نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مدعی اول قهرمانی در جام‌حذفی را بشناسید/ این مرتبه قوی‌سپید در نقش‌جهان زمین‌گیر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان با یک گل ملوان را برد و حالا اصلی‌ترین مدعی قهرمانی جام حذفی است.

چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بعد از ظهر پنجشنبه برگزار و چهار تیم حاضر در نیمه نهایی رقبای خود را شناختند. حالا در نیمه نهایی سپاهان باید با گل گهر بازی کند و آلومینیوم مقابل مس رفسنجان و قرار است میزبان این دو بازی با قرعه مشخص شود.

مهمترین بازی مرحله یک چهارم تقابل ملوان و سپاهان بود. دو تیمی که رکورددار کسب ام حذفی در میان تیم‌های شهرستانی بودند و هر دو این فصل در جمع شش تیم بالای جدول نتایج قابل قبولی داشتند. پیشینه و تعدد هواداران آنها نیز بر اهمیت این بازی می‌افزود.

برای سپاهان که به عنوان یک مدعی فصل را شروع و تا قبل از رفتن به بحران عجیب و غریب جدی‌ترین کاندیدای قهرمانی بود، بردن جام حذفی از نان شب واجب‌تر است. تنها مرهمی که می‌تواند روی زخم‌ها را پوشانده و منجر به بقای اعضای فعلی این باشگاه شود، چه به عنوان مدیر و چه مربی و بازیکن!

شکست بازی رفت لیگ در همین ورزشگاه مقابل ملوان انگیزه دیگری برای بردن این مسابقه بود. به خصوص که فصل قبل نیز سپاهان با توقف مقابل ملوان در همین ورزشگاه نقش جهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد.

سپاهان در این مسابقه دیگر چیزی را به قضا و قدر نسپرد و حالا با توجه به حذف تراکتور در جمع چهار تیم نیمه نهایی تنها باشگاهی است که تجربه و خاطره قهرمانی در جام حذفی را دارد. مس، آلومینیوم و گل گهر هیچکدام تاکنون در فوتبال ایران جام نگرفتند.

دو تیم از این چهار تیم از استان کرمان هستند که پرونده اخیر پرحاشیه فوتبال ایران از آنجاست! سپاهان با گل گهر روبرو خواهد شد که قاطع‌ترین برد را بعد از ظهر پنجشنبه داشت و البته که مثل مس حاشیه هم ندارد. همه این ویژگی‌ها می‌تواند به نفع سپاهان تمام شود، چرا که بزرگترین حریف در جام حذفی دست کم گرفتن رقیب است!

حالا سپاهان فقط ۲ مسابقه تا کسب سهمیه پلی آف در لیگ نخبگان آسیا پیش رو دارد و مهمتر از آن و اضافه کردن یک جام به افتخارات باشگاه تمام نکردن این فصل پرهزینه و پرحاشیه با دست خالی است. بزرگترین ماموریت مربی پرتغالی سابق سپاهان که حالا با اصرار خودش یک ایرانی خطاب می‌شود!

بیشتر بخوانید: مورایس: شاید سوم شدن در لیگ برای ما جام باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا EE ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    گل گهر ومس رفسنجان دوتیم به فینال رفته وگل گهر قهرمان میشود شک نکنید
  • رضا EE ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    گل گهر ومس رفسنجان دوتیم به فینال رفته وگل گهر قهرمان میشود شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی