نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از تساوی این تیم مقابل گسترش فولاد گفت: علیرضا منصوریان باید با تجربه و سابقه‌ای که داشت ۱۵ دقیقه پایانی را مدیریت می‌کرد.

زمانی: منصوریان نتوانست بازی را مدیریت کند

حسن زمانی درباره تساوی تیم فوتبال استقلال تهران مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر گفت: شخصاً به هیچ عنوان از این تساوی راضی نیستم. آقای منصوریان باید از دقیقه ۷۵ به بعد بازی را مدیریت میکرد تا استقلال پیروز از میدان خارج شود.

وی افزود: در یک مسابقه فوتبال از دقیقه ۷۵ به بعد هر نتیجهای رقم بخورد مستقیماً مربوط به تصمیمات سرمربی است؛ چه تیم ببرد و چه ببازد. منصوریان هم باید با تجربه و سابقهای که داشت، تیم را هدایت و بازی را مدیریت میکرد.

عضو هیأت مدیره استقلال یادآور شد: به عنوان نمونه تیم فوتبال تراکتورسازی برای اینکه صدرنشین لیگ شود، ۲۵ دقیقه آخر مسابقه را مدیریت کرد، ما هم برای اینکه چهارم شویم خیلی راحت میتوانستیم بازی را تا دقیقه ۹۰ مدیریت کنیم. اشتباهی که از استقلال سر زد، در حد این تیم بزرگ نبود.

زمانی ادامه داد: تماشاچی حق دارد از این وضعیت ناراحت باشد. وقتی دو گل از حریف جلو باشید و نتوانید آن را حفظ کنید؛ این برای تیمی مثل استقلال نقطه ضعف است.

وی در خصوص اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده استقلال در هفته نوزدهم جزو دو تیم برتر جدول است، گفت: من هم پیش از این گفتهام استقلال تا هفته نوزدهم میتواند جزو سه تیم برتر باشد ولی اینکه مسابقاتی مثل بازی با گسترش فولاد را به راحتی از دست میدهیم، سخت است. وقتی شما نمیتوانید دو گل خود را حفظ کنید، این کارتان را در ادامه لیگ دشوار می کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که مقصر نتیجه بازی روز گذشته را چه کسی میدانید؟ تأکید کرد: مقصر این تساوی، بازیکنان خوب ما بودند که اشتباهات فردی داشتند و همچنین عدم مدیریت سرمربی تیم.

زمانی در خصوص اینکه آیا استقلال در نیم فصل تقویت میشود یا خیر؟ گفت: ما منتظریم تا منصوریان نظرش را در این باره اعلام کند. به نظرم اولین کاری که باید برای خروج از این وضعیت انجام بدهیم، این است که سرمربی بدون تعارف و رودربایستی، اسامی بازیکنانی که نمیخواهد و به کارش نمیآید را اعلام کند.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل امین حاجمحمدی و آرش افشین میتوانند در تیمهای دیگر نقش مؤثری داشته باشند. سرمربی میتواند این بازیکنان را آزاد کند و به جای آنها بازیکنانی بگیرد که نیاز دارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره حضور فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری در جلسه هیأت مدیره باشگاه گفت: ایشان برای تشکر از باشگاه به جلسه آمدند و همچنین مدیران باشگاه اعلام کردند که اگر خانواده مرحوم پورحیدری مشکل دارند، آماده حل آن هستند.

زمانی درباره انتخاب جانشین منصور پورحیدری و اینکه گفته میشود امکان دارد فریده شجاعی جایگزین شود، گفت: حضور شجاعی در جلسه هیأت مدیره ارتباطی به انتخاب ایشان به جای آقای پورحیدری نداشت. همانطور که گفتم ایشان برای تشکر از باشگاه به جلسه هیأت مدیره آمد. ما هم برای انتخاب جایگزین آقای پورحیدری منتظر تصمیم وزیر ورزش و جوانان هستیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان تغییر سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای هیأت مدیره وجود دارد یا خیر؟ گفت: فعلاً چیزی مشخص نیست. یکی از برنامههای وزیر این بود که کمترین تغییر را در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی