نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
محمد مایلی‌کهن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی به قضیه فساد در فوتبال ایران و همچنین دیدارهای استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه واکنش نشان داد.

محمد مایلی کهن پیرامون بحث‌های مرتبط با فساد در فوتبال ایران و کنار رفتن دو نفر از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: در این رابطه نهادهای نظارتی باید به مردم اطلاع رسانی کنند ولی یک واقعیت مسلم و تلخ وجود دارد که فساد نه تنها در فوتبال بلکه در بخش‌های دیگر جامعه نیز می‌تواند وجود داشته باشد کما اینکه این مسئله را خودمان می‌بینیم. به نظرم تنها راه کاهش فساد در جامعه حل کردن مشکلات اقتصادی و مهار تورم است. یک نکته دیگر هم بگویم و آن اینکه شک نکنید تا دنیا دنیاست فساد هم در فوتبال وجود دارد برای مثال همین فیفا را ببینید که چقدر اتفاقات مالی عجیب و غریب در آن به وقوع پیوست. از ماجرای میشل پلاتینی گرفته تا داستان بن‌همام و سب بلاتر.

وقتی از سرمربی اسبق تیم ملی پرسیدیم که آیا به شکل برخورد خوشبین هستید و آیا در دورانی که مربیگری می‌کرد به خود او نیز به صورت غیر مستقیم پیشنهاداتی داده شده بود تصریح کرد: در مورد خود من که خوشبختانه اصلاً چنین بحث‌هایی نبود. گاهی اوقات به من می‌گفتند فلانی بازیکن خوبی است ولی می‌گفتم باید او را ببینم. البته کسی جرات نداشت به من بگوید رشوه می‌دهیم تا این بازیکن را برداری. پیرامون بخش اول سوال شما هم باید بگویم که روند برخورد نهادهای نظارتی با این پرونده فوق العاده مهم است. شکل برخورد آنها با ین پرونده می‌تواند روی تصمیم گیری و قضاوت مردم تاثیر بگذارد. البته احتمال دارد هنوز هم افراد فاسد در فوتبال ایران پست داشته باشند.

در ادامه پیرامون بازی‌های روز سه‌شنبه استقلال، پرسپولیس و سایر تیمها از محمد مایلی‌کهن سؤال پرسیدیم و او در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد هواداران در این رابطه به لحاظ فنی و حاشیه‌ای سورپرایز شوند، به خبرورزشی گفت: به هر حال حاشیه جزئی از فوتبال است اما اینکه ‌سه‌شنبه می‌توانیم منتظر سورپرایز در دیدارهای استقلال، پرسپولیس و بقیه رقابت‌ها باشیم، بله! چرا که نه؟ اصلاً مسئله‌ای که باعث آن شده تا فوتبال اینقدر جذاب شود، همین غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است و قطعاً نمی‌دانیم سه‌شنبه در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

و به عنوان آخرین سوال از محمد مایلی کهن در مورد احتمال قهرمانی منچستر سیتی با پپ گواردیولا مربی مورد علاقه ایشان پرسیدیم و حاجی مایلی در جواب گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که سرنوشت منچستر سیتی در اختیار خودش قرار دارد و اگر بتواند وستهم را شکست بدهد قطعاً قهرمان خواهد شد اما انصافاً فارغ از نتایجی که یکشنبه به دست می‌آید، باید اذعان کرد که آرسنال در این فصل خیلی خوب فوتبال بازی کرد و نتیجه گرفت.

بیشتر بخوانید: واکنش مایلی‌کهن به حکم شکایت قلعه‌نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • وحید IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    پرسپولیس بعد از مساوی با سپاهان تو آزادی جام از دست داد . البته تیم استقلال هم تیم شایسته برای قهرمانی نیست و با زدوبند داره قهرمان میشه ( هیچ فاکتور قهرمانی را نداره)
    • افشار IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      نه اینکه تیم چرت پلیس شخصیت قهرمانی دارد. کل جام‌های اخیرپیروزی بوی لجن میدن. پنالتی های معیشتی گلهای افسایدی. داوران اعتراف کردن
    • کیسه پولیس IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      ما حکومتی هستیم. لنگی هستیم، کیسه کش و حمامی هستیم. به ما میگن قشقایی پولیس. چرا که قشقایی تا ابد ما لنگی های حکومتی رو سوزاند
    • قدرت IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      آقای مایلی کهن! بله تا دنیا هست فساد هست و در همه جا منتهی در باب فساد در فیفا بدون ملاحظه با خاطیان بدون سابقه و توجه برخورد قانونی شد و مجازات شدن توری که دیگه اسمی هم ازشون نیست!! مقایسه کنید با فساد در اینجا و برخورد باشون و البته حجم و تعدادشون!اگر با مفاسد گدشت برخورد قانونی و بدون ملاحظه صورت گرفته بود هر صبح با اخبار عجیب اختلاس و رشوه و..سورپرایز نمی شدیم!
  • علی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    محض یادآوری ایشون که این روزها با قلعه نویی هم دعوا و دادگاه دارند لیگ 89-90 که با قهرمانی سپاهان قلعه نویی تموم شد ( و حدود 2 سال از ماجراهای بازی استقلال و سایپا 88 و اصطلاح گروهبان قندلی و ..می گذشت ) و از هفته ماقبل آخر قهرمانی سپاهان مسجل شده بود تیم سایپا با مربیگری همین مایلی کهن هفته آخر 34 امتیازی بود و با نفت تهران و راه آهن و پاس و پیکان برای بقا می جنگیدند . هفته آخر سپاهان با سایپا تو تهران داشت که قلعه نویی چون قهرمانیش قطعی شده بود تیمش رو با همه ذخیره ها و امیدها ارنج کرد و در نتیجه سایپا 2-1 برد و توی لیگ موند و پاس و پیکان سقوط کردند. بعد از این اتفاق تا مدتی خبری از مصاحبه های تند مایلی کهن بر ضد قلعه نویی نبود و یه آتش بس اعلام شده بود و حتی هر وقت همدیگرو می دیدند چاق سلامتی هم می کردند !! . جناب مایلی کهن همینکه شما هم از چرخاندن زبان مبارکتون برای فحاشی و توهین و تحقیر مردم به عنوان ابزاری برای نتیجه گیری استفاده کردید ( و یا حتی شاید شما همچین نیتی نداشتید و طرف مقابل خواست با باختن بازی و موندن تیم شما از شر زبان شما در امان باشه ) دست کمی از رشوه نداره
  • پرسپولیس IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    هر چی باشه این فسادها برای کیسه شیرین بوده.
    • لنگ حکومتی یا تاج؟ IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      اگه لنگی های کیسه کش، حکومتی و نج دهه فریب خورده سکوت کنند خیلی سنگین ترند
    • چرک پولیس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      لنگ حکومتی نباشیم
  • رمضانی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    کی امثال تو با رفتن از فضای فوتبال ایران ، فوتبال دوستان را سورپرایز می کنند خداداند
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    من زیاد ازش خوشم نمی یاد ولی خدایی توی فوتبال صرفنظر از طرز تفکر یا سطح دانش مربی گریش،آدم سالمی بوده و هست.همین‌تپی این شرایط فساد فوتبالی خیلی مهمه.
  • کمال جبارزاده DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    شماچه کاره ایی سرپیازی ته پیازی چرابه شماپیشنهادرشوه شودمگراین که هنوزهم دروزارت اطلاعات باشیدوبرای خروج ورزشکاران تصمیم بگیری
  • فرامرز IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    من نمی خواهم مایلی‌کهن را متهم به رشوه گرفتن بکنم و می دانم مربی گری هم سلیقه ای ست اما وجدانا ملاک او برای دعوت و گذاشتن ا. ا ا. در ترکیب اصلی چه بود؟ نه خوش فکر بود نه سرعت قابل قبول نه سرزن قهار و... نکته بعدی هیچ کس مربیان قبل از او یعنی مثلا پروین یا کی روش یا قطبی یا قلعه نویی یا برانکو و.. را به رشوه خواری برای دعوت از بازیکن نمی تواند متهم کند ولی هرگز در لیست آنها بازیکن بی کیفیتی مانند ا.ا.ا دیده نشد و همین بودن این شخص پرسش برانگیز بود در ضمن تاکید ایشان مبنی بر این که من رشوه نمی گیرم این پرسش را به ذهن متبادر می کند که دیگران چنین کاری می کردند اما کسانی که درباره‌ی پاکی این شخص داد سخن می رانند بدون این که بخواهم او را به ناپاکی متهم کنم باید بگویم ادای پاک ها را درآوردن بخشی از شخصیت نمایشی اوست یعنی نوعی ابراز برای مطرح شدن است پس ساده لوح نباشید وگرنه معنی ندارد در این مورد این قدر داد سخن بدهد رفتار هر کسی بیانگر شخصیت اوست.
    • اس اس IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      بگو استاد اسدی و خلاص ......... اما در مورد این بازیکن همان موقع هم میگفتند که پارتی ایشان آقای فائقی بوده و جراید هم کلی پرداخته بودن
  • لجن پولیس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    ننگ به لنگ حقیر😡 ‌ درود بر تاج و سپاهان و تراکتور و ملوان و پیکان و ذوب آهن و . . ‌.
  • امیر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    تازمانی که غده های سرطانی پرسپولیس واستقلال بیت المال ایران خصوصی نشوند فسادورشوه وتبانی زیاده.
  • ع ق QA ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    توهین در فضای مجازی نشان دهنده شخصیت نابسامان خود فحاش است مایلی کهن راستگو ترین فوتبالی ماست و باید به او احترام گذاشت همین رشوه و فساد جاری دامن استقلال و استقلالی‌ها را می گیرد
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    کیسه جاعل
  • کرام الکاتبین QA ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    آقا باشگاه اوساجلال را بخاطر اون خطرناکه و فشار قوی و هدایت شده و باند آبی کرمان کنسل کنید
  • پرسپولیس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    🚫 تلاش شدید تاج برای شستن تبانی نکونام! 🔴تاج امروز به‌دروغ گفته فساد ربطی به لیگ امسال‌ نداره‌‌! درحالیکه خسروی میگه افشاریان از تماس نکونام با داورانش خبر داشته‌ 🔴وقتی رئیس‌کمیته‌ مطلع بوده سکوت کرده یعنی حق‌السکوت گرفته چشم ببنده‌، چی‌رو ماله میکشی‌ بیشرف‌ پای خودتم گیره‌؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی