نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از فوتبالیست‌ها که قرارداد میلیاردی دارد اما بازی نمی‌کند چندی قبل در فضای مجازی خطاب به مردم نوشته بود کاری به دستمزد من نداشته باشید و به زندگی خودتان برسید! اصلاً من دوست دارم در خانه بنشینم و پول بگیرم!

سؤال اول اینجاست که آیا آن عزیزی که به اسم مدیر(!) چنین پولهایی میدهد (البته از حساب بیتالمال) هم جزو همان مردمی است که نباید کاری به کار حضرت آقای فوتبالیست داشته باشد یا نه، ایشان «مسئول» محسوب میشوند و باید حساب پس بدهند؟!

اما سؤال دوم؛ کجای دنیا یک بازیکن یک میلیارد میگیرد و به همه فوتبالدوستان میگوید به زندگی خودتان برسید و به کسی ربطی ندارد من چقدر گرفتهام؟! اصلاً کجای دنیا به یک فوتبالیست معمولی این همه پول میدهند تا روی سکوها تخمه بشکند و به سبیل مدیر باشگاه و طرفدارانش بخندد؟!

سؤال سوم اینکه با استدلال آقای فوتبالیست آنهایی که اختلاس میکنند و یا حقوقهای نجومی میگیرند هم حق ندارند بگویند ما این پولها را میگیریم و به کسی ربطی ندارد؟!

مگر نه اینکه حداقل در معدود مواردی با آنها برخورد شد؟ پس چرا در فوتبال برخوردی نمیشود و کسی پاسخگو نیست؟ قرار بود از قراردادهای بازیکنان استقلال مبلغی کسر شود اما انگار با رفتن محمود گودرزی تمام معادلات عوض شد!

سؤال چهارم اینکه آیا مدیرعامل باشگاه نباید از مربیاش بپرسد تو که به فلانی اصلاً بازی نمیدهی و طرف مثل تماشاگر میماند (ببخشید تماشاگر بلیت میخرد اما فوتبالیست نه) پس چرا او را نگه داشتهای؟ واقعاً این مدیران باشگاههای ما این مدارک مدیریتی را از کدام بازار خرابشده خریدهاند؟! میگویند جلوی دانشگاه تهران بعضیها دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس قلابی میفروشند اما انگار مدرک مدیریت در فوتبال ارزانتر از سایر مدرکهاست و حتماً به مردم و فوتبالدوستان هم ربطی ندارد که چه کسی مدیر میشود و چه کسی معاون و مشاور!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی