نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره شیلیایی فعلی آرسنال و سابق بارسلونا به فرار از پرداخت مالیات درآمدش متهم شده است.

بازیکن سابق بارسا متخلف مالیاتی

به گزارش خبرورزشی؛ گفته میشود که الکسیس سانچس بخشی از مالیات درآمدش در فصولی که در بارسلونا بازی میکرد را پرداخت نکرده است.

سانچس پس از ترک اودینزه در سال 2011 و پیوستن به بارسلونا سه سال در این تیم بازی کرد و از قرار معلوم مالیات درآمدهایش از محل قرارداد تبلیغاتی که رقمی در حدود 980 هزار یورو بود را نپرداخته و به همین دلیل تحت پیگرد قرار گرفته است.

 

به نوشته نشریه «پریودیکو»ی اسپانیا، سانچس 27 ساله برای ارائه توضیح درباره دلیل عدم پرداخت مالیات درآمدش در کاتالونیا باید در دادگاه حاضر شود. این در حالی است که گفته میشود او امور مربوط به قراردادهای تبلیغاتی خود را در ابتدا به شرکتی به نام «نومیدیا تریدینگ» و پس از آن به شرکتی دیگر با عنوان «اینورسیونس آلسان» در شیلی انتقال داده است که مالک 99 درصد از سهام هر دو شرکت خود اوست و هیچکدام از آنها ساختار اجرایی و فعالیت ندارند.

 

سانچس اولین بازیکن بارسایی نیست که در این چند سال اخیر به فرار از پرداخت مالیات محکوم شده است. پیش از این نیز لیونل مسی، خاویر ماسچرانو، ساموئل اتوئو و آدریانو کورئا در موارد مشابه به فرار از پرداخت مالیات محکوم شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی