ماشاریپوف حاضر نشد پاسپورتش را تحویل استقلال بدهد!/ باشگاه هم بی‌خبر از همه جا بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

هافبک ازبکستانی استقلال  پس از بازی با شمس آذر تهران را ترک کرد و به سوی امارات رفت تا همین مسئله به سوژه‌ای برای  تقابل دوباره کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین ماشاریپوف بدون اجازه گرفتن از آنها راهی خارج از کشور شده، بسیار عصبانی هستند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است اما از قرار معلوم اتفاقات دیگری رخ داده است.

تحویل ندادن پاسپورت

بازیکن ازبکستانی استقلال در اواخر تعطیلات نوروزی به تهران برگشت و مقامات باشگاه استقلال به او اعلام کردند بر اساس قوانین فیفا باید پاسپورتش را به آنها تحویل بدهد اما جلال الدین از انجام چنین کاری طفره رفت و مدعی شد با توجه به اینکه خانواده‌اش در دبی حضور دارند و او می‌خواهد برای ملاقات با آنها و آوردنشان به تهران کارهای مربوط به خروجی خود را انجام بدهد، ترجیح می‌دهد گذرنامه را پیش خودش نگه دارد و همین کار را نیز انجام داد. باشگاه استقلال به ماشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورت را از او نگرفت ولی  حالا همین مسئله دردسرساز شده است چون به نظر می‌رسد  بازیکن ازبکستانی استقلال سفرش را علاوه بر کادرفنی با کادر مدیریتی باشگاه نیز هماهنگ نکرده و در واقع خودش بلیت خریده و از ایران خارج شده است.

بی‌خبری هر دو گروه

نکونام و مدیران باشگاه استقلال رابطه گرمی با هم ندارند اما از قرار معلوم در اجرای ماشاریپوف به نوعی هر دو گروه متعجب باقی مانده‌اند و بی‌خبرند. مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند از طرف جواد نکونام مجوزی برای مرخصی این بازیکن صادر نشده است و کادر مدیریتی باشگاه نیز تاکید دارند این بازیکن پاسپورتش را به آنها تحویل نداده و برنامه تمرینی هم توسط سرمربی تدوین می‌شود و آنها اصلاً نمی‌دانند بازیکنان چه روزهایی استراحت دارند و اگر قرار باشد سر تمرین نروند قاعدتاً با سرمربی هماهنگ می‌کند بنابراین هیچ مرخصی به جلال الدین از طرف آنها صادر نشده است. اگر واقعا هر دو طرف از این قضیه بیخبر باشند و این مسئله ثابت شود، بدون هیچ شک و تردیدی جلال الدین ماشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح بدهد و احتمالاً با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ماشاربپوف بدون هماهنگی با جواد نکونام از ایران رفت!/ چه کسی پاسپورت بازیکن استقلال را به او داد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کاپ دسته سومت کو؟؟؟ DE ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    ودرهمین لحظه پنالتی برای استقلال🤣🤣
    • مجید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      مقصر پرسپولیسه.اگه رنگ پیراهن فرق داشت ماشاریپف نمی‌رفت
    • فارس وفرهیختگان IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      این جماعت کی۳یا خودشون رابه خواب میزنندوهوادارن شون رامیخواندفریب بدندیاهردوبانداینقدرسرگرم دسیسه برعلیه هم وخودزنی وتوهم بافی هستندکه مسئله ی اورونوف براشون درس نشدکه بیت المال بایدتاوان افتضاحات مدیریتی وکادرفنی این تیم رادائم بده//درسته تاج بواسطه لابیگری وزدوبندسیاسیون بالادستی دلارهای مملکت رابرا جریمه محبی دادوحالاهم آماده خوش خدمتی به باندآقامحمدی هست اما اینکه دست پیش میگیرندوسیاه بازی میکنندتاهوادارانشون رافریب بدندوازاصل قضیه منحرف کنندجای سؤال داره
    • مجید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      جناب فارس وفرهیختگان، اگه بازیهای لونگ رو بچه دو ساله هم ببینه متوجه میشه شونزده امتیاز به لونگ اهدا شده، شماها فقط دنبال هوچیگری هستین چون رسانه ها رو در اختیار دارین و حکومت هم باهاتونه!
  • حسن مینی بوسی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    امکان داره خطیر برای متوقف کردن استقلال با جلیقه انفجاری بره وسط تمرین استقلال انتحاری بزنه
  • ع ق QA ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    اینم رفت که شکایت کنه ؟! لابد جعلی چیزی تو قراردادش هست
  • ساها IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    از ماشا بعید یه حرفه ای دیگه چرا
  • حامد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    مشخصه مدیریت این کار رو کرده،یه جاهایی باید ضربه بزنه خطیر
  • سینا BR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    الان حیف که نمیتونند بیانیه بدن.. وگرنه خطیر بیانیه میداد مطابق معمول جواد و هاشمی نسب هوچیگری می‌کردند.. که دشمنان نمیزارند استقلال قهرمان بشه... و مقصر پرسپولیسه... حیف شد.. الان باید منتظر مصاحبه فنونی زاده و نوری باشیم..... 100هزار می‌گیرند.. عوض باشگاه و مربیان و بازیکنان هر چی اراجیف هستش میگن..
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد در هر حال مقصر اصلی علی خطیر مدیرعامل خائن باشگاهه
  • Hamed IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    الان هاشمی نصب میگه نمیخوان ماقهرمان بشیم
  • حسام IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    شما سوژه دیگه ای ندارین؟ داستان سازی بسه فردا برمیگرده انشالله
  • نیکزاد IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    باشگاه که نیست صاحبم که نداره معلوم نیست کی به کیه وقتیم برگرده جرات نمیکنن بازی بهش ندن.به نظرم کار پرسپولیسی ها یا اسرائیله حداقل باید یه پنالتی برامون بگیرن
  • کیسه کش حقیر IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آقا کیسه کشا ستاره سوم را بزنید مشاریپوف بدون اجازه رفت معلومه که نمیزارن آقا نمی‌خوان زن نمی‌خوان قهرمان شید😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    الان این بی احتیاطی استقلال راگردن پرسپولیس بینداریدچون حرف مفت کنتور نمی اندازد
  • جعفر IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اینقدرخوشم میادازطرفداران کیسه که اصلن دوست ندارن به هعیچ عنوان مدیران ومربیان خودشونومقصرجلوه دهندبهترین کاربرای هوچیگری وهرج ومرج باشگاه کیسه خودطرفدارانشون هستن که به زمین وزمان مقصرمیدانن الاخودشونوبازیکناومدیران ومربیهاشون بخاطرهمین چندین سال هست طفلکیاجام ندیدن طرفداران کیسه همینطورحمایت کنیدوخودتون بخواب اصحاب کهف برسونیدماخیلی خوشحال میشیم والا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی