خبرورزشی‌گردی| پژمان جمشیدی: خوشحالم که علی پروین هم زیرخاکی را می‌دید/ هواداران پرسپولیس و فوتبالی‌ها هنوز فراموشم نکرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان جمشیدی، ملی‌پوش اسبق کشورمان که از پرسپولیس به تیم ملی رسید و پس از آن راهی سینما شد، همچنان فوتبال را یک دغدغه شیرین می‌داند.

پژمان جمشیدی حالا یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران شده و حتی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین هم می‌شود. پژمان چند ماه قبل تاکید کرده بود که با وجود ورود به عالم سینما هنوز هم فوتبال برایش فوق‌العاده جذاب است و اتفاقا در مصاحبه‌ای که ۱۶ اردیبهشت سال ۹۹ از او منتشر کردیم، روی همین مسئله دست گذاشته بود.

پژمان در آن مقطع که تازه سریال «زیرخاکی ۱» پخش شده و خیلی هم مورد توجه قرار گرفته بود به خبرورزشی گفت: این کار حاصل زحمات همه بچه‌های تیم است. از نویسنده و تهیه‌کننده گرفته تا کارگردان و بازیگران. خوشحالم که زیرخاکی مورد توجه مردم قرار گرفته و البته خوشحالم که شنیدم علی آقای پروین که حق استادی بر گردنم دارد نیز از جمله کسانی است که این سریال را دوست دارد و آن را به طور جدی دنبال می‌کند.

پژمان در ادامه این مصاحبه حرف جالبی زد و گفت: من شهرت خودم را تا حد زیادی مدیون همبازیانم، خبرنگاران ورزشی و به طور کلی فوتبال می‌دانم به همین خاطر برایم خیلی ارزشمند است که هواداران پرسپولیس و علاقمندان به فوتبال در ایران هنوز فراموشم نکرده‌اند.

مصاحبه خبرورزشی با پژمان جمشیدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی