نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازي‌هاي قابل قبول موراتا در هفته‌هاي اخير باعث شده تا او بيش از هر زمان ديگري در رئال به محبوبيت برسد.

بحث روز اين است: موراتا يا بن‌زما؟

روزنامه خبرورزشی / غزال زیاری؛ با جدايي آلوارو موراتا از يووه و بازگشتش به رئالمادريد شايد كمتر كسي فكر ميكرد او به همين زودي بتواند جايگاه خاصي در تركيب تيم رئال براي خودش دست و پا كرده و يك دوراهي پيش پاي سرمربي تيمش بگذارد اما درخشش او در تركيب تيم مادريدي در هفتهها و ماههاي اخير باعث شده تا اين بحث مطرح شود: بنزما يا موراتا؟

 

بازيهاي قابل قبول موراتا در هفتههاي اخير باعث شده تا او بيش از هر زمان ديگري در رئال به محبوبيت برسد. او در روزهاي نيمكتنشيني در رئال هم همواره برخورد محترمانهاي داشت و هيچ وقت در گفتوگو با خبرنگاران و يا در شبكههاي اجتماعي دست به ياغيگري نزد. موراتا حرفهايش را در زمين چمن ميزند و با گلهاي سرنوشتسازي كه براي تيم مادريدي به ثمر رسانده، بيش از هر زمان ديگري جايش را در تركيب تيم باز كرده است. موراتا در اين فصل 7 گل براي رئال زده كه به طور ميانگين در هر90 دقيقه به يك گل رسيده و اين آماري برابر با آمار گلزني كريس است.

 

رئال هم با حضور او به ثبات و انسجام خاصي رسيده و همين باعث شده تا بحثها در مورد حضور او در تركيب اصلي تيم و در نتيجه نيمكتنشين شدن بنزما شدت بگيرد. حالا خبرنگاران، هواداران رئال و سران باشگاه و بازيكنان تيم هم بر اين باورند كه حضور او در تركيب اصلي بيشتر به نفع تيم خواهد بود. زيزو اما در اين ميان با محافظهكاري رفتار ميكند.

 

بنزما در اين فصل در 12 بازي 765 دقيقه براي رئال بازي كرده و در هر سه بازي رئال در ليگ قهرمانان اروپا در تركيب اصلي بوده ولي نتوانسته در اين بازيها خودي نشان دهد. از سوي ديگر موراتاي نيمكتنشين در اين بازيها 3 گل به ثمر رساند.

 

در لاليگا، بنزما در 7 بازي اخير تيمش در 6 بازي در تركيب اصلي بوده و 4 گل به ثمر رسانده اما او هم به خوبي ميداند كه ستارهاي به نام موراتا در كمين است تا بتواند با عطش پايانناپذيرش، جاي او را در تركيب اصلي تيم پر كند. موراتا با روحيهاي مثل رائول كه الگوي فوتبالياش است، از گلزني دست نميكشد و در تلاش است تا ثابت كند جاي او در تركيب اصلي تيم است و نه روي نيمكت.

 

اگر گل موراتا در بازي اخير تيمش و البته دو گلي كه در جامحذفي زده را در نظر نگيريم، آمار گلهاي او برابر با كريم بنزماست. آنچه مسلم است اين است كه بنزما با روزهاي اوجش فاصله دارد ولي او نيز بايد بكوشد تا به سادگي جايگاهي كه براي به دست آوردنش بازيكناني مثل ايگواين را كنار زده را به موراتا ندهد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی