نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
۱ |
۳
درخواست ویژ مشهدی‌ها برای زنوزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای رسمی از مالک تراکتور خواسته در مشهد تیم‌داری کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور روز گذشته در اظهارنظری عجیب از احتمال تیم‌داری محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تبریزی در مشهد الرضا سخن گفت.

بعد از حواشی پیش آمده درباره احتمال فروش امتیاز باشگاه تراکتور توسط زنوزی، مدیرعامل این باشگاه گفته بود: «درخواست‌هایی از روز گذشته (جمعه) از سوی برخی کلانشهرها برای باشگاهداری زنوزی به ما ارسال شده است که در این بین با توجه به وجود امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین علاقه زنوزی به مشهدالرضا، موضوع خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری و انتقال آن به شهر مقدس مشهد در جلسه هیئت مدیره دریک بررسی خواهد شد.»

حالا با گذشت یک‌روز از این اظهارنظر احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برای استقبال از تصمیم زنوزی اعلام آمادگی کرده است.

در نامه‌ای رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی خطاب به زنوزی نوشته، از مالک تراکتور درخواست شده که در مشهد اقدام به تیمداری کنند و فوتبال این این استان آماده پذیرایی از او و همکارانش در خصوص تیمداری در مشهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رکورد خاص ۷ ستاره/ ۳ پرسپولیسی + ۳ سپاهانی در یک لیست مهم

درخواست ویژ مشهدی‌ها برای زنوزی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    نصف مشکلات تراکتور از همین مدیرعامل ناشی و دوستان قدیمی اش هست. تعدادی به ظاهر کارشناس بازنشسته واسه زنوزی کیسه دوخته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی