نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
۴ |
۰
این سرمربی به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاکو خمس اردوی تیم تراکتور را ترک کرده و آنطور که نشریه «آ اس» گزارش داده است او به زودی سرمربی تیم زادگاهش یعنی لاکرونیا خواهد شد.

نشریه اسپانیایی «آ اس» چندی پیش نوشته بود که پاکو خمس یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران است اما در نهایت فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که هدایت تیم ملی را به امیر قلعه‌نویی محول کند.

آ اس اما در تازه‌ترین تحلیل نوشت که پاکو خمس به خاطر تشدید تنش‌ها در منطقه اردوی تیم تراکتور را ترک کرده است. این نشریه در این باره نوشت: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای که به همین خاطر منتشر کرده بود نوشت: «پاکو خمس به درخواست خودش اردوی تیم را ترک کرد. پاکو خمس دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد داشت. اما از آنجایی که او برای جدایی درخواست داده بود، دستمزد خود را تا جایی که کار کرده بود، گرفت.»

در واقع جدایی خمس از تراکتور برای این باشگاه ضرر مالی نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    حق دارد. از یکی از تنش زا ترین کشورها رفت. حتی کره شمالی هم اینقدر تنش زا نبوده.
  • فرامرز IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    دپورتیو لاکرونیا از فصل 22-2021 تا الان در Primera Federcion یعنی دسته سوم اسپانیا بازی می‌کند و اصلأ تیم قوی گذشته که زمانی قهرمان لالیگا با ستاره هابی ماند ببتو ژالمینیا نورالدین نایین و... بود نیست
  • قلندر IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    این هم بالاخره فهمید فوتبال ایران بودار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی