نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حميده عباسعلي جور بانوان را در تاتامي جهاني اتريش كشيد.

عباسعلي، جور همه را كشيد

به گزارش خبرورزشی/ فتح الله فتحی: كاپيتان تيم ملي با مدال برنزش در جمع 10 نفره تيم براي بانوان كاراته آبروداري كرد. هرچند خودش اصلاً راضي نيست و از نتيجه ناراحت است: «براي خوشرنگترين مدال مسابقات جهاني اتريش از مدتها قبل برنامهريزي كرده بودم. طبق برنامهام امسال ميخواستم در همه كاراتهوانها باشم، هرچند در بعضي از آنها حاضر شدم اما وقتي به اردوي تيم ملي رسيدم، شرايط متفاوت شد. ما نتوانستيم به ليگ جهاني برويم و اين موضوع تأثير زيادي در روند كاري ما داشت.»

او درباره برنزش ميگويد: «در كوميته انفرادي بعد از قرعه استراحت، با سه برد پياپي برابر حريفان دانمارك، كلمبيا و آمريكا به نيمهنهايي رسيدم اما در نيمهنهايي با تساوي 2- 2 برابر حريف ژاپني با رأي داوران باختم و به ردهبندي رفتم كه با شكست نماينده كرواسي مدال برنز گرفتم. از اينكه در دومين تجربه مسابقات قهرماني جهان مدال نقرهام را با طلا عوض كنم، ناراحتم اما باز هم خدا را شكر كه مدال برنز گرفتم. خيلي دوست داشتم با طلا بيايم اما شرايطي رقم خورد تا به آرزويم نرسم.»

عباسعلي به انصرافش مقابل حريف هلندي اشاره ميكند: «وقتي مصدوم شدم، پزشك تمرين پرفشار را برايم ممنوع كرد اما با فيزيوتراپي خودم را به رقابتهاي جهاني رساندم. متأسفانه در مسابقات آسيبديدگيام تشديد شد و با همان شرايط در كوميته تيمي به مصاف كاراتهكاهاي چك و فرانسه رفتم كه باختم، براي اينكه شانس را از بقيه نگيرم، قيد مبارزه با حريف هلندي را زدم تا بقيه كاراتهكاها از فرصت استفاده كنند.»

تنها بانوي مدالآور كاراته درباره شرايط فني مسابقات اتريش ميگويد: «اين دوره مسابقات سطح فني خيلي بالايي داشت. همه تلاشم را كردم و با آسيبديدگيام، تقريباً به هدفم رسيدم، هرچند هدف اصلي من مدال طلا بود. انشاءا... بتوانيم براي بازيهاي آسيايي 2018 اندونزي و المپيك توكيو طوري برنامهريزي كنيم كه بهترين نتيجه را بگيريم.»

عباسعلي از مسئولان فدراسيون و كادر فني تمجيد ميكند: «براي مدال برنز مسير طولاني طي كردم كه در اين راه افراد مختلفي از جمله كادر فني و مربي اختصاصيام برايم زحمت زيادي كشيدند. اميدوارم بتوانم با گامهاي محكم در مسابقات بعدي انتظارات را برآورده كنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی