نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون می گوید بودجه آنها نزدیک به یک دهم بودجه کره ای ها است.

بودجه ناچیز ایران نسبت به کره جنوبی

 تیم ملی بعد از تغییر رئیس فدراسیون فوتبال در بحث سخت افزاری تغییرات عمده ای داشته که تغییر البسه ملی پوشان، برگزاری اردوهای خارج از کشور و غیره در کنار پرداخت پاداش بازیکنان ملی پوش از جمله اتفاقاتی است که به وقوع پیوسته اما فدراسیون فوتبال برای ادامه این روند نیازمند کمک های مالی نهادهای مختلف است.

 


مهدی تاج درباره وضعیت مالی فدراسیون فوتبال می گوید: دکتر جهانگیری دستور پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به فدراسیون را داده بود و وزارت ورزش هم باید ۹ و نیم میلیارد تومان به ما میداد که بابت این مبالغ، بدهی ایجاد شده اما فعلا ۳ میلیارد تومانش را دریافت کردهایم و امیدواریم بقیهاش هم پرداخت شود. ما از فیفا ۳ میلیون دلار و از AFC هم ۲ میلیون دلار طلب داریم. از اسپانسر تیم ملی هم پول خوبی میگیریم.

 


رئیس فدراسیون البته بودجه فدراسیون فوتبال را با دیگر رقیبان تیم ملی نیز مقایسه کرده تا اهمیت کار بازیکنان بیش از گذشته مشخص شود: اگر از نظر بودجه ما را با رقبا مقایسه کنید، تفاوت زیادی داریم. فدراسیون کرهجنوبی سالانه ۱۷۸ میلیون دلار بودجه دارد و ما اگر بتوانیم با ۶۰ میلیارد تومان کار را بگردانیم خوب است. هزینههای ما بالاست.

 


فدراسیون فوتبال که روزهای خوبی را پشت سر می گذارد برای حفظ روند آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی نیاز به حمایت دارد که حمایت مالی قطعا مهم ترین این حمایت ها است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی