مهمان‌نوازی باارزش استقلال و پرسپولیس/ شما کمک کن، حتی برای ریا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار خوب را در فوتبال باید دید و از آن نوشت تا فرهنگ سازی شود.

وظیفه رسانه‌ها فقط انتقاد نیست. همان انتقاد هم برای رسیدن به یک هدف والاتر انجام می‌شود. ما از ایرادات و زشتی‌ها انتقاد می‌کنیم چون دوست داریم فوتبال را در متعالی‌ترین شرایط ببینیم. آدم‌ها بهترین خودشان باشند و فرهنگ زیبایی در جامعه نهادینه شود.

در کنار تنبیه - البته اگر بتوان انتقاد را نوعی تنبیه نامید - تشویق هم وظیفه رسانه‌هاست. ما باید کار خوب را ببینیم باید از آن بنویسیم تا دیگران هم تشویق به انجامش شوند. در هیچ جامعه‌ای تنها خوبی یا بدی وجود ندارد، هر دو کنار هم هستند و وظیفه ما این است که خوبی‌ها را ببینیم و ترویج کنیم و مقابل بدی‌ها بایستیم.

در فوتبالی که متاسفانه حواشی و زشتی‌ها روز به روز بیشتر می‌شوند، هنوز هم رگه‌هایی از خوبی‌ها دیده می‌شود. بانوی هوادار پرسپولیسی که در بازی با سپاهان در ورزشگاه بود به همراه همسر و دو فرزندش سر تمرین پرسپولیس رفت و با استقبال ویرا و شاگردانش روبرو شد.

پرسپولیس قبلا هم از این کارها کرده بود. پیشکسوتانش سر تمرین می‌آمدند و هوادارانی از جمله جانبازان یا کودکانی که بیماری‌های خاص داشتند. بازیکنان این تیم هم به مسئولیت اجتماعی خود عمل و بارها حضور گرم ایشان کنار این هواداران را در فضای مجازی دیده‌ایم.

استقلال هم همینطور؛ هنوز به یاد داریم بانوی استقلالی که در دربی حاضر بود و باشگاه استقلال هم از او دعوت کرد. تا سر تمرین برود استقلال هم این فصل بارها میزبان هنرمندان و پیشکسوتان بوده و چه بسیار کودکان یا افرادی که بیماری‌های خاص دارند را در تمرین این تیم دیده‌ایم که با استقبال نکونام شاگردانش روبرو شده‌اند.

بچه‌های یک مدرسه در ور افتاده‌ترین نقطه کشور مهمان استقلال و پرسپولیس می‌شوند و همه این‌ها جزو زیبایی‌های فوتبال است. همان‌ها که ما باید ببینیم و از آنها یاد کنیم تا ترویج شود. البته که سایر تیم‌های محبوب پرطرفدار ما مثل تراکتور و سپاهان هم از این کارها می‌کنند.

اینجا فقط یک نکته برای آنها که عادت کرده‌اند همه چیز را با عینک تردید نگاه کنند؛ از دیرباز کسانی بودند که انگ ریاکاری به بزرگانی می‌زدند که مقابل دوربین‌ها گره از کار مردم باز می‌کردند. در مقابل کسانی هم بودند که می‌گفتند خوبی را ببینیم، حتی اگر برای ریاکاری باشد!

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رامین تاج IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    پرسپولیسیا کلا غرق در چشموهم چشمی و حسادت به استقلالن هرکاری استقلال میکنه ایناهم میکنن کم نیارن
  • عدالت خواه IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    تیم منفور و ریا کار....🇻🇳 ✌️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی