نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
۴ |
۱
استقلال به دنبال رده چهاردهم جدول لیگ برتر نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام به امید قهرمانی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر وارد استقلال شد اما نه در ابتدای فصل و نه در تعطیلات زمستانی نتوانست بازیکنان دلخواه را جذب کند.

بیشتر بازیکنانی که چه در ابتدای فصل و چه در تعطیلات زمستانی در لیست خرید تیم استقلال قرار گرفتند، ستاره‌های لیگ برتر و لژیونرها بودند اما خیلی از آنها در اردوی آبی‌ها حاضر نشدند و سر از تیم‌های دیگر درآوردند که نمونه بارز آنها تورس و اورونوف بودند که اولی راهی گل گهر و دومی راهی پرسپولیس شد.

بعد از عدم موفقیت باشگاه استقلال در جذب بازیکنان دلخواه باشگاه برای اینکه دغدغه‌های سرمربی را کاهش دهد عنوان کرد: حتی اگر تیم در لیگ برتر چهاردهم هم شود، از جواد نکونام حمایت خواهد کرد اما این حمایت نتوانست سرمربی را دلگرم کند. به این خاطر که او عنوان کرد: در استقلال نمی‌توان به دنبال عنوان چهاردهمی بود، چون تماشاگر در هر شرایطی از سرمربی انتظار قهرمانی دارد.

اما هلدینگ خلیج فارس مالک جدید استقلال بر خلاف دیدگاه باشگاه استقلال به دنبال عنوان چهاردهمی در لیگ برتر نیست. علی عسگری، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس که نام آشنایی برای اهالی فوتبال است، چون پیش تر رئیس سازمان صدا و سیما بوده و بارها در مورد حق پخش اظهار نظر کرده بود، در اظهار نظر اولیه عنوان کرد: استقلال باید موفقیت‌های خود را به خارج از مرزها گسترش دهد و در این مسیر شرکت از تیم حمایت خواهد کرد.

این همانی است که سرمربی تیم استقلال می‌خواهد و بدون شک هلدینگ خلیج فارس خوب می‌داند، برای رسیدن  به این موفقیت‌ها باید تیم را تقویت کند و اولین گام برای رسیدن به این مهم خرید بازیکنان دلخواه سرمربی است.

به نظر جواد نکونام در صورت ماندن در استقلال در فصل جدید روزهای راحت‌تری را به همراه مالک جدید در نقل و انتقالات تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رئیس هیئت مدیره استقلال مشخص شد/ هلدینگ خلیج فارس نماینده تام‌الاختیار خود را معرفی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    جوک قرن ؟!!! اسقلال نتونست بازیکن خوب جذب کنه ؟ استقلال هر بازیکن خوبی که تو بازار بود گرفت طوریه 50 میلیارد بالای سقف بود و هفته ای 10 درصد کم میکردن تا بازیکن خارجی بگیرن . شما دوتا بازیکن استقلال رو اسم ببر که خوب نیستن
    • محمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      دوتا؟ به نظر من هیچ کدوم از بازیکنای استقلال دوزار نمی ارزن. نه اینکه خرج نکرده باشن نه، ولی اگه الان اینجای جدول هستن نتیجه شیتل دادن و هوچی‌گریه . مطمعنا فصل بعد هم همین بامبولا رو در میارن. ما مظلومیم، ما پول نداریم، بازیکنای ما بدرد نمی خورن، مدیر عاملمون پرسپولیسه، دستای پشت پرده، نمی‌ذارن، کميته داوران و بابا مسعود و خلاصه اینکه زمین و زمان خرابه که کیسه مالی نشه. قطعا حالا که به چاه نفت وصلن هم بهونه رو ردیف میکنن. تیم جعل و محبوب دولت مردان.
  • امیر IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    آره دیگه اون موقع رکورد اون سالی که سیزدهم شدن رو میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی