نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰

گرت بيل كدام بازی‌‌های مهم را از دست خواهد داد؟

همه چيز برايش خوب پيش ميرفت و فصل خوبي را شروع كرده بود. به نظر ميرسيد خودش هم مصدوميتهاي گاه و بيگاه فصل گذشته را فراموش كرده است اما يك مصدوميت ناگهاني، ورق را هم براي خودش و هم براي رئالمادريد برگرداند. رئالمادريد بايد فعلاً بيخيال گرت بيل شود؛ شايد دستكم براي سه ماه.

 

مچ پاي لعنتي

ماجرا به سهشنبه شب برميگردد. جايي كه گرت در جريان بازي با اسپورتينگ ليسبون از ناحيه مچ پا دچار آسيبديدگي شد و به زمين افتاد. تلاش تيم پزشكي رئالمادريد هم بيفايده بود تا بيل ورزشگاه ژوزه آلوالاده را با درد ترك كند.

 

اين هفته عمل ميشود

بعد از انجام معاينات دقيق، تيم پزشكي باشگاه رئالمادريد رسماً اعلام كرد گرت سهشنبه اين هفته تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت. عملي كه در لندن انجام خواهد شد و پزشكهاي باشگاه هم بر آن نظارت خواهند داشت. بر همين اساس گرت دستكم تا سه ماه نميتواند كهكشانيها و همچنين تيم ملي ولز را همراهي كند.

 

روندي كه متوقف شد

مصدوميت بيل از اين جهت بدشانسي تلقي ميشود كه او بعد از گذراندن يك دوره آسيبديدگيهاي متوالي، دوباره به شرايط آرماني برگشته بود. او در 16 مسابقهاي كه اين فصل براي رئالمادريد به ميدان رفته بود آمار 7 گل را از خود به جا گذاشت و يكي از اسلحههاي هجومي زينالدين زيدان در بازيهاي دشوار به حساب ميآمد.

 

از الكلاسيكو تا جام جهاني باشگاهها

اما گرت بيل كدام بازيهاي مهم را از دست خواهد داد؟ اگر مدت زمان ريكاوري او را سه ماه در نظر بگيريم، او بازيهاي مهمي چه در رئال و چه در تيم ملي ولز را از دست خواهد داد. از همه مهمتر الكلاسيكو است كه بيل بايد با حسرت اين مسابقه را از خانه تماشا كند. سپس چند روز بعد رئالمادريد بدون گرت بيل مهياي ديدار با دورتموند در ليگ قهرمانان اروپا ميشود. ديداري كه در صدرنشيني كهكشانيها بسيار تعيينكننده است. تعطيلات زمستاني بهترين فرصت براي اين بازيكن ولزي خواهد بود تا بدون دردسر استراحت كند اما خيلي زود نوبت به تقابل با سويا ميرسد و باز هم بيل غايب است. در اين ميان، بيل نميتواند رئاليها را در سفر به ژاپن براي جام جهاني باشگاهها نيز همراهي كند. كار به اينجا ختم نميشود چون با توجه به پيشبينيها، گرت دور رفت مرحله يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را نيز از دست خواهد داد.

 

ديدارهاي كماهميت

گرت بيل به جز اينكه رئال را در سختترين شرايط تنها خواهد گذاشت، در چندين ديدار كماهميتتر هم غايب خواهد بود. گرت مجبور است ديدار با اسپورتينگ خيخون، لئونسا، دپورتيوو لاكرونيا، گرانادا، مالاگا و رئال سوسيهداد را از خانه تماشا كند و زيدان اميدوار است دوران نقاهت عنصر تهاجمي تيمش همينجا تمام شود. در غير اين صورت سرمربي رئالمادريد بايد رئال را در بازيهاي مهم پايان فصل همچون سلتاويگو، اوساسونا، والنسيا و اسپانيول نيز بدون بيل ارنج كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی