۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
۰ |
۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید ستاره‌های دنیای فوتبال پاهای بسیار بزرگی دارند کدام‌ها هستند.

پاگنده‌ها

بعضي از فوتباليستها هستند كه سايز پاهايشان به مراتب بزرگتر از افراد عادي است اما اين پاهاي بزرگ و متفاوت مانع از رسيدن اين فوتباليستها به رؤيايشان كه تبديل شدن به يك فوتباليست حرفهاي و تمامعيار بوده، نشده. در اين گزارش متفاوت قصد داريم تا شما را با بعضي از فوتباليستهايي كه سايز كفشهايشان با افراد عادي فرق زيادي دارد آشنا كنيم:

 

۱- فرناندو تورس- سايز كفش: ۴۶؛ اگر در گذشته لوئيس آراگونس فقيد به عنوان پاگنده باشگاه اتلتيكومادريد شناخته ميشد، سالها بعد اين باشگاه اسطوره ديگري يافت كه او هم مثل آراگونس كفشهاي بزرگي را به پا ميكند. او كسي نيست به جز فرناندو تورس؛ اين ستاره اسپانيايي كه محصول آكادمي اتلتيكومادريد است دستكم از اين حيث شباهت زيادي به آراگونس دارد. ال نينيو يا بهتر بگوييم، فرناندو تورس با اين پاهاي بزرگ گلهاي فراواني را براي اتلتيكومادريد زده و در تيمهاي ديگري كه به ميدان رفته نيز توانسته مهره موفق و ارزشمندي باشد.

 

۲- جرارد پيكه - ساير كفش: ۴۶؛ بدون هيچ ترديدي پيكه يكي از بهترين مدافعان تيم ملي اسپانيا و حتي دنياست كه هر از چندگاهي گردوخاكي هم در رسانههاي خبري و شبكههاي مجازي به راه مياندازد. او نيز پاهاي بزرگي دارد و كفشهايي به سايز ۴۶ به پا ميكند و با اين پاهاي بزرگ، يكي از مدافعان قابل اتكاي تيم لوئيس انريكه به شمار ميرود.

 

۳- زلاتان ايبراهيموويچ - سايز كفش: 5/46؛ ستاره سوئدي منچستريونايتد بهترين مثال براي اثبات اين حرف است كه افرادي كه پاهاي بزرگي دارند، هميشه زمخت نيستند و ميتوان ظرافتهاي فراواني را در حركات آنها، دستكم در دنياي فوتبال يافت. زلاتان با همين پاهاي گنده، هنر فوتبال را به بهترين نحو ممكن در زمين چمن به نمايش گذاشته و ظرافت را با مهارتهاي فوتبالي به زيبايي درهم آميخته و با وجود سن و سال بالايش همچنان در دنياي فوتبال بينظير است.

 

۴- پيتر كراوچ - ساير كفش: 5/46؛ مهاجم انگليسي استوكسيتي قد و قامت بلندي دارد. او با ۲۰۱ سانتيمتر قد يكي از بلندقدترين بازيكنان دنياي فوتبال است و از همينرو چندان عجيب هم نيست كه پاهاي بزرگي هم داشته باشد. اين بازيكن انگليسي هم مثل زلاتان كفشهايي با سايز 5/46 به پا ميكند.

 

۵- مانوئل نوير - سايز كفش: ۴۷؛ دروازهبان آلماني بايرنمونيخ كه از او به عنوان يكي از بهترين دروازهبانان حال حاضر دنياي فوتبال ياد ميشود، تكنيك فوقالعادهاي در بازي با پا دارد اما در مورد پاهاي نوير يك نكته هست كه شايد كمتر كسي از آن اطلاع داشته باشد و آن هم سايز بزرگ پاهاي او است. اين دروازهبان آلماني كفشهاي سايز ۴۷ ميپوشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی