سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
۵ |
۲
جلسه ویژه استقلالی‌ها در باشگاه و کمپ حجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال از همین حالا برنامه‌ریزی برای جدال با نساجی را استارت زده است.

استقلال صدر نشین رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و اگر بتواند هفته آینده نساجی را شکست بدهد، جدا از اینکه همچنان این رتبه را تحت هر شرایطی حفظ خواهد کرد، قدم موثری برای آبی پوشان خواهد بود تا به قهرمانی لیگ بیست و سوم نزدیک‌تر شوند.

با توجه به اهمیت فوق العاده زیاد این مسابقه کاملاً بدیهی است که استقلالی‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر را از دست بدهند و البته به خوبی می‌دانند که هواداران نساجی هم به همین راحتی اجازه تسخیر شدن سکوهای استادیوم توسط طرفداران استقلال را نمی‌دهند به همین خاطر قرار شده طوری هماهنگ شود تا طرفداران استقلال مستقر در ساری، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، نوشهر و... با هماهنگی کانون هواداران  بلافاصله پس از باز شدن سایت بلیت فروشی برای تهیه بلیت مسابقه اقدام کنند تا حداقل یک سوم از ظرفیت سکوهای ورزشگاه شهید وطنی به استقلالی‌ها اختصاص پیدا کند.

همچنین قرار شده هماهنگی‌های لازم پیرامون شکل عزیمت به ورزشگاه و محل استقرار آنها نیز انجام بشود تا همه طرفداران استقلال در یک منطقه واحد بنشینند و بتوانند به طور جدی حامی جواد نکونام و شاگردانش باشند. کارهای مربوط به این پروژه طی چهارشنبه و پنجشنبه توسط لیدرها و اطرافیان باشگاه استقلال در ساختمان این باشگاه و کمپ حجازی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید: درگیری دیده نشده در بازی استقلال و فولاد/ دستیار سابق نکونام علیه آبی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • باقری IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    در ورزش جنگ روانی خیلی موثر هست وقتی آقای نکونام لالیگایی عزیز تو بازی های برنده یک لباس خاص و رنگ خاصی می پوشد وقتی با این لباس و رنگ خاص تو مسابقه حاضر می شود بدون اینکه آقای نکونام لالیگایی عزیز حرفی بزند به حریف و تیم مقابل این طوری القا می کند که استقلال در این شرایط به هیچ وجه بازنده نیست و این تیم مقابل هست بازنده این طوری رفتار کردن حتی ۱٪ هم موثر باشد مفید هست ولی باید بگویم آن قدر این رفتار نکونام موثر بوده که تو رادیو ورزش و رسانه ها هم عکی العمل نشان دادند پس روحیه تیم مقابل بیشتر تضعیف کرده
  • ن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    مرحبا باشگاه استقلال دوست‌داشتنی💙💙💙💙💙✌️💙💙💙💙💙💙 مرحبا هواداران استقلالی‌
  • استقلال محبوب قلبها IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    دم همتون گرم بروبچ،فقط خودتون،عاشقتونم 💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی