نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
خبرورزشی‌گردی| محمود فکری: پرونده خیانت بعضی استقلالی‌ها زیر بغلم است/ هرگز ار دل هواداران استقلال نمی‌روم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال حرف‌های بسیار تندی را پیرامون پشت پرده این باشگاه بر زبان آورده بود.

محمود فکری درزمستان سال ۱۳۹۸ و تابستان بعدی نتایج خوبی با نساجی گرفت و دقیقا به همین خاطر در پاییز سال ۹۹ سرمربی استقلال شد.

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان پایتخت ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی پرده از اتفاقات مهمی برداشت و گفت: من از سال ۷۲ به استقلال پیوستم و از آن تاریخ به بعد پرونده همه مربیان، مدیران و بازیکنان این تیم زیر بغلم است. هم در جریان خدمت آن‌ها هستم و هم در جریان خیانت بعضی از این افراد. باور کنید اگر بخواهم در مورد خیانت عده‌ای در استقلال حرف بزنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. برخی افراد تا دیروز روی سکوها پول خرج می‌کردند اما امروز همان پول را در فضای مجازی پخش می‌کنند تا به منافع خود برسند. آن‌ها می‌خواهند این ذهنیت را میان هواداران استقلال ایجاد کنند که چرا محمود فکری از مربیان و مجموعه استقلال دفاع نمی‌کند! من به اندازه خودم از منافع استقلال چه به عنوان یک بازیکن و چه در قالب پیشکسوت دفاع کرده‌ام اما این سوال را می‌پرسم که مگر مربیان کنونی استقلال از علیرضا منصوریان و شفر حمایت کردند؟ گفتن این حرف تلخ است ولی یک عده با استفاده از عوامل خودشان در فضای مجازی آبروی پیشکسوتان استقلال را می‌برند تا آن‌ها را مجبور به حمایت از خود کنند.

فکری ادامه داد: من همیشه جزو بازیکنان خوب استقلال مقابل پرسپولیس بودم و دو بار هم در دربی دروازه این تیم را باز کردم اما باور کنید کمترین بی‌احترامی را از هواداران محترم پرسپولیس ندیدم. حتی گاهی اوقات پیش آمده که در خیابان به من گفته‌اند شما به ما یک گل خیلی تلخ زدی (منظور گلی است که فکری در پاییز سال ۸۲ به پرسپولیس زد) اما با این وجود دوستت داریم. داستان هواداران واقعی استقلال هم همین است من هرگز از دل آن‌ها نمی‌روم حتی اگر آقایان تمام فضای مجازی را علیه من بسیج کنند.

خبرورزشی‌گردی| محمود فکری: پرونده خیانت بعضی استقلالی‌ها زیر بغلم است/ هرگز ار دل هواداران استقلال نمی‌روم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ف دال IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    به‌به.. جمعه اول صبح و خبر ورزشی و جناب کارکشته. چه روزی بشه امروز..
  • آرین IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    مثل سیاوش یزدانی که خیانت کرد ورفت سپاهان
  • ع ق QA ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    کجا بری که از بغل خرس مهربان بهتر باشه بلاخره خاله هم مثل مادره بمون ای که اسمت را از اول بمانی نوشتند
  • ن IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    آقای فکری فکر نکنم جایی داشته باشی.
  • کیسه کش. IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    ارتش مجازی برادران دالتون ها رومیگه ومن تعجب ام ازطرفدارن استقلاله یارو هروقت پول بیشتری بهش دادن ول کرده رفته حالا چه مربی چه بازیکن اما محبوبه اما کسی که ازاول تا آخر عمرشو گذرونده محبوب نیس یزدانی ودار دسته اش خیانت کردن زمان حجازی هم خیانت کردن اما طرفدار های کیسه خائنین دوستدارن
  • صادق IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    حاج محمود انسان سالمی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی