نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس دوومیدانی ایران گفت: روحیه تیمور غیاثی به این صورت است دوست دارد در هر شرایطی در فدراسیون سمت و مسئولیت داشته باشد.

شادمهر: لیلا رجبی بارها خداحافظی کرده اما برگشته

به گزارش خبرورزشی، بیژن شادمهر درباره صحبتهای رئیس فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری اظهار داشت: طبیعی است که یک فرد در هر جایگاهی که  قرار دارد از عملکردش دفاع کند و صحبتهای کیهانی در نشست خبری هم تعجبآور نبود و پیشبینی میشد که او این حرفها را عنوان کند.

وی افزود: البته این که کیهانی عنوان کرد یک فدراسیون بحرانزده را تحویل گرفت درست است. زیرا فدراسیون دوومیدانی مدتها بدون سرپرست اداره میشد که بعد از گذشت مدت زیاد زیادی طباطبایی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

شادمهر با اشاره به این که  کیهانی به ساختار فدراسیون هیچ توجهی ندارد تصریح کرد: فدراسیون دوومیدانی برای مدت زمان زیادی بدون دبیر، نایب رئیس و.. .اداره میشد و خبری از تشکیلات نبود. این که دبیر فدراسیون تنها دو هفته بعد از انتصابش استعفا میدهد جای تعجب است. 

کارشناس دوومیدانی کشورمان در خصوص بازگشت تیمور غیاثی به فدراسیون دوومیدانی گفت: روحیه تیمور غیاثی به این صورت است که برایش فرقی نمیکند چه کسی رئیس فدراسیون باشد و دوست دارد در هر شرایطی در فدراسیون سمت و مسئولیت داشته باشد. 

شادمهر ادامه داد: در حال حاضر مهمترین مشکلی که دوومیدانی کشورمان با آن روبروست این است که هیئتهای دوومیدانی استانها فعال نیستند. آنها عادت کردهاند یکسری فعالیت روزمره انجام دهند.

وی در پایان صحبتهایش با اشاره به خداحافظی لیلا رجبی از دوومیدانی خاطرنشان کرد: لیلا رجبی ورزشکار باتجربهای است که میتوان از تجربیات وی برای بالا بردن سطح دوومیدانی بانوان استفاده کرد. درباره خداحافظی رجبی از دوومیدانی هم او قبلا چندین بار خداحافظی کرده بود اما در نهایت برگشت و مشخص نیست این بار هم برمیگردد یا خیر. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی