نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله چند روز مانده به دیدار تیم ملی مقابل سوریه فیفا احکام خود درباره دیدار ایران و قطر را اعلام کرده و سه عضو تیم ملی را از همراهی در دیدار مقابل سوریه محروم کرده است.

حکم عجیب فیفا علیه ایران؛ محرومیت سنگین برای آزمون، حاج صفی و نکونام

به گزارش خبرورزشی، جنجالی که در پایان دیدار ایران و قطر و بعد از گلزنی رضا قوچان نژاد ایجاد و منجر به درگیری اعضای دو تیم شد، توسط ناظر مسابقه به فیفا گزارش شده بود و حالا کمیته انضباطی فدراسیون جهانی حکم سنگینی را برای 3 عضو تیم ملی ایران در نظر گرفته است. این در حالی است که این جکم با گذشت 4 بازی از دیدار مقابل قطر در مقدماتی توسط فیفا صادر شده است.

در نامه ای که فیفا به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده، جواد نکونام مربی تیم ملی بابت ایجاد حواشی و جنجال در لحظات پایانی با 3 جلسه محرومیت مواجه شده است. از سوی دیگر دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی نیز با محرومیت یک جلسه ای مواجه شدند. سردار آزمون و احسان حاج صفی به خاطر شرکت در درگیری های پایان بازی محروم شده اند. همچنین به سایر اعضای کادرفنی و بازیکنانی نظیر پژمان منتظری که نامش در گزارش های اولیه ارسال ناظر بازی به مقامات فیفا و AFC آمده بود، محرومیتی تعلق نگرفته است.

اما پس از این اتفاق، سایت فدراسیون در اطلاعیه ای اینطور به موضوع واکنش نشان داد: «فدراسیون فوتبال ایران اطلاعی از نامه محرومیتهای احتمالی ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال قطر در خصوص حوادث این دیدار ندارد، از این رو ضمن تاکید بر این نکته که این اطلاعیه صادر شده تنها مرجع مورد قبول فدراسیون در اطلاع رسانی احکام صادره به حساب می آید اعلام می دارد سایر اظهارنظرها در این خصوص وجاهت نداشته و پس از بررسی و تحلیلهای لازم، طی نشستی خبری با حضور مقامات فدراسیون فوتبال، اطلاعات مرتبط در اختیار رسانه های محترم قرار خواهد گرفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی