نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته سیزدهم لالیگا باز هم رئال است که میتواند با حفظ صدر قدرت خودش را به رخ رقبا بکشد.

رئال به دنبال قدرت‌نمايی بيشتر

مصاف روز يكشنبه بارسلونا در خانه رئال سوسيهداد بدون ترديد يكي از سختترين بازيهاي اين هفته لاليگا خواهد بود. هيجان اين بازي به اين خاطر است كه بارساييها در سالهاي اخير هرگز نتوانستهاند در خانه اين تيم به نتيجه مطلوبي دست بيابند. در اين گزارش ميتوانيد نكات جالب توجهي در مورد بازيهاي اين هفته لاليگا مطالعه كنيد.

 

رئالمادريد - اسپورتينگ خيخون

* اين دو تيم در طول تاريخ، 42 بار با ميزباني رئال با هم روبهرو شدهاند كه 29 بار رئال پيروز شده، 10 بازي مساوي شده و 3 بازي هم با باخت رئال به پايان رسيده. در اين 42 بازي، رئال 104 گل زده و 31 گل خورده.

* رئال زيدان تا به اينجا 97 گل در لاليگا زده كه كريس با29 گل، بنزما با 16 گل، بيل با 15 گل، ايسكو، جيمز، موراتا با 4 گل، لوكاس، مودريچ و سرخيو راموس و خسه با 3 گل، كروس، پهپه، آسنسيو با 2 گل و مارسلو، واران، دانيلو و كاسميرو با يك گل نامشان را در ليست گلزنان رئال زيدان ثبت كردهاند.

* رئال در 24 بازي اخير موفق به گلزني شده و اگر مقابل خيخون هم به گل برسد با دهمين ركورد برتر اين تيم در گلزني در بازيهاي متوالي برابري خواهد كرد. بهترين ركورد در تاريخ رئال در اين زمينه، گلزني در 35 بازي متوالي است.

* رئالمادريد با 122 خطا، تيمي است كه كمترين خطا را در رقابتهاي اين فصل لاليگا انجام داده است.

* رئالمادريد در بازيهايي كه با قضاوت ارناندس ارناندس برگزار كرده به 9 برد و 2 تساوي دست يافته و خيخون با اين داور به يك برد و يك مساوي رسيده.

 

سويا- والنسيا

* اين دو تيم در مجموع 71 بار با ميزباني سويا با هم مصاف كردهاند و 41 بازي با برد سويا، 16 بازي با تساوي و 14 بازي با باخت سويا به پايان رسيده. تيم ميزبان در اين 71 بازي 137 گل زده و 73 گل خورده.

* از فصل 2004 - 2003 به بعد، والنسيا در ورزشگاه سانچس پيسخوان به پيروزي نرسيده و به 8 باخت و 4 تساوي دست يافته.

* سويا از هفته دوم فصل گذشته به بعد، در تمام بازيهاي خانگياش موفق به گلزني شده و در مجموع در 24 بازي خانگي متوالي گلزني كرده كه اين چهارمين ركورد در اين زمينه در طول تاريخ اين باشگاه است. آخرين باري كه آنها در اين مسير ناكام ماندند در هفته دوم فصل پيش و مصاف با اتلتيكو بود.

* ويتولو دو هفته متوالي براي تيمش گلزني كرده و همين حالا با 2 گلي كه در طول فصل گذشته براي تيمش زده بود برابري كرده.

 

اوساسونا - اتلتيكومادريد (فردا ساعت 18:45)

* اين تيمها در مجموع 34 بار به ميزباني اوساسونا با هم روبهرو شدهاند كه 17تا از اين بازيها با برد اوساسونا، 6 بازي با تساوي و 11 بازي با برد اتلتيكو به پايان رسيده.

* گريزمن ميتواند در اين بازي، پنجاهمين بازياش در رقابتهاي لاليگا را برگزار كند.

* اوساسونا در اين فصل از 28 بازيكن استفاده كرده و از اين لحاظ در لاليگا ركورددار است. اتلتيكو هم با استفاده از تنها 20 بازيكن، كمترين بازيكن را در طول فصل استفاده كرده كه اين بازي در حقيقت جدال دو ركورددار اين فصل از نظر تعداد بازيكن استفاده شده به حساب ميآيد.

* آخرين باري كه اتلتيكو 3 باخت متوالي در لاليگا داده بود به فصل 2011-2010 برميگردد كه آنها در بين هفتههاي 20 تا 23 به چهار باخت متوالي دست يافته بودند و آخرين باري كه آنها در سه هفته موفق به گلزني نشده بودند، در 4 هفته پاياني فصل 2015-2014 بود.

 

رئال سوسيهداد بارسلونا (فردا ساعت 23:15)

* اين دو تيم در مجموع 69 بار با ميزباني سوسيهداد به مصاف هم رفتهاند و سوسيهداد 29 بار پيروز شده، 23 بار بازي مساوي شده و 17 باخت به نام سوسيهداد ثبت شده. در مجموع سوسيهداد ميزبان، در اين بازيها 101 گل زده و 91 گل خورده.

* آخرين برد بارسلونا در آنوئتا به فصل 2007-2006 برميگردد كه با نتيجه 2 بر صفر رقم خورد. از آن به بعد بارسا در آنوئتا 5 باخت و يك مساوي متحمل شده.

* انريكه در آنوئتا 3 بار طعم شكست را چشيده.

* مسي تا حالا 2 بار موفق به گلزني در آنوئتا شده. آنوئتا ورزشگاهي است كه در بين تمام ورزشگاههاي لاليگا، كمترين تعداد گلها را از مسي در آن شاهد بودهايم. البته ورزشگاههاي سوريا، كلمبينو، بوتراركه، ريكو پرس، مارتينس والرو هم 2بار شاهد گلزني مسي بودهاند و او در برخي ورزشگاهها مثل لوس پاخاريتوس، لاكوندومينا، گران كاناريا و چاپين موفق به گلزني نشده.

* بارسا در هر دو بازي خارج از خانه كه با قضاوت خيل مانسانو برگزار كرده، بازنده بوده و رئال سوسيهداد با قضاوت اين داور به يك برد، يك تساوي و يك باخت دست يافته.

 

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی