نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
کری‌خوانی بی‌مورد بازیکن سابق استقلال با بیرانوند/ سنگربان پرسپولیس در نرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار با تیم هوادار، علیرضا بیرانوند بود.

پس از پایان دیدار تیم هوادار و پرسپولیس که با دبل عیسی آل کثیر با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان اوسمار ویرا به اتمام رسید، بابک مرادی شوخی عجیبی با علیرضا بیرانوند کرد.

مرادی که سابقه بازی در استقلال را دارد و همچون بیرانوند، لُرزبان است به شوخی به گلر شماره یک پرسپولیس گفت: «قسر دررفتی»! شاید بابک مرادی منتظر اعلام ضربه پنالتی بود تا باز هم از روی نقطه پنالتی به علیرضا بیرانوند گل بزند اما سنگربان شماره یک پرسپولیس حداقل قسر در نرفت.

علیرضا بیرانوند به لطف تجربه و آمادگی بالای خود چند موقعیت مسلم گلزنی از جمله تک‌به‌تک با کریم اسلامی را گرفت تا نشان دهد هنوز تمام نشده است.

یکی از دغدغه‌های بزرگ پرسپولیسی‌ها پیش از شروع فصل، نداشتن ذخیره مطمئن برای علیرضا بیرانوند بود. کوچ قرضی احمد گوهری به اراک به دلیل قانون جدید سهمیه بزرگسالان هم قوز بالای قوز شد تا دست پرسپولیس خالی‌تر شود. این درحالی بود که برخی‌ها پا را فراتر نهاده و علیرضا بیرانوند را مقصر این ماجرا خواندند. این گروه معتقد بودند علیرضا بیرانوند دوست ندارد رقیب گردن کلفتی داشته باشد و به دنبال این است که رفیعی و اسدی جوان روی نیمکت بنشینند تا او بتواند یکه‌تازی کند!

در این میان علیرضا بیرانوند از گلرهای جوان تیمش تعریف می‌کرد اما کسی باور نمی‌کرد در غیاب شماره یک مصدوم، امیررضا رفیعی بتواند ۴ بازی لیگ برتری کلین‌شیت کرده و دروازه تیمش را باز نگه دارد. رفیعی خوش درخشید تا باز هم صحبت‌های احساسی آغاز شود؛ اینکه حق رفیعی است دروازه‌بان فیکس باشد یا اینکه علیرضا بیرانوند تازه از بند مصدومیت رها شده و نمی تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد و...

علیرضا بیرانوند اما در بازی حساس با تیم مسعود شجاعی چند بار ناجی تیمش شد تا اوسمار ویرا و پرسپولیس، سه امتیاز شیرین دشت کنند. البته که ستاره استقلالی تیم هوادار (بابک مرادی) شوخی بی‌موردی انجام داد و علیرضا بیرانوند قسر در نرفت.

پرسپولیس گرچه ۲ گل به تیم هوادار زد اما شاید حداقل ۳ گل دیگر هم توسط عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و ... از دست داد تا نتیجه همان ۲ بر صفر شود. شاید بهترین خبر پس از اوج گرفتن عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیسی‌ها، بازگشت علیرضا بیرانوند به آمادگی کامل است؛ خبری که می‌تواند بوی قهرمانی دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Gol IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    کری مردای چرا به تو انقد فشار اورده که بعد از چن روز یادت بیفته براش مطلب بنویسی!
  • عدالت خواه IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    تیم پیروزی تهران اگه خودش باشه هیچی نیست
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی