ده بزرگی در ۶۰ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، قاطعانه بر سکوی نخست آسیا دست یافت و با ۲۰۰ امتیاز و اختلاف زیاد نسبت به قرقیزستان و ژاپن از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: پدیده کشتی فرنگی ایران مدال طلا را تقدیم کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی