کد مطلب: ۲۳۹۵۵۹
تعداد کل نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
قبل از بازی با پیکان بوقچی‌ها را خریدند
سرپرست مستعفی باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: فقط در صورتی برمی‌گردم که استراماچونی بخواهد.

زرینچه: فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست و نگذاشت استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود!به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه این روز‌ها به یکی از مغضوبان هواداران بدل شده و عده‌ای علیه او شعار دادند. شعار‌هایی که هم مقابل ساختمان باشگاه شنیدیم و هم در ورزشگاه آزادی. از سوی دیگر داستان فایل صوتی منصوب به فتح‌ا... زاده نیز مزید بر علت شد تا داستان‌های فراوانی بر سر زبان‌ها بیفتد. از اتفاقات کنونی تا ماجرای برکناری مرحوم حجازی در بهار سال ۷۸. زرینچه حالا عزم رفتن دارد و حرف از جدایی می‌زند، ولی برخلاف میل باطنی، سفره دلش را در خبرورزشی پهن کرد و حرف‌هایی زد که به زعم خودش اگر اذیتش نمی‌کردند برای همیشه آن‌ها را در دل حفظ می‌کرد. با هم چکیده درددل‌های سرپرست استقلال را می‌خوانیم.

دروغگو‌ها نیایند
من در یک مصاحبه دیگر هم گفتم. واقعاً باید در وزارت ورزش را گل گرفت اگر امثال فتح‌ا... زاده بخواهند مدیرعامل استقلال شوند. الان هم در خبرورزشی می‌گویم، آقایان من چه باشم و چه نباشم از استقلال حمایت می‌کنم، ولی خواهش می‌کنم به حرمت مردم افراد ریاکار و دروغگو را به استقلال راه ندهید.

شناسایی عوامل
ماشاالله بعضی از این افراد آنقدر پول خرج کرده بودند که حتی یکسری از عوامل رسمی و کارمندان خود هم آمده بودند جلوی در باشگاه، چند نفر از این افراد شناسایی شدند. دو، سه نفر از آن‌ها را خودم دیدم. این افراد عاشق استقلال نیستند بلکه عاشق صندلی مدیرعاملی هستند.

کار تمومه
قبل از بازی با پیکان بعضی از بوقچی‌ها را خریده بودند. چند بازیکن استقلال شاهدند چند دقیقه قبل ار شروع مسابقه تعدادی از بوقچی‌ها خودشان را به بازیکنان ما رساندند و گفتند: کار تموم شده، فلانی داره میاد. به همین راحتی خط می‌دهند و پول خرج می‌کنند. هرکاری می‌کنند تا اسطوره‌های استقلال را از اطراف باشگاه دور کنند. به نظرم وزارت ورزش به جای استفاده از امتحان پس‌داده‌هایی که روی سکو‌ها پول خرج می‌کنند یک بار هم سراغ موسپیدان استقلال برود. چرا هرگاه بحث مدیرعاملی مطرح می‌شود، فقط یک اسم مطرح می‌شود؟

بازگشت استراماچونی
من هیچ مشکلی با استراماچونی ندارم و همین الان هم مهمترین خواسته‌ام بازگشت اوست. در این چند روز خیلی ناراحت شدم و به خاطر پول خرج کردن یکسری آدم‌های خاص، علیه من شعار دادند. جواد زرینچه فقط زمانی برمی‌گردد که آقای استراماچونی به تهران بیاید و خودش من را بخواهد. انتخاب اول و آخر زرینچه در این مقطع استراماچونی است و بس. به نظرم استقلال بدون سرمربی وارد زمین شود بهتر است تا اینکه استراماچونی را عوض کنند و سرمربی جدید انتخاب شود.

ضبط صدا
الان که موبایل آمده، ولی بگذارید از طریق خبرورزشی به مردم بگویم این آقایان قبل از اینکه موبایل به بازار بیاید، حرف‌های ما را از طریق واکمن و ضبط صوت مخفیانه ضبط می‌کردند و به مربیان می‌دادند. این‌ها چنین افرادی هستند به همین خاطر می‌گویم استقلال از چاله به چاه نیفتد.

فیلمسازی با پول مفت
آقای فتح‌الله‌زاده، مرحوم حجازی را در سال ۷۸ برکنار کرد و بعداً همین آقایان با پول مفتی که از استقلال درآوردند علیه ما فیلم ساختند. مرحوم حجازی را سیبل کردند و همه چیز را گردن من و امثال من انداختند. برایم عجیب است که حافظه مردم جواد زرینچه را به یاد دارد، ولی رفتار خیانتکاران را خیلی زود از یاد می‌برند.

زرینچه: فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست و نگذاشت استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود!

سوءاستفاده از اسطوره‌ها
آقای فتح‌الله زاده که این همه حرف از اسطوره‌های استقلال می‌زند، بیاید و صادقانه به مردم بگوید. او تنها مدیری است که دو اسطوره ما یعنی حجازی و پورحیدری را برکنار کرده است. آقای فتح‌الله زاده؛ شما علاوه بر حجازی و پورحیدری، پرویز مظلومی که یکی از پیشکسوتان محترم استقلال است را نیز کنار گذاشته‌اید. فتح‌الله زاده از اسم اسطوره‌ها سوءاستفاده می‌کند تا مطرح شود. اصلاً داستان سال ۷۸ به کنار، چرا فتح‌الله‌زاده سال ۸۶ حجازی را برکنار کرد؟ آن زمان هم پای زرینچه وسط بود؟ آن موقع که من اصلاً از اطراف باشگاه استقلال نیز رد نمی‌شدم.

صداقت
آندره‌آ استراماچونی به استقلال بازخواهد گشت، اما به شرطی که به او دروغ نگویند و با صداقت برخورد کنند. دوباره می‌گویم فقط در صورتی می‌آیم که استرا بخواهد.

بدهی‌های دوران فتح‌الله‌زاده
استقلال تا همین چند ماه قبل داشت بدهی‌های دوران فتح‌الله‌زاده را می‌داد. اگر بدهی‌هایی که این آقا برایمان باقی گذاشت، نبود ما الان می‌توانستیم ۵۰ درصد از قرارداد تمام بازیکنان خودمان را بدهیم. این هم از مدیریت آقایان. وزارت ورزش باید کسی را بیاورد که از هر نظر سلامت باشد و بازیکنان را سرکار نگذارد.

نگذاشتم حجازی برکنار شود
بگذارید یک واقعیت را در خبرورزشی افشا کنم. همین آقای فتح‌الله‌زاده، ناصر حجازی عزیز را چند روز قبل از بازی با جوبیلو ایواتا برکنار کرده بود. خود بچه‌های تیم شاهدند. ایشان که این‌قدر حرف از حجازی می‌زند و از نام‌شان استفاده می‌کند. چند روز قبل از بازی نیمه نهایی و فینال جام باشگاه‌های آسیا مرحوم حجازی را اخراج کرده بود، ولی من و چند بازیکن دیگر مانع شدیم و تیم با حجازی به اردو رفت و در نهایت نایب‌قهرمان آسیا شد. حالا آقایان شده‌اند غمخوار استقلال و جواد زرینچه.‌

نمی‌خواست قهرمان آسیا شود
صراحتاً در خبرورزشی می‌گویم فتح‌ا... زاده نمی‌خواست استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود. او نگذاشت ستاره سوم روی پیراهن استقلال بنشیند. وقتی نتوانست قبل از بازی با دالیان و جوبیلو ناصرخان را برکنار کند، شروع به ارسال انرژی منفی کرد. در اردو برای سهراب بختیاری‌زاده و چند بازیکن دیگر حرف درآوردند و جو تیم را برهم ریختند تا استقلال قهرمان آسیا نشود. فتح‌ا... زاده نمی‌خواست و نگذاشت استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود.

هوشیاری
مردم هوشیار باشند و گول نخورند. از جواد زرینچه که گذشت، ولی حواس‌شان باشد که دوباره گول نخورند. هرکس از قدیمی‌های استقلال که از زرینچه دلخور است در همین خبرورزشی علیه من مصاحبه کند. برای کسی که عاشق است این اتفاقات بدیهی است. مگر مرحوم حجازی و پورحیدری در همین ورزشگاه مورد کم‌لطفی قرار نگرفتند؟

ناله و نفرین
ناله و نفرین من و امثال من که با نامردی در استادیوم علیه آن‌ها شعار دادند، پشت سر آن‌هایی است که به بوقچی‌ها پول دادند و جوسازی کردند. این افراد شاید الان راحت بخوابند، ولی زندگی آرامی قطعاً نخواهند داشت.

قهرمانی آسیا
استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود. ببینید من کی به شما می‌گویم استقلال می‌تواند ستاره سوم را با استراماچونی بگیرد. این حرف را از من یادگار داشته باشید. به او امکانات بدهند تیم قهرمان می‌شود.

نظر مخاطبان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تتلیتی باهوش
|
United States
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
82
23
حجازی از نظر مربیگری وحشتناک ضعیف بود باختهای پی در پی استقلال در همان لیگ ۸۶ سند سخن من
پاسخ ها
ناصر خطر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
4
49
تتل جون لطف کن درباره استقلال حرف نزن ورود شله زردی به مباحث اس اس ممنوع !
مکتب حجازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
4
46
از کسی که تتلیتی هست نمیشه توقع درک و فهم داشت.
ناصرخان بزرگ اولین بازیش ۳تا زد و از بازی دوم گیر باند قلعه و علی‌آبادی افتاد و نزاشتن کار کنه.
همون سال ۸۶ که میگی ناصرخان تو اون جو وحشتناک ۱۰هفته مربی بود و تیم رو ششم جدول تحویل داد و اگه میموند و میزاشتن قهرمان هم میشد و تو جام حذفی هم تیم تو هشتا بود.
سال ۷۶ هم ناصرخان استقلال رو قهرمان ایران کرد و سال بعد نایب قهرمان آسیا و درحالیکه تیم دوم لیگ بود و شانس قهرمانی داشت با خیانت بازیکنانی چون زرینچه برکنار شد چون ناصرخان اهل باج دادن نبود.
احسان
| Sweden |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
2
43
سند سخن نمیخواد بدی . اون تیم رو بازیکنهای نفوذی قلعه نویی با کم کاریاشون زمین زد . شاید اون زمان سنت قد نمیداد که این چیزارو بفهمی . هنوزم گلهای عجیب غریب طالبلو رو یادم‌نمیره .
همین کار رو پروین سر پرسپولیس بگوویچ آورد.
وگرنه قبل از اینکه امثال قلعه نویی و‌ فتحاللهزاده بخوان اسم و رسمی در کنن یه استقلال رویایی ساخته بود که پرسپولیس رو‌ که یه تیم‌ملی بازیکن داشت به گردش نمیرسید
امیر44
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
سخن مفته تو برا خودت نگه دار.......تو اصلا میدونی فوتبال چیه اخه؟!! برو دنبال یه قل دو قل بازی کردنت با بچه محصل ها
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
42
48
والله آدم خندش میگیره آقای زرینچه این جمله یعنی چی؟ ((به خاطر پول خرج کردن یکسری آدم‌های خاص، علیه من شعار دادند)) آخه شما وزیری ، مدیر عاملی ، هیأت مدیره ای یا فقط سرپرستی؟ برای چی باید بیان پول بدن که بر علیه شما شعار بدن؟ هوادار ناراحت بود شوکه بود یه حرفایی زدن چون دوست نداشتن کسی رو نیمکت بجای استرا مربیگری کنه خصوصا تو اون بازی ، منم از طرف اونایی که گفتن خیانتکار پوزش میخوام خواهشا شما هم بزرگی کن ببخش
پاسخ ها
هوادار قدیمی استقلال
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
15
19
پیام جان کاملا باهات موافقم. اصلا از آقای زرینچه توقع این حرفای بچگانه رو نداشتیم!
آقا جواد امیدوارم به اندازه دوران بازیگریت در سخن گفتن بزرگ بشی.
آقای زرینچه درحالیکه سخنان شما اصلا منطقی و سنجیده نیست برفرض مثال بگیم شما راست میگی، ولی آقای زرینچه در این شرایط بحرانی استقلال و رفتن استراماچونی گفتن این حرفا درست و به صلاح تیمه؟؟
کاش پیشکسوتامون به تیم و هوادار اهمیت میدادن و دنبال منافع شخصی نبودن
غضنفر
| United States |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
12
20
گوناگونی و تنوع عجیب و غریب طرفداران استقلال باور نکردنیه امثال جواد زرینچه قطعا اشتباهاتی در گذشته و حال داشته اند و معصوم نیستند اما در هر صورت جز اسطوره های این باشگاه و تیم ملی هستند. نیاز به مقایسه ش با دکتر شوالیه نیست چون از دو جنس مختلف هستند. اما خیلی غم انگیزه یه هوادار بخاطر یک شخص معلوم الحال به زرینچه توهین کنه. چرا؟؟؟ چون موج سواری بلد نیست؟؟ چون ازش به سکوها یا خبرنگارها یا بعضی لمپن ها یا کانالهای هواداری منفعتی نمیرسه؟؟؟
شادمهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
10
16
آقای غضنفر چرا شما طرفداران پرسپولیس از زرینچه و سخنانش برضد فتح‌الله‌زاده حمایت میکنین؟!!
نمیدونستیم زرینچه انقدر واستون عزیز بوده!
یاد رفتن برانکو افتادم و حرفاتون راجبه سرپرست محبوبتون محسن خلیلی!!!
خائن
| United States |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
4
7
آقای زرینچه شما اگه استقلالی واقعی بودین که نورچشمی سلطانی‌فر در استقلال نمیشدین. از هیئت مدیره گرفته تا سرپرستی
خسرویان
|
France
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
19
73
آقا جواد ما از مکتب تاج کبیر هستبم و خوب همه چی رو میدونیم تاریخ گواهی میدهد به بزرگی امثال شماها کسانی که تو دسته ۳ هم بازی کردید و تیم رو رها نکردید
اینایی که علیه شما شعار دادند علیه منصورخان که بزرگ استقلال هم بود شعار دادند
از خانواده برادران مطلومی که استقلالی تر نداریم به اوتها هم فحش دادند
اینا استقلال رو برای خودشون میخوان
نه استقلال رو برای خودش
پاسخ ها
عارف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
7
12
تنها استقلالی هستی که حرف منطقی زدی...امثال فتح الله زاده برای رسیدن به مدیرعاملی حاضرن تن به کثیف ترین کارها از جمله خط دادن به بوقچیها که از تخصصات ایشون هست بدن...
رضا
|
France
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
17
55
آقا جواد
ما هیچ وقت بزرگی شما هایی که تو دسته ۳ موندید و تیم رو ول نکردید
فراموش نمیکتیم
تاریخ گواهی خواهد داد به همه چی
پاسخ ها
پیشکسوت خائن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
23
16
آقا رضا، زرینچه وقتی موند چی رو از دست داد؟
در تیم ملی که بازی میکرد و بیشترین پول رو همراه با قلعه‌نوعی مصدوم گرفت.
عوضش سال بعد بخاطر ۱میلیون بیشتر استقلال رو رها کرد و رفت کشاورز
اس اس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
44
32
اقا جواد، چرا اسطوره حجازی این حرف ها را نزد چرا نگفت فتح الله زاده مقصر است ؟
افشارزاده،افتخاری،فتحی یه مدیر عامل استقلال باشگاه را به گند کشیدن در نقل و انتقالات استقلال نابود کردن و یک تیم فصل باشگاه توسط فیفا محروم شد اقا زرینچه اون موقع شما و جباری کجا بودید ؟؟؟؟ یک مصاحبه از شماها علیه مدیران سابق دیدیم ؟ خیر
خط دهی روی سکوها یک نفر ده نفر صد نفر مگه میشه یک استادیوم و کل شبکه های اجتماعی همه فتح الله زاده را تشویق کنند ؟ پس فتح الله نزد هوادارا محبوب است
پاسخ ها
Mahyar
| United States |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
21
15
عزیز دل بدهکاری استقلال ۷۰% برای علی فتح الله.بعدش اون سال جواد بود ۸۶ که جواد نبود چرا باز حجازی اخراج شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
59
33
فقط فتح الله زاده میتونه استقلال رو جمع کنه
خسرویان
|
France
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
19
44
آقای زرینچه
این بوقچی ها به بزرگان تاج که منصورخان و ناصر خان بودن فحش دادن
از خانواده مظلومی که استقلالی تر نداریم
با اونا هم همین رفتار رو کردن
ما
از مکتب تاجیم حساب بوقچی رو از هوادار واقعی جدا کن
پاسخ ها
ناصرخان بزرک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
17
21
آقای خسرویان در خیانت بوقچی‌ها شکی نیست ولی خیانت زرینچه به حجازی بزرگ چی؟
چرا وقتی ناصرخان زنده بود زرینچه ازین حرفا نزد؟؟
چرا چسبیده به صندلی و حیاکن رهاکن ها رو به نشنیدن زده؟؟
در مورد خانواده مظلومی هم غلامحسین خان حسابش با پرویز پاچه خوار جداست که برادر بزرگ مرحومشم تا دم مرگ باهاش قهر بود و قبولش نداشت
سیامک ام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
17
36
دمت گرم مرد
علی
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
24
39
خدایش فتح آله زاده به درد استقلال نمی خورد . من کارمند بانک بود م وآن زمان فتح آله زاده از چک ها ی که بنام افراد دیگر می کشد می دیدم پول بیت المال را حیف و میل می کند و معمولا روی چک ها می نوشت کمک بلا عوض . آنهم نه به ادمهای مستحق .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
30
24
آقای زرینچه در زممانی افشار زاده فتحی افتخاری بعه استقلال گند می زدند و استقلال را نابود کردن تو کجا بودی چرا موضع نگرفتی و اعتارض نکردی توهم درغگو هستی فقط فتح الله زاده مدیر عامل استقلال باید باشد تا امسال شما قدر استقلال رو بدونید آقای زرینچه شما صحبت نکنی بهتره چون اظلاع کافی نداری
پاسخ ها
استقلالی قدیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
8
13
بنده خدا تو چی میگی دیگه؟ حتی سواد یک خط بی غلط نوشتن هم نداری.
آقای زرینچه حرفش حقه. بوقچی‌ها و اون دسته از هوادارا که دنبال فتح الله زاده هستن و به زرینچه فحش میدن نامردن یا سنشون قد نمیده که بعضی چیزا رو درک کنن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
20
17
قای زرینچه در زممانی افشار زاده فتحی افتخاری بعه استقلال گند می زدند و استقلال را نابود کردن تو کجا بودی چرا موضع نگرفتی و اعتارض نکردی توهم درغگو هستی فقط فتح الله زاده مدیر عامل استقلال باید باشد تا امسال شما قدر استقلال رو بدونید آقای زرینچه شما صحبت نکنی بهتره چون اظلاع کافی نداری
پاسخ ها
پیشکسوت خائن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
13
16
آقای زرینچه مگه تو به فتحی خائن نچسبیده بودی؟ مگه اون فایل صوتی تو نبود که برضد استرا حرف میزدی؟؟
آقای زرینچه مگه روز دوشنبه استعفا ندادی و بعدش گفتی بعد بازی میرم ولی دلت نیومد و چسبیدی به صندلی؟
آقای زرینچه چرا ناصرخان حجازی زنده بود ازین مصاحبه‌ها نکردی؟؟؟!!!!
خائنین حیا کنین، استقلال رو رها کنین
عباس شهمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
31
22
مافتح الله زاده رادوست داریم من نه از کسی خط گرفتم نه پولی از کسی گرفتم من از روستای دورافتاده کشور این پیام میدم ما فتح الله زاده میخواهیم خیلی این چندسالی مدیرعامل بود راضی بودیم ازش اقای زرینچه با اینکه خیلی دوستت دارم نمیتونی فتح الله راخراب کنی فتح الله زاده که بیاد باز اون شاه ماهی ها میان تواستقلال وقهرمانیها ماهمه حجازی دوست داشتیم ولی از نظر مربیگری حجازی خیلی ضعیف بود فتح الله زاده حجازی را در نیاورد ما طرفدارها خواستیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
20
21
آقای زرینچه اگر رفتن استرا اتفاق نمی افتاد و هواداران فتحی رو هم نمیخواستند شما اعرتاض میکردی حالا که فتحی رفتخ زبون درآوردی زمان افشارزاده یا افتخاری که به تیم نابود کردن زمانی این همه بازیکن از استقلا رفتند و تو حرفی یا ااعتراضی بطور رسمی به عنوان یک استقلای انجام دادی که الان مدی هستی که فتح الله زاده دروغ میگه هرچی نباشه فتح الله زاده افتخار برای استقلال آورده چرا اون زمان که حجازی رکنار شده به قول خود شما چرا همومن زمان اعلام نکردی وفتح الله زاده رو رسوا کنی چون شما هم ذی نفع بودی و الان میگی برو برادر دروغ نگو حجازی رو شما از استقلال دور کردید و زجرش داداید حاجی فتح الله محبوب استقلالیه هاس دوستان گول زرینچه رو نخورید اون اگه آدم درستی بود همون زمان بادی میگفت نه الان که حجازی نیست احترام پیشکسوت ها رو نگهدار زرینچه تو که احترام نگه نمیداری استقلالی نیستی
پاسخ ها
آبیدل
| United States |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
6
12
آقای زرینچه فرمودین ناصرخان به من گفت برو دفاع آخر بازی کن، من گفتم ۶۰دقیقه دفاع راست بازی کردم خستم نمیتونم؟؟؟!!!!
اونوقت خودت رو بازیکن تاپ و ملی میدونی و شدی دلسوز ناصرخان؟!!!
آقای زرینچه اون صدای شما بوده که دارین زیراب استراماچونی رو میزنین یا فتح‌الله‌زاده پول داده صداتو شبیه سازی کنن؟؟!!
واقعا پرسپولیسی‌های عزیز حق دارن ازت حمایت کنن!!!
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
22
16
زرینچه دروغ نگو توو اگر استقلالی بودی الان تسویه حساب نکردی سالها قبل این کار رو مکردی
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
20
14
زرینچه دروغ میگوید تو اگر استقلالی هستی بادی همون زمان میگفتی پس دروغ میگی فتح الله زاده زحمت زیادی برا یاستقلال کشیده تو حاضر چک شخصی بدی برای استقلال صددصد زرینچه نمیکنی این کاره پس ساکت باش
پاسخ ها
Mahyar
| United States |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
15
14
میدونی از قبال ترانسفر بازیکن های استقلال چقدر تو جیب فتح الله زاده رفت .از خبرنگاری ایشون به ساخت و ساز و واردات کاغذ رسید
پوپولیست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
15
8
آقای علی سید صادق حداقل برای طرفداری از فتح اله خلاقیت به خرج میدادی نه اینکه کپی کنی بزاری همش، مردم ما همیشه جوگیر بودن هنوز یادم نرفته وقتی احمدی نژاد هر شهری میرفت چجوری میرفتن دنبالش و یا.... آقایون جوگیر این مطالب رو با منطق بخونین، آیا شما شک دارین که تو ایران مدیرعامل صادق و درستکار سرکار نمیاد؟ من با زرینچه کاری ندارم چون تو این مدت سر تعطیل شدن تمرین و یر چیزای دگ لاپوشونی زیاد کرده، و حرفم هم در مورد مرحوم بزرگوار آقای حجازی و اتفاقاتی که براش رقم خورد نیسش، من بیست و شش سالمه واز هشت سالگی بازیهای استقلالو میدیدم و روش تعصب داشتم، سالهای نو جوانی و جوانیم دورانی که تو تب تاب استقلال بودم فتح اله مدیرعامل استقلال بود، من با این سن کم زرینچه رو نمیشناسم و نمیتونم قضاوتش کنم اما فتح اله رو میتونم قضاوت کنم، این کار ما تف سر بالاست اخر برمیگرده تو صورت و دهن خودمون اگر فتح اله شد ببینید چی میشه، استقلال نیاز به شاه ماهی و بمب نداره استقلال نیاز به ی مدیر با ثبات و صادق و با سواد مدیریتی داره، یکی مثل آذری که تبریزیو به خودمون انداخت :) نه مدیرای ما که همه استعدادامون رو فروختن یا فراری دادن، من ی سوال دارم، جوابمو بدین لطفا، منتظری هم بخاطر پول رفتش که ما گیر دادیم به استراماچونی؟
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
22
17
آقا جواد فتح الله راده هرچی نباشه مدیر لایقی است که توانسته با مدیریت خودش قهرمانی برای استقلال بیاره پس بدان که محبوب هوادار است تو برای استقلال چکار ی کردی آیا چک شخصی دادی خودتو فدای استقلال کردی تا بازکین بیاری برای استقلال جواد دروغ نگو اگر راست باشه حرفهات باید خمون موقع سالها قبل میگفتی پس سکوت کن داداش
ناصری آبی دل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
14
24
قبل از اینکه صحبتهای زرینچه رو بخونم نظرمو میگم
اونایی که بر علیه جواد شعار دادن یا سن اونا قد نمیده که یادشون بیاد جواد چقدر برای استقلال زحمت کشید و یا احساساتی شدن و گول یک عده فرصت طلبو خوردن
زرینچه یکی از اسطوره های واقعی تاج کبیره از افتخاراته باشگاهه یک بازیکه و انسان به تمام معنا چه از نظر بازی چه شخصیت چه از نظر اخلاق و تعصب حالا شاید برای امرار معاش 2 سالی هم به تیم کشاورز رفته باشه اونم بخاطر آیندش حق داشت اگه الان گوشه خیابون افتاده بود کی دستش رو میگرفت دوزار کف دستش بزاره
آقا جواد بخدا قسم یکی از بازیکنان دوست داشتنی زمان نسل ما هستی من یادم میاد که از امجدیه بعد از بازی با هوندا 125 میرفتی خونه
فدای تک تک اشکهات مرد
ایوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
15
24
من فتح اله زاده را با واسطه میشناسم. از اون بعید نیست یعنی مطمئن هستم که الان در فضای مجازی داره به شدت کار میکنه... اون یه آدم رسانه ای است و با خیلیها ارتباط داره ...خیلی از نظرات مخالف در همین سایت علیه حرفهای منطقی که زرینچه زد هم شاید کار عوامل فتل باشه.
اون توی فضای مجازی بیکار نیست. الان هم میگم فضای الان با اون زمان دهه هشتاد متفاوت است و دیگه از پول و... خبری نیست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
16
21
زرینچه خیلی قبولت داریم هرچی تو دلت هست بگو، مردی مرد، نترس همه چیز بگو، استقلالی واقعی، بگو، شیری!
آرش کمانگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
5
18
آقای زرینچه بعنوان یک طرفدار قدیمی که دوران نوجوانی شمارا هم بیادارم از شما و همینطور فتح الله زاده تقاضا دارم که دعوای خانوادگی را سعی کنید در همان خانه حل و فصلش کنید این درست نیست که شما دوعزیز که هر دو بزرگوار هستید و برای طرفداران قابل احترام خوراک حاشیه ای نشریات مختلف را با حرمت شکنی تامین کنید به هرحال در هر خانواده ای اختلاف عقیده و سلیقه حتما هست دلیل ندارد که نامحرمان از این موضوعات باخبر شوند و باعث تضعیف تیم بشوند همه شما عزیزان در برهه ای برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اید و گه گاهی هم شاید دچار اشتباهات ناخاسته شده اید و این اشتباهات دلیل بر دشمنی کسانی که برای سربلندی تیم تلاش کرده اند نمیشود شما عزیزان وقتی اینگونه بهم میافتید نتیجه این میشود که وزارت تصمیم به گماردن افراد نفوذی چون فتحی را بر مدیریت میگیرد و نتیجه اینی میشود که چندین فصل شاهدش هستیم عزیزان کمی تامل داشته باشید
ناصرخان بزرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
7
17
آقای زرینچه، ناصرخان حجازی تا دم مرگش ۳نفر رو نبخشید؛ علی‌آبادی، قلعه‌نوعی و تو.
این حرفای بچه‌گانه رو بی کی میگی پیشکسوت خائن؟؟!! کدوم مدیره نخواد تیمش قهرمان بشه؟!!
در این فوتبال فقط حاج فتل دوبار شهامتش رو داشت ناصرخان رو بیاره.
جالبه تا صحبت از برگشت حاج فتل شده، پیشکسوت‌های خائنی چون تو و
مجتبی جباری که هر دو در زمان مربیگری ایشون باهاش در افتادین حالا شدین کاسه داغتر از آش و با هواداران و مدیران رقیب همسو شدین!
پاسخ ها
مافیای وزارت
| United States |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
9
آقای زرینچه ناصرخان مرحوم رو بیخیال چون اگه میخواستی راجبش حرف بزنی تو این ۲۰سال میزدی نه الان که ...
آقای زرینچه فقط بگو چرا اون حرفا رو پشت سر استراماچونی زدی؟؟؟
آقای زرینچه واسم جالبه در این دوره وزارت ورزش که تمام استقلالیها شاکین چرا فقط دو پیشکسوت به هیئت مدیره منصوب این وزارتخونه راه یافتن؟ شما و آقای ماجدی.
در هیئت مدیره جدید نبودین ولی سرپرست شدین.
چرا یکبار از اوضاع بد استقلال شکوه نکردین؟!!
چرا یکبار پشت مربی و بازیکنا در نیومدین؟؟!!
مگه نمیگین به فتحی گفتم هوادار نمیخوادت پس برو؟ چرا هوادار شما رو که نخواست موندی؟! استعفا دادی ولی باز دلت نیومد بری؟!
آقای زرینچه به عنوان بازیکن سابق دوست داریم ولی یادت باشه امثال ناصرخان و منصورخان در دل هوادار موندگار شدن چون در استقلال دنبال سهم‌خواهی نبودن!
محمدطاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
4
18
چی بگم والا استقلال شده محل تسویه‌حساب شخصی..ما دهه هفتادیا هیچ شناختی از این پیشکسوت ها نداریم نمیدونیم کی خوبه کی بد کی راست میگه کی دروغ ...فقط همین قدر میدونیم استقلال از خودی ضربه میخوره، همه به فکر منافع شخصی خودشون و کینه های شخصیشون هستند... همه پیشکسوت دارند ما هم داریم عوض اینکه استقلال رو از این شرایط نابسامان نجات بدن فقط همدیگر رو میکوبند... خدا به خیر بگذرونه...
پاسخ ها
خون آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
7
15
محمد طاها عزیز من دهه پنجاهی هستم و از سال ۶۲ پیگیر استقلال. دوست من ماهم که بازی‌های این آقایون رو دیدیم نمیتونیم قضاوت کاملی داشته باشیم ولی یکسری حرفا و کدها میشه پی برد کی راست میگه.
نه اینکه فتل رو خیلی قبول داشته باشم ولی بین این همه مدیر بد که این سالها داشتیم بهترین بوده و این خیلی بچه‌گانست فکر کنیم با پول دادن محبوب شده!!
متاسفانه آقای زرینچه هوادار رو جیگر فرض کردن!
زرینچه میگه فتل پول میده برعلیه من شعار بدن!!! آخه آقای زرینچه شما چکاره‌ای و بودن و نبودنت چه تاثیری داره؟! وزیری؟ مدیری؟ یا حتی محبوبیت زیادی داری؟!!
زرینچه میگه: فتح‌الله‌زاده تنها مدیری بود دوبار ناصرخان رو برکنار کرد!! چرا نمیگه تنها مدیری بود که دوبار ناصرخان رو سرمربی کرد؟! بار اول همین آقای زرینچه با خیانت باعث رفتن ایشون شدن و بار دوم محمد علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی دولت احمدی‌نژاد که از روز اول شروع به ضدیت برعلیه اسطوره آبی‌ها کرد.
زرینچه میگه فتح‌الله‌زاده نمیخواست استقلال قهرمان آسیا بشه!!! آخه چه عقل سلیمی قبول میکنه یک مدیر مانع قهرمان شدن تیمش که اون قهرمانی به نام خودش و جزو رزومش میشه، بشه؟!!
زرینچه اگه راست میگه چرا این حرفارو زمان زنده بودن ناصرخان نزد تا اون مرحوم جوابشو بده؟!!
آقای زرینچه حالا با نامردی یا مردانگیش کار نداریم ولی جواب بده اون فایل صوتی مگه از شما نیست که میگی استراماچونی مگه چکار کرده...
الان خوب میدونه چه فتل بیاد و چه استراماچونی هیچکدوم راضی به کار کردن باهاش نیستن پس دنبال زدن اوناست.
اصلا همین آقا جواد وقتی رفتن فتحی قطعی شد مگه نگفت من به فتحی گفتم برو هوادار تورو نمیخواد پس خودش چرا صدای هوادار رو نمیشنوه و نمیره؟؟!!
استقلالی قدیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
9
7
دوست عزیز، زرینچه انسان شریفیه و همیشه بی‌حاشیه، سر به زیر و در خدمت تیم بود. اصلا با فتح الله زاده قابل قیاس نیست. امکانش هست که در زمان مربی‌گری مرحوم حجازی باهاش اختلاف نظر داشته باشه ولی آدم دروغگویی نیست. اختلاف نظر داشتن جرم نیست. مهم اینه که برای تیم کم نذاشته باشه. اون دو تا بازی تحت شرایط خیلی خاصی برگزار شد. بازی با دالیان روز تاسوعا بود... دیگه خودت بقیه‌‌اش رو حدس بزن. خیلی چیزا هنوز ناگفته مونده به نظرم در مورد اون بازی‌ها. شاید سال‌ها بعد حقیقت ماجرا روشن بشه ولی اگه می‌خوای نظر یه بزرگتر رو بدونی از من می‌شنوی به امثال فتح‌الله زاده هیچ وقت هیچ جا برای هیچ کاری اعتماد نکن.
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
13
14
اقای زرینچه مردی از پول جمع کردن فتح الله زاده برای درمان پسرت هم در امریکا بگو روزنامه مجترم خبر ورزشی اگر بیطرف هستی این از اقای زرینچه یااقای فتح الله زاده سوال کنید
پاسخ ها
آدم فتل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
12
9
آقای محترم این ربطی به ماجرتی مدیریت نداره، اون زمان هم نفت کشور فوج فوج فروش میرفت و اون پول هم راه دوری نرفته برای درمان پسر یکی از پیشکسوتهای استقلال جمع شده، شخصیت داشته باش و هر چیزیو با هم قاطی نکن، اینکار انسانی بوده و ربطی به مدیریت آقا فتل نداره گ، مدیریت رو تو ثبات و جامهایی که بدست آورده میشه و شفافیت مالی تیم ها باید دیده بشه!!! باشگاه های حرفه ای رو ببین!!! قرون به قرون خرجها و درآمدها مشخصه، اما تیم های ما شدن محل پولشویی و کلاه برداری و هزار جور دوز و کلک دگ...
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
3
قابل توجه نظر دهنده خود زرینچه ان زمان یه عالمه پول داشت وصاحب چندین مغازه غذاخوری. بود اول تحقیق بعد نظر
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
14
11
سلام به همه دوستان. بنده از زمانی که آقای زرینچه در استقلال بازیکن مهم و ملی پوش بود تا الان تمام اتفاقات را رصد کرده ام آقا جواد یک بازیکن بزرگ و خوش اخلاق و با شخصیت بود و محبوب. نقص توی کارش نبود به عنوان بازیکن. از اون طرف به هر حال آقای فتح الله زاده هم برای استقلال زحمت کشیده و مثل اکثر مدیرها بی نقص نبود بیشتر با مدیریت ریش سفیدی و سنتی کارها را پیش می برد . انتخاب مجدد ایشان به مدیر عاملی استقلال برگشت به عقب خواهد بود بطور موقتی باعث ارتقا تیم و رضایت طرفداران خواهد شد ولی چیزی به آینده باشگاه استقلال اضافه نخواهد کرد. خیلی از بازیکن های پیشین استقلال الان دارای تحصیلات عالی و آشنا با مدیریت علمی هستند استفاده از اینها به جای مدیران تکراری و مسن قطعا نتایج بهتری در پی خواهد داشت
پاسخ ها
خائن
| United States |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
6
آقای اکبرآقا میشه بگین زرینچه رو با چی رصد میکردی که نقص در کارش ندیدی؟؟!!!!
اکبر آقا الان میشه استراماچونی دقیقه ۶۰ به وریا بگه برو فلان پست بازی کن بعد وریا بگه من ۶۰دقیقه دفاع راست بودم نمیتونم!!! بعد همون بازی با سوتی‌های همین بازیکن درعرض یک‌ربع بازی ۳-۱ برده رو تیم ۴-۳ببازه و بعد بازی مربی بهش بگه از فردا تمرین نیا و اونم بگه اول ببین فردا خودت مربی تیم هستی؟!!
اصلا رصدهای گذشته رو کنار بزارین و با دقت همین مصاحبه رو رصد کنین، واقعا صداقت میبینین یا بازم نقص نمیبینین؟!!
یک دو دوتا ۴تا کنین، چرا الان که حرف از بازگشت فتح‌الله‌زاده میشه آقای زرینچه که هنوز پروندش در رفتن استرا بازه و نزدیکترین پیشکسوت استقلال به وزیره همچین مصاحبه‌ای میکنه؟؟؟!
آبی قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
13
9
آقای فتح الله زاده اصلا به درد مدیر عاملی نمیخوره.زیاد مصاحبه میکنه زیاد حرف میزنه.مدیر باید با درایت ،قاطع و کم حرف باشه.
آقای فتحی مدیرعامل خوبی بود.وقتی که امثال شما هوادارهای قدرنشناس و امثال امیرحسین صادقی و طباطبایی میگفتن ما استراماچونی و دیاباته رو نمیشناسیم و به درد نمیخورن،از استقلال حمایت کرد.
پرونده پروپییچ رو باهمه سختیش جمع کرد.تیم رو آورد صدر جدول.مجوز حرفه ای گرفت با همه بدهیهای مدیران قبلی.
حالا هم که متاسفانه رفت ،اولیایی گزینه بهترب هست و البته دکتر قریب که خودش قبول نکرده
پاسخ ها
امیر44
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
همه این کارها رو اقای خطیر کرد نه فتحی لنگی..
مهیار
|
United Kingdom
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
12
8
منی که پرسپولیسی ام از شعار علیه یه اسطورهٔ باشگاهی (و مهمتر ملی) ناراحت شدم. استقلال اگه امروز ۶ تا بازیکن هم در سطح جواد زرینچه داشت بی مربی هم قهرمان بود. در ضمن نسل ما یادمون نمی ره که این بازیکنان در زمانی که در فوتبال پولی نبود واسه استقلال و پرسپولیس افتخارآفرینی می کردند و در نزد ما عزیزند.
Jfr
|
United Kingdom
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
15
7
به عنوان یه پرسپولیسی طرفدار جواد زرینچه ام دوران شوالیه بازی سر اومده یه نگاه به پست مجتبی جباری بندازید اونم دروغ میگه جباری و همتون خوب میشناسید
پاسخ ها
تاج بزرگ آسیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
6
14
جالبه حالا که صحبت برگشت حاج فتل شده، تمام لنگی‌ها طرفدار زرینچه و جباری و مخالفان حاج فتل شدن!!!
اینهمه ترس و وحشت لنگی‌ها از بازگشت حاج فتل بابت چیه؟؟
همین کامنت‌های لنگی‌ها جواب زرینچه و خائنین رو میده
Jfr
| United Kingdom |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
6
1
تاج بزرگ آسیا شب دراز است و قلندر بیدار حالا میبینی استقلال چه بلائی به سرش میاد
تاج بزرگ آسیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
5
jfr جان نمیدونم تهدید کردی یا پیش‌بینی؟! ولی خودمونم میدونیم مگه الان و این چندسال بلا سر استقلال نیاوردن؟!! بازم میارن.
تا حکومت دست شما لنگیاست ما تاجی‌ها باید به دلخوشی‌های کوتاه مدت عادت کنیم و تا بخوایم نفس راحت بکشیم یک بلای دیگه سرمون میارن.
مافیای سرخ
| Netherlands |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
5
البته تاج کبیر آسیای عزیز، بجز دشمنان استقلال یک گروه دیگم هستن که مشغول فعالیت در فضای مجازی شدن و به امثال زرینچه و مجتبی جباری هم وعده‌هایی دادن؛ "دارودسته کاظم اولیایی"
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
4
13
الکییی میگه دروغگو
مافیای وزارت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
7
13
مرغ پرکنده تو یخچال از حرفا و استدلال‌های زرینچه خندش میگیره!
پیشکسوتان سهم‌خواه حیا کنین، استقلال رو رها کنین
kamal
|
United States
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
10
3
haghighat migoyad Fatolahzadeh modreh sharlatany hast, man khodam in agha ra didam az Vienna be tehran bar migash ba familash va raft dar First class neshast, toury kharj meikard va raftar mikard ke engar 40 sale hast dar kharej zendeghy mikonad, many ke 40 sale hast dar kharej hastam ba econmy raftam, in agha va 3-4 nafar aghar eshtebah nakonam dar first class boud/ in polha ra az koja avardeh, Esteghlalyha dobareh eshtebah nakonand va biandazand taghsire perspolis, khodetan moghasereh asly hastit
Masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
15
نمیدونم چی بگم شخصا از ته دل سوختم دوباری که ناصرخان رو اخراج کردن،یبار بعداز فینال آسیا که یادم نمیره چقدر موقعیت داشتیم تواون بازی البته حواشی قبل بازی ب کنار،یبارم لیگ هفتم که اصلا نذاشتن نفس بکشه خدابیامرز ازهفته دوم شروع کردن ب زدنش،کاش خیلی زودتر اینحرفا رو میزدی آقاجواد که ناصرخان بود و راست و دروغش معلوم میشد،کاش آتیلا ی مصاحبه کنه و بگه اگه چیزی میدونه که قطعا میدونه.
پاسخ ها
ناصرخان‌ حجازی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
5
14
مسعود جان در ۲۰سال اخیر یک مصاحبه از آقای زرینچه به نفع ناصرخان شنیدی؟؟!!!
الان که میخواد با فتل تسویه حساب شخصی کنه داره از اون مرحوم سواستفاده میکنه.
آقای زرینچه اصلا کار حاج فتل زشت و نامردی که فایل صوتی شما رو داده بیرون ولی اصل حرف چی؟ شما سرپرست تیم هستی و داری بر ضد سرمربی تیم حرف میزنی و توطئه میکنی. هرجای دنیا بود طرف از خجالت آب میشد و فوری استعفا میداد ولی ماشالا شما که چسبیدی و ازون موقع روزی ۴برنامه تلویزیونی و رادیویی میری و باهرخبرگزاری هم دوبار مصاحبه میکنی مبادا فتح‌الله‌زاده و استراماچونی برگردن و صندلی شما بخطر بیفته!
....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
11
داداش گلم اینکه با مرحوم حجازی بدرفتارشدبه کسی پوشیده نیست..بعد انقلاب به بهانهای مختلف میخواستن تیموازبین ببرن.حتی یباربه بهانه اسم تیم(تاج)چیزی نمانده بودتیم ازبین بره اگرمرحوم پورحیدری نبوداین تیم الان وجودنداشت،الحق که لقب پدری برازنده مرحوم پورحیدریه..بااین وجودتعدادی نمک نشناس به مرحوم بی احترامی کردن..زرینچه چرازمانی مرحوم زنده بودن این حرفارونزد.مطمئنم دروغ میگه
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
12
تمام تیره روزهای استقلال بخاطر دخالتهای وزیر ورزش3 حالا شما بیاین دعوای فتح زاده دروغ میگه یا زرینه راه بیندازین
تیر غیب
|
Australia
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
12
5
آقای فتح الله زاده دروغگو هستند و امیدوارم درد و بلای زرینچه {...}
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
6
واقعا خوندن کامنتا خجالت آوره, تو این وضعیت عجیب غریب و بی سابقه ای که تیم توش گرفتار شده به جای اینکه به فکر راه حل واسه وضعیت فعلی باشیم رفتیم پرونده های قدیمی حل نشده رو ازبایگانی کشیدیم بیرون که دنبال مقصرش بگردیم, یعنی واقعا اگر الان قضیه بیست وچند سال پیش رمز گشایی بشه استراما برمیگرده و تیم تبدیل میشه به همون تیم قبل از رفتنش؟ یعنی مشکلات باشگاهمون الان این چیزاست؟ توروخدا یه ذره فکرکنید ببینید این حاشیه های بی وقت و این زخمای کهنه چرا الان دهن باز کردن؟ کی اول این بحث ها رو تو رسانه ها مطرح کرد؟ هر کی تو این وضعیت بحرانی این جنجال ها رو راه انداخته استقلالی نیست چون واضحه که کسی که سرسوزن دلش با تیم باشه تو این اوضاع حاشیه جدید واسه تیم نمیسازه و گره رو گره نمیزنه, کی میتونه با قطعیت و سند بگه جواد زرینچه خائنه؟ کی میتونه منکر زحمات وتعصب وعلاقه امثال زرینچه ومجتبی و خدابیامرز ناصرخان و منصورخان وبقیه تو هر پستی چه بازیکن چه مربی چه هر پست دیگه ای که تو تیم داشتن به استقلال بشه؟ هوادار عزیز که با هم داریم خون دل میخوریم تو این روزا, ساده نباش گول نخور چشم باز کن ببین کیا واز چه طریقی دارن حاشیه ها رو بیشتر میکنن بدون شک وباقطعیت هرکس چنین کارهای کثیفی انجام میده دشمن تیم هست وسهم خواه.
gaber
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
11
4
سادگی زرینچه مشکلیست که باید با اون بجنگه . حرف زدنش همچون بچه های اول دبستان بوی پاکی و ابتدایی میده . نمیدونی با چه گرگانی طرفی مشکل خودته
پاسخ ها
لنگ پوسیده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
5
13
جناب جابر لطفا شما به عنوان یک لنگی متعصب در دعوای خانوادگی ما تاجی‌ها دخالت نکن.
اگه زرینچه درمورد انصاری‌فر هم حرف بزنه بازم حرفاش بوی پاکی و ابتدایی میده یا میشه...
یک هوادار بی‌طرف کامنتهای لنگی‌ها رو بخونه میفهمه باید طرف کی رو بگیره. بلا‌استثنا تمام لنگی‌ها طرف زرینچه رو گرفتن و از حاج فتل بد گفتن!!!
چرا انقدر از حاج فتل میترسین؟؟!!
یاد ۷سال حسرت برد دربی میفتین یا دربی‌های سوبله‌چوبله؟؟ یاد قهرمانی‌های استقلال یا سالها زیر سرورتون بودن؟؟ شایدم یاد داغ بازیکنایی که به دلتون میزاشت؟؟
gaber
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
1
0
یاد چکهایی میفتم که هنوز دارین پاس میکنین و برگشت میخوره . دیگه قائدی کوچولو هم چک فتل و متل را شناخته که از کشک هم کشکی تره .نمیخوای ازش بپرس چکهاش بدرد زرینچه ساده میخورد نه بازیکنان امروزی و پولی با اسپانسرهای زرنگ . غیر از گول زدن بازیکنان خوب هیچی دیگه نداشت با چکهای بیمحل میبردید نه با مردونگی تو زمین
تاجیم ☆تاج☆
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
10
آقای زرینچه شایدفتح الا زاده میدانسته با مرحوم حجازی بازی فینال نمی‌بریم.یجوری میگی فتح الله زاده نمی خواست قهرمان بشیم انگار اون سال قهرمان شدیم.به گفته خودت تونزاشتی مربی عوض کنه پس توقهرمانی سوم از تاج گرفتی.چراتامرحوم حجازی زنده بود این حرفارونزدی...اینکه میگی فتح الله زاده نمی خواست قهرمان بشیم حرف چرتیه.بنظرت قهرمانی آسیاکم افتخاریه که یمدیرنخوادش.آقای زرینچه بعنوان یه تاجی از رفتن پرسپولیس به فینال آسیامسلما خوشحال نشدم ولی بعنوان یه هموطن بوالا روز بازی فینال خداخدامیکر م پرسپولیس بازیوببره...فقط به این دلیل که تواین همه مشکلوناراحتی که داریم دل هموطنم شادمیشد برفرض فتح الله زاده همین شادی هوادارهم درنظرنمیگرفت ازهرچه میگذشت ازافتخاری که نصیبش میشدچه
میگذشت بسکن لطفا..الان دلسوزمرحوم حجازی شدی.......درعجبم ازاین مردمان پست. مردمان زنده کوشومرده پرست
Masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
12
در جواب کاربر ناصرخان حجازی
حق با توئه داداش حرفاش تازه س واسه همین میگم کاش زودتر میگفت و ناصرخان بود و دروغگو رو رسوا میکردحالا هرکدومشون بود واسه ناصرخان فرقی نمیکرد همیشه رک وراست حق رو میگفت،هروقت که بهش فکرمیکنم دلم واسه معصومیتش میسوزه که چ جفایی کردن در حقش خدا بیامرزدش،ب هر حال امیدوارم هر چ زودتر سر و سامان بدن ب تیم چون رو فرم اومده بودیم بعدچندسال.
حمید علوی
|
Canada
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
11
برادر جوانم آقا محمد طاها
بنده ۴۸ ساله هستم و از وقتی یادمه به پیروی از برادر بزرگ‌ترم استقلالی بودم. وقتی عم پرویز خان مظلومی گل ۱۲۰ هزارنفری رو زد هنوز یادمه. بنده از همون اول پیگیر اخبار استقلال بودم. اونزمون نشریات ورزشی اول کیهان ورزشی و دنیای ورزش بود و بعدش بشیر و پهلوان و هدف و ابرار ورزشی و بعدها خبر ورزشی اومد. اونوقتا نویسندگان ورزشی هم کمتر پیش میومد قلم به مزد باشن ‌بیشتر واقعیتها رو میگفتن. اولین بازیهای تمام این پیشکسوتایی که الان حرفشون هست رو یادمه. زرینچه، نامجو و همه..
اینایی مه میگم صد در صد مستند و صادقانه ست برادر من:
۱) هیشکی نفهمید فتح الله زاده چطور و بواسطه ی چه افرادی یهو از خرده پای نشریه ی استقلال جوان شد مدیرعامل استقلال.
۲) قلعه نویی یک شاهینی بود که پروین برای پرسپولیس نخواستش اما بعدها شادروان منصورخان پورحیدری ماشینش رو فروخت و داد بهش که از استقلال نره.(البته پدر استقلال گاراژ ارث پدریشون رو هم فروختن و خرج استقلال کردن که این تیم از بین نره )
۳) زرینچه به شادروان حجازی خیانت نکرد. خیانت یعنی از پشت زدن. زرینچه صادقانه و در یک بازی به شادروان ناصرخان گفت نه که البته کارش غیرحرفه ای و غلط بود اما اینکه نامردی کنه و از پشت بزنه نبود (بازی با سایپا دقیقه ۶۰ یا ۷۰ به بعد بود )
۴) فتح الله زاده کاری میکرد همیشه که بزرگان استقلال کم فروغ بشن تا خودش از اونا بزرگ‌تر جلوه کنه. حرفه‌ای زرینچه راسته انصافن. فتح الله زاده هم در حق پدر استقلال و هم در حق ناصرخان و هم در حق پرویزخان نامردی کرد.
۵) قلعه نویی اوایل یکی از ابزارهای فتح الله زاده بود. ایشون اواخر دوران بازیش در استقلال، با دور زدن آقای ورمرزیار کاپیتانی رو از ایشون گرفت و وقتی با پدر استقلال مشکل پیدا کرد پر چند بازی وقتی به عنوان ذخیره به زمین میومد واقعن فقط راه میرفت و عمدن تیم رو خراب میکرد که منصورخان نتیجه نگیره و بره. باند تشکیل داده بود و علاوه بر نامردی در حق منصورخان، واقعن به شادروان حجازی خیانت کرد. قلعه نویی حجازی رو‌دور زد و زیرش رو خالی کرد.
۶) در تاریخ استقلال تا جایی که من دیدم، دونفر همیشه وقتی در تیم کاره ای نبودن از بیرون به تیم ضربه میزدن تا تیم بدون اونا نتیجه نگیره. چند راه هم استفاده میکردن: از طریق رابطه با چند بازیکن، از طریق قلم به مزد هاشون در نشریات و رسانه ها، از طریق بعضی لیدرها و باصطلاح هوادارای مزدورشون. این دو نفر عبارت هستن از آقای فتح الله زاده و آقای قلعه نویی.
۷) حالا که اینا رو عرض کردم، اینم بگم که یکی از بازیکنان اسبق استقلال که دفاع وسط تیم ملی در بازی با استرالیا (۹۸) هم‌بود و بعد از جام جهانی ۹۸ هم به آلمان رفت، بعد از برگشتن به استقلال وقتی دید در افکار شادروان منصورخان جا نداره، عمدن و در بازی آخر از اولین دوره لیگ برتر به بازیکن ملوان راه داد و الکی مثلن خورد زمین تا استقلال گل بخوره و ببازه ‌‌منصورخان اخراج بشه. ایشون الان مربی یک تیم دسته یکی هستن و خیلی هم ادعای پیشکسوتیشون میشه.

عزت همه عزیزان و هواداران واقعی و عاقل استقلال و پرسپولیس زیاد..
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
4
4
مهدی پاشازاده،دقیقن درست گفتی،حسرت اون قهرمانی رو دلمون موند،لنگیا خودشون باورشون نمیشد قهرمان شدن،استقلال با یه مساوی از ملوان قهرمان میشد ولی خائنها نذاشتن،خدا منصورخان پورحیدری رو رحمت کند.
کابوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
12
ببین استقلال رو چیکار کردن که فتل راضی شدیم

فتل مدیرعامل خوبی نیست کاری به حرفای زرینچه ندارم ... ولی انقدر افراد نا لایق پشت سر هم آوردن که به استقلال خیانت کردن الان به فتل راضی شدیم ...

فتل عشق مصاحبه خودنمایی و حاشیه هست ... ولی خب میره از اعتبار استقلال خرج میکنه یکی دو فصل قوی میشیم بعد دوباره اسیر راهرو های فیفا برای پرداخت بدهی ها

قثط فتل میتونست یکی از بهترینای تیمای استقلال رو بده دست مظلومی بعد هرروز مظلومی رو بزنه تو روزنامه!! که خودش فخر بفروشه من تیم رو جمع کردم

الان قشنگ به مرگ گرفتن مارو که به تب راضی بشیم ... استرا از اون مربیایی نیست که فتل بیاد تیکه بندازه التیماتوم بده اونم واسه هیچی نگه

اولیایی هم که کلا فانتزی فکر میکنه خصوصی کنم و اینا کاری هم به تبعیض وزارت نداره وزیر هم خیلی قبول داره

الان بین بد و بدتر فتل از همه بهتر .. ولی شک نکنید انقدر آدمای استقلالی شایسته و مدیر هستن که اگه اجازه میدادن درس مدیریت به کل فوتبال میدادن ولی چون "خودی" نیستن بیرون میشینن

منصورخان با اون همه سابقه حتی یبار نزاشتن نزدیک میز مدیرعاملی بشه
برید ببینید تو بایرن کیا تصمیم گیری میکنن

الانم چاره ای نداریم فتل از خلیل زاده و فتحی یه مشت آدمی که معلوم نیست از کجا اومدن بهتره

درضمن شما زرینچه رو قبول ندارید هادی طباطبایی نباید قبول کنه و خیلیای دیگه رو چون اونا زرینچه رو قبول کردن

اصلن جوون بوده یکاری کرده دلیل نمیشه بازیاشو کاپیتانیشو فراموش کرد
فقط در یکصورت زرینچه لایق فحش که بخواد سهم خواهی کنه و بیاد جای استرا که خودش هم رفت

درضمن اون فایل صوتی فتل با یه فرد عادی حرف میزنه که میگه جواد گفته .. خودش اومد جمعش کنه مثلا قشنگ معلوم بود از خودش دراورده... آقای فتل لله زاده لطفا مدرک از زیون خوده زرینچه بیار
من که نشنیدم که گفته باشه شایدم وجود داره من نشنیدم!!!

کسی که حجازی رو دوست داشته باشه از بالا هم دستور بدن اخراج کنش پای مربیش وامیسته و خودشم میره ... نه اینکه ناصرخان بزاره رو سکو فیروز کریمی بیاد رو نیمکت
عاشق استقلال، شیفته ناصرخان
|
United States
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
17
آره مسعود عزیز، به هیچکس به اندازه ناصرخان حجازی در این فوتبال جفا نشد چون ناصرخان مثل بعضی‌ها پاچه‌خوار و چاپلوس نبود.
سال ۸۲ هیئت مدیره وقت استقلال، ناصرخان بزرگ رو که گزینه اول بود رو وتو کردن و جرم ناصرخان رو کم دینی دونستن!!!!! و قلعه‌نوعیه بی سابقه و رزومه در مربیگری رو کردن سرمربی چون خودی بود و خودنما!
حالا امثال این آقای زرینچه که در هیچکدوم از مراسم عذاداری ناصرخان شرکت نکرده و ۲۰سال حرف از ناصرخان نزده و جرعت حرف زدن زمان حجازی بزرگ رو نداشت اومده و با سواستفاده از این بزرگ میخواد فتح‌الله‌زاده (کاری به خوب یا بد بودن فتح‌الله‌زاده ندارم) رو بکوبه تا نیاد یکوقت پستش در استقلال بخطر بیفته!!
و عجبا یکسری استقلالی هم از حرفاش حمایت میکنن!!!
پاسخ ها
Masoud
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
8
کاملا درسته داداش حرف حسابم جواب نداره،ممنون از نظرت.
حمید علوی
|
Canada
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
9
4
زرینچه آدم رو راست و صاف و صادقیه. این حرفاش هم انصافن راست و درسته.
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
10
خواستم بعنوان یک هوادار که 30ساله عاشقه استقلاله بگم کاری به دورو بودن فتل ندارم لااقل خوبیش اینه استقلالیه وگرنه من هوادار از خدامه یکی از پیشکسوتها بشه مدیرعامل .ما بین فتل و کسی که نمیدونیم کیه که وزارت از رو آشنا بازی میخواد بیاره میگیم فتل... در مورد آقای زرینچه از همون بچگی تا الان ازش خوشم نمیومد چه خیانتاش به ناصر خان چه اون وقتها واسه دوزار پول تیم رو ول کرد رفت کشاورز ... شما آقای زرینچه اینو بدون هوادارای استقلال خیانتهای شما و آقای قلعه نوعی رو فراموش نمیکنن .. چه روزایی بود که واسه پست گرفتن از قلعه نوعی دفاع میکردی و بلعکس اون از شما ...یکی از دوستان در نظرات قبلی حرف از خیانت در بازی ملوان زد که یادمه هیچوقت زیاد اون موضوع تا الان باز نشده .. قهرمانی که مفت پرید..شب زنده داری شب قبل بازی تا خیانت پاشا و یارانش در طول بازی در حق منصورخان .... عشق ما استقلاله با اسطورهای واقعیش که با جون دل تیمشون رو میخواستن امثال ( ناصر خان حجازی- منصور خان پورحیدری-برادران مظلومی و آقا فرهادمجیدی )
خبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
9
من آقا جواد رو مثل یک اسطوره دوست داشتم ، ولی یگ چند تا موضوع از چشمم انداختش
یکی جریان زمان مرحوم حجازی که همچنان هم دارن می ندازن گردن هم دیگه ، یکی زمان شکایتش از قلعه نویی و آخر عذرخواهی با خفت و خواری و یکی اینکه داره میگه صدای من رو با واکمن ضبط می کردن و ...شما اگر حرف ناجور نزده بودی چرا باید ناراحت باشی از ضبط صدات؟
با اقای فتح الله زاده هم برخورد داشتم خیلی راحت دروغ میگه
نمی دونم اینها هم از خود این مردمن دیگه ، همه ماشالله ناصح اخلاقی و چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کننند
مصطفی حجازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
1
7
خجالت بکش زرینچه یالانچی فتح الله زاده اونجور که تو گفتی نیست برو از استقلال والا بلا تو ورژن دوی قلعه نوعی هستی یالانچی
ارستاني تيغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
7
همه اينها امتحانشون رو در تيم تاج كبير پس دادن و انتخاب فتل و اوليايي واقعاً عقبگرد محسوب ميشه.كاش شخصي مثل آذري كه سيستم باشگاهداري خاص خودش رو در ذوب آهن پياده كرد و موفق بود مديرعامل ميشد.مربيان تيمهاي آذري هم هميشه مورد حمايت مديرعامل بودن و اهل باج دادن به اين و اون نيست.جوانه و جاه طلب و انگيزه و انرژي كار داره.اميدوارم انتخاب بشه
هادی خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
2
4
آقای زرینچه متاسفانه بد بازی رو شروع کردی . از داستان شما و ناصرخان همه ی قدیمیهای استقلال خبر دارن !! پس جفنگ نباف . در ایران فقط حاج فتل
khosro
|
Germany
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
3
بازگشت استرا شبیه نوش دارو پس از مرگ سهراب






شاید بتوان به هواداران استقلال حق داد که از مدیریت ضعیف شخص اول وزارت ورزش یعنی مسعود سلطانی فر گله مند باشند و خواهان استیضاح و برکناری فوری او باشند چرا که او در مدت ریاستش در وزارت ورزش به انحا مختلف موجب تضعیف استقلال در بزنگاه های مهم شده است و اینبار نیز علی رغم یک نمایش ساختگی مبنی بر اراده برای بازگشت استراماچونی به تهران، تا حد امکان این بازگشت به تاخیر افتاد تا دومین بازی استقلال در لیگ برتر نیز بدون سرمربی سپری شود. نکته اینکه حتی اگر استراماچونی یک ساعت دیگر نیز به تهران برسد، حضورش تاثیر زیادی در امور فنی تیم ندارد و کار خاصی نمی تواند برای هماهنگی و مرور کارهای تاکتیکی انجام دهد و رسماً بازی دوم استقلال بدون تاثیر استرا را فردا در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.



تاریخ فراموش نخواهد کرد که پیشتر در موارد مختلف، مدیران منصوب از طرف سلطانی فر در بزنگاه های مهم، با تعلل بی مورد در تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم، موجب از دست رفتن فرصت های طلایی برای آبی پوشان شدند. هواداران این تیم کش دار شدن موضوع تمدید قرارداد تیام و جبارف را هنوز فراموش نکرده بودند که ماجرای عجیب آیاندا پاتوسی و وینفرد شفر پیش آمد؛ آنها در حال فراموشی روزهای تلخ بودند که بار دیگر درست در زمانی که استقلال اوج گرفته بود، سرمربی موفق این تیم را هدف اهداف پشت پرده خود قرار می دهند تا ابتدا او را از ایران فراری کنند و حالا که با فشار هواداران مجبور به تن دادن به بازگشت استرا شده اند، این بازگشت را با حداکثر تاخیر انجام دهند تا بلکه به اهداف از قبل طراحی شده خود برسند. به راستی چه شده که مجلس محترم این ضعف مدیریت شدید در وزارت ورزش و جوانان را نمی بیند و در طول این چند سال، هر بار صحبت از استیضاح جناب وزیر پیش امده، به دلایل عجیب این طرح منتفی شده و مورد داشته ایم که در صبح روز استیضاح، امضا کنندگان، به یکباره امضای خود برای استیضاح وزیر را پس گرفته اند!



به حرات می توان گفت دوران ریاست سلطانی فر در وزرات ورزش موارد تاریک زیادی به خود دیده و به طور خاص، فوتبال ایران با پشت پرده های زیادی همراه بوده که دودش در نهایت به چشم تیم ملی وتیم های باشگاهی ایران رفت. شکارچی بعدی ستاره های استقلال پس از فتحی کیست؟
ارسال نظر
* نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین
عناوین برتر