نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
وقتی مربی بزرگ هم استثنا نیست؛ جام گرفت و به خاطر یک حرکت دور از شأن اخراج شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوونتوس در سال ۲۰۱۹ دقیقا در همین روز تصمیم به اخراج الگری گرفته بود و در پنجمین سالگرد این اتفاق، برای دومین بار «مد مکس» را برکنار کرد!

حتماً در جریان اتفاقی که برای سرمربی مشهور یوونتوس افتاده هستید. ماکسیمیلیانو آلگری کسی بود که بعد از رفرم کنته در بانوی پیر، راه او را با قهرمانی‌های متوالی ادامه داد و دیدیم که بعد از رفتنش یوونتوس حتی با کریس رونالدو هم نتوانست به خواسته‌هایش برسد.

آلگری مثل یک سردار فاتح به تورین برگشت و درست شبی که تیمش را قهرمان یک جام در ایتالیا کرد، به خاطر یک حرکت برکنار شد! باشگاه یوونتوس در بیانیه رسمی اعلام کرد که این حرکت در شأن تاریخچه و سابقه این باشگاه نبوده و نیست و حتی اسم بزرگی همچون الگری هم در قانون استثنا نخواهد بود. همین حالا که دارید حسرت این فرهنگ قانون مداری و این احترام گذاشتن به ارزش‌های انسانی را می‌خورید و دنبال جای خالی آن در فوتبال خودمان طی ۱۰۰ سال آینده می‌گردید، به این فکر کنید که ما به جایش چه چیزها که نداریم!

آلگری دقیقاً در همان روزی برکنار شد که در سال ۲۰۱۹ برکنار شده بود. یعنی به فاصله ۵ سال یک اتفاق در یک روز خاص، برای یک مربی موفق تکرار می‌شود، در یک تیم با یک مجموعه مدیریتی ثابت! حال تصور کنید این اتفاق برای یک مربی وطنی افتاده بود! مربیانی که اگر با یک پیراهن یک بازی را ببرند شده کل شهر و قوانین فوتبال را عوض می‌کنند تا بتوانند همان پیراهن را دوباره بپوشند.

مربیانی که برای پوشیدن یک کت مخصوص که برایشان شانس می‌آورد عددی قابل توجه به مبلغ قرارداد آنها اضافه می‌شود! دیگر از جادو و جنبل و خرافه‌های زشت مثال نیاوریم! ما اگر فرهنگ حرفه‌ای و قانون مداری نداریم به جایش تا دلتان بخواهد چیزهای متنوع و جذاب دیگر داریم!

در همین ارتباط: اخراج سرمربی سرشناس به‌خاطر عربده‌کشی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی