نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۳۱

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس به پرونده تازه فساد در فوتبال ایران واکنش نشان داد و در ادامه کری تازه امیرحسین صادقی را پاسخ گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • وحید IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    وقتی پول بی حساب بدون نظارت صرف این فوتبال پر مدعا بدون دستاورد میشه فساد حتی بالاتر از اینا اتفاق افتاده ومیفته
  • پاکی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    با سلام فساد متاسفانه همیشه در فوتبال بوده ،اما از سال ۹۶ تا ۱۴۰۳ اشتباهات داوری چنان واضح و تاثیر گذار بوده که کتمان ان خود نوعی از همان فساد است،وقتی مسول اصلی کمیته داوری در برابر اشتباه واضح داوری انرا در حد معجزه می ستاید ،وقتی ۶دوره قهرمانی های سه گانه برای یه تیم خاص با اشتباهات داوریها رقم زده میشود ،باید همانموقع جلوی ان گرفته میشد ،الانم خیلی سخت است واگر قرارباشد با این فساد بدون ملاحضات رسیدگی شود قطعا در فوتبال کشور زلزله خواهد شد امابعد از جمع اوری اوار ان قطعا فضای پاک وورزشی برای چند نسل بجای خواهد ماند ،چون همه اشتباه کاران سرانجام اشتباه در ورزش را خواهند دید،عکس انهم ممکن است ،اگر قضیه ماست مالی وملاحظه کاری شود ،دیگر نباید امیدی به ورزش جوانمردانه ورقابتی سالم داشت.
    • فرهاد IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      اشتوپ کردی تو سه گانه آقای افشاریان نبود بلکه امسال که داوری عمدی شده به نفع کیسه نگو آقای افشاریان در کار بوده نمونش خوشحالی افشاریان بعد دربی. افتضاح داوری شمس آذر با کیسه. ذوب آهن با کیسه . فولاد گل‌گهر. در این ۴بازی داوری به حدی عمدی آشکار بود که صدای اونور آبی هم در امد
    • علی DE ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      یعنی درک شما از فساد فقط نحوه داوری هستش چون طرفدار تیم خاصی هستید. یعنی مثلاً فساد نمیتونه نحوه داوری راجب سقف قراردادهای تیم های خاص باشه که با کدخدا منشی و ماست‌مالی حل میشه . نمیتونه قرارداد ۵۰ میلیون تومانی باشه. نمیتونه جعل سربرگ فدراسیون و حل و فصل شبانه قضیه و لاپوشانی باشه و قضیه دوپینگ باشه که خیلی راحت از کنارش عبور میکنن و داستان رو حل و فصل میکنن و اشتباهات عجیب داوری و سود بردن یک تیم خاص هزاران مورد دیگه .... . کاش کمی انصاف داشتید و بعد راجب فساد صحبت میکردید .
    • داود IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      خب فساد از قدیم هم بود مخصوصا از زمانی که مدیر عامل اسبق یک تیم معمولی (خاص خیلی زیادشونه)میاد از دادن ساعت رولکس به داورای خارجی میگه اونم به خاطر بردن چارجانبه امجدیه که الان طرفداری معمولی همون تیم معمولی بخاطر بردن همون چارجانبه امجدیه اونم با ساعت رولکس بهش میگن( آسیا تخصص ماست) نمیدونم بین سال های 96تا403 توی مسابقات واقعی قهرمانی آسیا (ای اف سی کاپ) هم داورای ایرانی بودن که تیم سرور و خاص (که برازنده اش هست خاص بودن) دو باربه فینال واقعی واقعی واقعی راه پیدا کردن اونم دوره اول که با بازیکنایی که خدایی در حد لیگ دو بودن(چندتاییشون)....اصلا همین امسال مگه بازیکن شله زردا سرش نکرد توی گوش مربی یک تیم معمولی و گفت پیراهن شانستو پوشیدی یا توی تیم معمولی تری مثل فولاد که یم نفر مربی بود و آب می پاشید روی خط دروازه یک تیم خاص (هر چی سیروس پور موسوی مربی با شرف لیگ بگه ) خلاصه : از قدیم هر چه فلانی(لُ...) گوید از درد دل گوید از درد دل گوید
  • هوادار IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    یعنی آلزایمر ای کی ثانیه بابا دمت گرم حرف خودت
  • ع ق QA ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    باند فساد زرد آبی فدراسیون همه محاکمه و زندان شوند امیر صادقی به چه افتخار می کنه بازی در تیم ته جدول لا لیگا ؟! آقا این روزا جواب این فساد باندتون در فدراسیون را بدید
    • شاه فرهاد ، کین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      فساد فقط لونگ و تمام
  • هوادار فوتبال IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    هیچ اتفاقی نخواهد افتاد تاکنون دیده یا شنیده‌اید کسی به خاطر رشوه کلاه‌برداری دزدی یا اختلاس درست و حسابی محاکمه شود هرگز چرا: چون با مصلحت اندیشی و کدخدامنشی روی ان سرپوش گذاشتن و اب از اب تکان نخورد. پس این یکی هم مثل بقیه لاپوشانی میشود و خلاص
  • صادق باوی US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    درود بر نفست جناب فنی زاده مرتضی عزیز و با مرام
  • حمیدرضا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    فنونی زاده لایی خور خواستی خودتو مطرح کنی تا بلکه تو هم سر سفره لنگیها دعوت بشی
  • حسن IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    این حرکت مبارزه بافساد در فوتبال نیست درنتیجه اختلاف دربین خلافکاران فدراسیون فوتبال می باشد که می خواهند پرسپولیس را بزور قهرمان لیگ کنند.
  • اکبر IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    فقط فساد درداورها نیست دربین بازیکنان فوتبال شدید تر است نمونه زنده‌اش بازی دیروز جام حذفی بازیکن تراکتورسازی به عمد پنالتی را بالای دروازه زد تا با همکاری شجاع خلیل زاده تیم مس رفسنجان به مرحله نیمه نهایی صعود کند لطفا فیلم لحظه گل مس رفسنجان چند بار ببینید.
  • یکتا IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    فقط داوریها نبوده و نیست ۱۰ساله از چندین جهت بقیۀ تیمهارو فلج میکردند و بازیشون میدادند تا «تیم خاص» هرسال قهرمانی بیآره و روی سینه ش ستاره بزنه اما این کارا آخر عاقبت نداره...چوبشو خواهند خورد.
  • مهدی قرقچیان IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    با آرزوی ورزشی پاک و سالم همراه با قهرمانی ارتش سرخ ایران زمین. ماشالله اقامرتضی فنونی زاده .کاش مهدی فنونی هم یاد بگیره احترام و ادب رو .
  • جمشید IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    سلام، آیا واقعا شما قبول دارید کسی بهتر از ایشون صاحب نظر در فوتبال پیدا نمیشه ؟ اگر رانتی که برای این افراد قائل هستید ، چرا برای تمام بازیکنان ۳۰ سال پیش قائل نیستید، الحمدلله ایشون راجع به همه چی هم اظهار نظر میکنه با ۱۰ تا ۱۵ بازی ملی هم در عرصه ملی هم باشگاهی ، هم بازیکن ، همر سرمربی هم مدیرعامل واقعا کارشناس تر از ایشون نداریم ، فقط افسوس که همه امور مملکت اینگونه شده که کشور از صاحب نظران واقعی بی بهره است ، هرکی که صلاحیت کمتری دارد و خود را راجع به همه چی ذیصلاح می داند ، بهتر، اساسا فوتبال کشور که به این شرایط می افتد، بخاطر این است این به اصطلاح کارشناسان تهی دست بردار نیستند. فقط برای خبر ورزشی هم متاسفم که متوسل به این افراد می شود. اینقدر کلاس کار خود را پایین نیاورید.
  • حسام الدین IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    آقا این هم سیاه بازی جدیده. از اول انقلاب تا حالا چه کسی را بخاطر اختلاس و دزدی مجازات کردند. این هم منحرف کردن افکار عمومی از مسائل کلان عمومی کشور هست.
  • علیرضا IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    اینگونه که کلیه عوامل پرسپولیس باید بروند زندان
  • رضا IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    ۶دوره قهرمانی های سه گانه برای یه تیم خاص با اشتباهات داوریها رقم زده میشود ،باید همانموقع جلوی ان گرفته میشد ،الانم خیلی سخت است واگر قرارباشد با این فساد بدون ملاحضات رسیدگی شود قطعا در فوتبال کشور زلزله خواهد شد امابعد از جمع اوری اوار ان قطعا فضای پاک وورزشی برای چند نسل بجای خواهد ماند ،چون همه اشتباه کاران سرانجام اشتباه در ورزش را خواهند دید،عکس انهم ممکن است ،اگر قضیه ماست مالی وملاحظه کاری شود ،دیگر نباید امیدی به ورزش جوانمردانه ورقابتی سالم داشت.
  • محمد IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    هدایتی و بقیه مسئولان پرسپولیس رشوه دادن که پرسپولیس قهرمان بشه همه باید زندانی بشن
  • لنگ سوراخ IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    اصل فساد تیم خودت لنگ هست ازجعل بگیرتا رشوه به داورها هنوز هم ادامه داره گل های افسایدهزارکثافت کاری دیگه لنگ مافیایی
  • محمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    آقای فنونی زاده یکی مرد پیدا می‌شد ۵ سال متوالی اول شدن لنگ را بررسی میکرد شماو کلا از خانه بیرون نمی‌آمد جماعت لنگ
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    خوشم میاد طرفداران دوتیم پایتخت خودشون هم قبول دارند حتی یک جام حقشون نبوده همش رشوه و رشوه بازی بوده
  • رضا DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    لنگی عزیز خودت خوب میدونی اگه بخواد عدالت دراین فوتبال همین امروز اجرا بشه عمرا مجوز بگیری اینقدر فساد درتیمت رخنه کرده که گل محمدی بخاطر فساد بهش مجوز نمیدن پیروانی هفته ای سه روز دردادگاه است درویش امثالهم هم که میدانی ۴۸ساعت بازداشت همه میدونن اگه عدالتی باشه دراین فوتبال بایت تمام جام های اسنپی تحویل بدی ولی کو عدالت فعلا حکومت دست شماست فنونی زاده و مایلی کهن ها خوب میدونن اگه این روزها درفوتبال اسم عدالت بیاد جایگاهشان کجاست پس لنگی جون ساکت باش و خجالت بکش از ویترین فساد باشگاه پیروزی که با اشک هواداران تیم‌های دیگه از شهرداری ماهشهر دسته سه گرفته تا سپاهان تراکتور استقلال ذوب همشون که درحق همه تیم‌ها اعجاف کردی رفیق ساکت باش چوب خدا صدا نداره میزنه دوا نداره
  • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    کیس کش فساد زمانی روخ داد که فرهاد مجیدی همه مربیان کیسکش تیم حریف خرید وجام نا پاک با دوپینگ گرفت بسوزید که پرسپولیس سرورتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی