نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمرینات تیم فعلا تعطیل است و منتظر اعلام هستیم اما در مورد مسائل مالی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و خبری نیست.

عاشوری: هیچ خبری از حل مشكلات مالی نیست

به گزارش خبرورزشی، علی اصغر عاشوری درباره بازی استقلال خوزستان مقابل ذوبآهن اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و استقلال خوزستان شروع خوبی داشت اما متاسفانه ما حمله كردیم و حریف روی دو موقعیت برنده بازی شد.

وی افزود: در بازی با ذوبآهن روز استقلال نبود و با احترام به حریف باید بگویم تیم برتر میدان ما بودیم و آنها با خوششانسی سه امتیاز را به دست آوردند.

هافبک هجومی استقلال خوزستان درباره اینكه به جز بدشانسی آیا شرایط روحی و روانی تیم به خاطر مشكلات مالی در این نتیجهگیری دخیل بوده یا نه؟ گفت: به هرحال ما قبل از این به سرمربی تیم قول داده بودیم كه این بازیها را با قدرت جلو ببریم و تا بعد از سه بازی پیش رو صحبتی نكنیم. با این حال بدون شك به جز بدشانسی این مسائل هم میتواند تاثیر گذار باشد.

وی افزود: امیدوارم هرچه زودتر مشكلات استقلال خوزستان حل شود چون شک نكنید این تیم شرایطی به مراتب بهتر از سال گذشته دارد و اگر اوضاع درست شود این مسئله را ثابت خواهیم كرد.

عاشوری با اعلام اینكه فعلا تمرینات تعطیل است و منتظر اعلام باشگاه برای شروع كار هستند در مورد عملی شدن قول و قرارهای باشگاه برای حل مشكلات مالی اظهار داشت: فعلا كه هیچ خبری نیست و قرار شده است بعد از چند روز استراحت با ما تماس بگیرند تا دوباره سر تمرینات حاضر شویم. به هرحال اگر هر تصمیمی باشد ما تابع جمع هستیم و آن موقع معلوم میشود كار چطور پیش خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی