نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالله ناصری هافبک فولاد خوزستان معتقد است مخالفان فولاد با وارد کردن انتقادهای بی مورد به اسماعیل شریفات به دنبال تخریب فولاد هستند.

ناصری: با تخریب شریفات می‌خواهند به فولاد ضربه بزنند

به گزارش خبرورزشی، ناصری درباره حاشیههای اخیر فولاد در مورد اسماعیل شریفات مطرح شده است، می گوید: ما به این مسائل كار نداریم چون همه این حرفها توسط یكسری تماشاگرنما گفته میشود. شریفات در بازی با استقلال با انگیزهای مضاعف بازی میكرد و حتی دیدید كه داور یک خطای پنالتی صددرصد روی او را نگرفت. 

عبدالله ناصری در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد یزد گفته است: بعد از مصدومیتی كه دچار آن شدم در حال حاضر شرایط خوبی پیدا كردهام و امیدوارم بتوانم با صلاحدید كادرفنی به فولاد در این مسابقه كمک كنم. بازی ما با یک حریف لیگ یكی است كه شناخت آنچنانی از آنها نداریم. 

او همچنین می گوید: با این حال جام حذفی جام شگفتیهاست و باید خیلی حواسمان به رقبا باشد چون كوچكترین اشتباه ما را از گردونه رقابتها حذف خواهد كرد. به همین خاطر قطعا در این مسابقه با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا به مرحله بعد صعود كنیم. 
هافبک فولاد درباره اینكه آیا این تیم میتواند روند خوبش در لیگ برتر را در جام حذفی هم ادامه دهد، می گوید: خدا را شكر تیم به هماهنگی خوبی رسیده است و در چند هفته اخیر در لیگ برتر نشان دادیم كه روند خوبی پیدا كردهایم. همه بچهها همقسم شدهاند با قدرت در جام حذفی حضور پیدا كنیم چون هم فولاد قدرتش را دارد و هم میتوانیم با قهرمانی در این مسابقات سهمیه آسیا را بگیریم. 
او در پایان صحبت هایش گفت: از همان موقع كه این بحثها مطرح شد تمام بازیكنان تیم به حمایت از شریفات پرداختند چون میدانند او بازیكن بزرگی است و با این هجمهها و بهانه قرار دادن شریفات به دنبال تخریب فولاد هستند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی