نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوستان و خانواده ماتا اين بازيكن مي‌ترسيدند كه با ورود مورينيو به يونايتد دوباره همان بلا سرش بيايد و از تيم كنار گذاشته شود اما اين بازيكن تا به حال بارها گفته كه هرگز چنين دغدغه‌هايي نداشته.

ماتا: با مورينيو حرف نزدم اما رابطه‌مان حرفه‌ای است

به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ خوان ماتا خاطره خوبي از ژوزه مورينيو در چلسي نداشت. براي همين زماني كه قرار شد مورينيو هدايت شياطين سرخ را به دست بگيرد، بسياري پيشبيني ميكردند كه او از انتخاب باشگاه راضي نباشد. مورينيو ژانويه 2014 ماتا را به قيمت 37/1 ميليون پوند به يونايتد فروخت چرا كه تمايلي به كار كردن با اين بازيكن نداشت. اين در حالي است كه پيش از آن ماتا بهترين بازيكن سال باشگاه چلسي شده بود. دوستان و خانواده اين بازيكن اسپانيايي ميترسيدند كه با ورود مورينيو به يونايتد دوباره همان بلا سر ماتا بيايد و از تيم كنار گذاشته شود اما اين بازيكن تا به حال بارها گفته كه هرگز چنين دغدغههايي نداشته: «نه، مربي با من رفتار بدي ندارد. من هم به اندازه بقيه در يونايتد احساس مهم بودن ميكنم. البته ما هيچ صحبتي با همديگر نداشتهايم. كنترل همه جوانب امور كار سادهاي نيست و دوستان و خانواده من دارند از حالا مرا آماده ميكنند اما من هميشه يك چيز را به آنها گفتهام؛ اينكه خوب ميدانم با چه شرايطي روبهرو هستم و اين را ميدانم كه هيچ خبر خاصي نيست. وقتي اين مربي وارد يونايتد شد، من درست مثل سابق فكر ميكردم. من اينجا آمدهام كه بهترين بازيهايم را انجام بدهم. به خودم و تواناييهايم ايمان دارم و فكر ميكنم با اين وضعيتم به نتيجه خواهم رسيد. رابطه من با مورينيو يك رابطه حرفهاي است. همين.»

 

ماتا اين فصل فقط سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته. او در مورد لذتبخش بودن بازي براي مورينيو گفت: «بله من الان از بازي كردن لذت ميبرم. به خصوص براي بازيهاي مهم اين فصل مثل ديدار خانگي با استوك، منچسترسيتي، برنلي و فنرباغچه.» ماتا در مورد مشكل امتيازگيري يونايتد افزود: «بايد خيلي سريع به روال پيروزيها برگرديم چون الان در جايگاهي نيستيم كه شايسته ماست. بعد از دوران باشكوهي كه سرالكس داشته، آغاز يك دوره جديد كار سادهاي نيست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی