نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر زمان كه لوکاس دین در تركيب تيم كاتالان به ميدان رفته، بارسا گلي نخورده و در دو بازي كه با حضور او در تركيب ثابت برگزار شده، تيم‌هاي حريف حتي يك شوت هم به سمت دروازه بارسا نزده‌اند.

با وجود غايب‌های زياد می‌توانيم سيتی را شكست دهيم

روزنامه خبرورزشی / غزال زیاری؛ لوكاس دين بازيكن جوان و فرانسوي دنياي فوتبال براي رقابت كردن با جوردي آلبا به بارسلونا پيوست و خودش از روزهاي حضورش در تيم كاتالان راضي به نظر ميرسد. البته ميداند كه هنوز به 100 درصد آمادگياش نرسيده است. آمار و ارقام هم نقش مؤثر دين در تركيب بارسا را ثابت ميكنند. هر زمان كه او در تركيب تيم كاتالان به ميدان رفته، بارسا گلي نخورده (در مصافهايش با اسپورتينگ، دپورتيوو، سيتي و گرانادا) و در دو بازي كه با حضور او در تركيب ثابت برگزار شده، تيمهاي حريف حتي يك شوت هم به سمت دروازه بارسا نزدهاند. اين گزيدهاي از گفتوگوي او با موندو دپورتيوو است:

*بعد از مصدوميت جوردي آلبا مشاركت خوبي در بازي تيم داري. از عملكردت راضي هستي؟

بله. خوشحالم كه دقايقي بازي ميكنم و ميتوانم به تيم كمك كنم. اولويت اول من عملكرد فرديام نيست، بلكه اين است كه تيم بتواند به پيروزي برسد. اين از همه مهمتر است.

*براي يك بازيكن جديد سخت است كه بتواند جاي بازيكني كه در فصول اخير در تركيب ثابت تيم بوده بازي كند؟

شرايط اينگونه است. براي من مهم اين است كه بتوانم در تيمي كه بازيكنان بزرگي مثل آلبا و سايرين دارد جا بيفتم. اينكه ميتوانم در اين تيم بازي كنم، خودش يك افتخار بزرگ است.

*بازي مهمي مثل مصاف با سيتي پيشرو است و بارسا مصدومان زيادي دارد. اين فشارها و بار مسئوليت را روي دوش شما بيشتر ميكند؟

مهم اين است كه تيم عملكرد خوبي داشته باشد. ما نشان دادهايم كه به لطف توان گروهيمان و با وجود غايبهايي كه داريم، ميتوانيم به پيروزي برسيم.

*اومتيتي يكي از ستارههاي اين فصل بارساست. بازيهاي او تو را هم سورپرايز كرده يا توقع چنين عملكردي را از او داشتي؟

مدتهاست كه او را ميشناسم و شناخت خوبي از او دارم. ما در ردههاي جوانان تيم ملي فرانسه با هم همتيمي بوديم. اصلاً تعجب نكردهام. او رشد چشمگيري داشته و هنوز هم در حال پيشرفت است. اومتيتي خيلي تلاش ميكند و برايش بهترينها را آرزومندم.

*در بازي با گرانادا، كار برايتان سخت شد. سطح واقعي بارسا در آستانه مصاف با سيتي اين است؟

شرايطمان خوب است و حس خوبي داريم. در بازي با گرانادا هم بالاخره برديم. روند نتايج خوبي داريم و بايد به حركت در اين مسير ادامه دهيم.

*دو ماه پيش به بارسا آمدي. در تيم جا افتادهاي؟

هنوز نه، 100 درصد با شرايط تطبيق نيافتهام. هر روز براي بهتر شدن و يادگيري جزئيات تلاش ميكنم. بايد بهتر از قبل اسپانيايي صحبت كنم. اين به وفق يافتنم كمك زيادي ميكند. علاوه بر زبان مسائل ديگري هم هست. جزئيات ريزي كه روز به روز رويش كار ميكنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی