نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
ستاره هالیوودی دیگری به جمع مالکان باشگاه فوتبال پیوست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره هالیوودی سهام بزرگی در لیدزیونایتد خریداری کرده و باشگاه انگلیسی امیدوار است در سه بازی باقی مانده موفق به صعود به لیگ برتر انگلیس شود.

ویل فرل، ستاره هالیوود، سهام بزرگی در لیدز یونایتد خریده است. او طرفدار بزرگ ورزش است و در سال ۲۰۱۶ بخشی از سهام لس‌آنجلس اف‌سی در MLS را نیز خریداری کرده بود، و اکنون با خرید سهام لیدز پا به دنیای فوتبال انگلیس گذاشته است.

لیدز اکنون در مرحله پلی‌آف حضور دارد و به دنبال انتقال از چمپیونشیپ به لیگ برتر است و تنها سه بازی تا بازگشت به لیگ برتر در پیش دارد. در حالی که صعود لسترسیتی و ایپسویچ تاون قطعی شده، لیدز یک بازی رفت و برگشتی پلی‌آف مقابل نوریچ سیتی دارد. پیروزی باعث می‌شود که آن‌ها در فینال پلی‌آف در ومبلی در تاریخ ۲۶ می در برابر وست‌بروم یا ساوتهمپتون قرار بگیرند، که می‌تواند اولین باری باشد که فرل باشگاه جدیدش را می‌بیند.

به گزارش نشریه سان، ویل که دارایی خالصی در حدود ۱۲۷ میلیون پوند دارد، فصل گذشته برخی از مسابقات باشگاه‌های انگلیسی را از نزدیک تماشا کرد. او در فوریه گذشته در جریان دیدار از اتحاد و تماشای پیروزی ۳-۱ منچسترسیتی مقابل استون‌ویلا با جک گریلیش رفیق شد. و همچنین در همان سفر به تماشای تیم لیگ دومی رکسام که متعلق به همکار هالیوودی‌اش رایان رینولدز است، نشست.

بیشتر بخوانید:

ستاره هالیوودی دیگری به جمع مالکان باشگاه فوتبال پیوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی