نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
۰ |
۲
خوشحالی پرسپولیس از ورود به جمع نخبگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس از دریافت مجوز حرفه‌ای ابراز خوشحالی کرد.

باشگاه پرسپولیس بعد از تلاش‌های فراوان در زمینه پرداخت بدهی و همچنین واگذاری از بخش دولتی، موفق شد مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و با تثبیت جایگاه دومی، سهمیه لیگ نخبگان را بگیرد.

باشگاه پرسپولیس دقایقی پس از دریافت این مجوز بیانیه‌ای را صادر کرد و با ابراز خوشحالی نوشت: همان‌گونه که پیش از این با توجه به اقدامات و تدابیر صورت گرفته از سوی دولت محترم، رئیس جمهور فقید و شهید کشورمان، وزارتخانه‌های مربوطه، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس انتظار می‌رفت؛ مجوز ملی و لیگ نخبگان آسیا از سوی کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال برای این باشگاه صادر شد.

در ادامه بیانیه آمده است: در نامه ارسالی از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال آمده است؛ باشگاه پرسپولیس برای چرخه زمانی ۲۵-۲۰۲۴، مطابق آیین‌نامه مجوز باشگاهی مورد بررسی هیئت بدوی صدور مجوز قرار گرفته است و با توجه به عملکرد مطلوب باشگاه پرسپولیس در کلیه معیارهای الزامی، باشگاه حائز شرایط دریافت صدور مجوز لیگ نخبگان آسیا و مجوز ملی فوتبال ایران، شناخته شد.

در پایان بیانیه آمده است: مطابق آیین‌نامه، این تصمیم به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رسد و پس از تایید این کنفدراسیون، مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد. گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس پیش از این، سهمیه حضور در لیگ نخبگان آسیا را برای خود قطعی کرده بود.

باشگاه پرسپولیس البته مجوز خود را با جریمه دریافت کرده و باید مبلغ تعیین شده از سوی فدراسیون را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش متفاوت رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی