نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئو مسی در حاشیه تبلیغ کفش جدیدش حرفهای جالبی زده است.

مسی: تغيير چهره‌ام دلايل زيادی داشت

بعد از دو گلي كه ليونل مسي وارد دروازه سلتيك گلاسكو كرد و باعث برد ارزشمند تيمش مقابل حريف اسكاتلندي شد، او حالا به بازي روز يك‌شنبه تيمش در ورزشگاه آنوئتا مي‌انديشد و نيم‌نگاهي نيز به بازي ال‌كلاسيكو دارد.

 

لوئيس انريكه سرمربي موفق بارسا روز پنج‌شنبه را به شاگردانش استراحت داد و به همين خاطر هم بود كه مسي در مراسم تبليغاتي آديداس در بارسلونا حضور يافت و كفش‌هاي جديدش را معرفي كرد. اين مراسم در بارسلونا و با حضور 200 هوادار كودك و جوان برگزار شد كه طي آن مسي پاسخگوي برخي سؤالات شد كه در اينجا مي‌توانيد گزيده‌اي از صحبت‌هاي او را مطالعه كنيد:

 

برد مقابل سلتيك

من از بازي‌اي كه انجام داديم، خيلي راضي هستم. جو فوتبالي فوق‌‌العاده‌اي حاكم بود. البته اين اولين باري نبود كه آنجا بازي مي‌كردم و ورزشگاه سلتيك و جو حاكم بر آن را مي‌شناختم. هم از نتيجه راضي‌ام و هم از صعودمان به دور بعد كه مهم‌ترين نكته بود. مي‌دانستيم كه كار سختي داريم ولي توانستيم هدف نهايي‌مان كه صعود به دور بعد بود را محقق كنيم.

 

بازي روز يك‌شنبه

بازي كردن در ورزشگاه آنوئتا هميشه سخت است. كلاً مصاف با سوسيه‌داد سخت است‌؛ اين را به خاطر تيمي كه آنها در اختيار دارند و شرايط خوب فعلي‌شان و حضورشان در رده‌هاي بالايي جدول مي‌گويم. ما نبايد بلغزيم. به برد در اين بازي نياز داريم و اميدواريم كه بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. توقعات زيادي از خودمان براي اين بازي داريم. اميدواريم بتوانيم با كسب هر سه امتياز بازي به خانه برگرديم.

 

وابستگي تيم به مسي

من اين‌طور فكر نمي‌كنم. مهم‌ترين نكته در تيم ما نظم و انضباط تاكتيكي و كارهاي گروهي است. نظم مهم‌ترين چيز است. اين كليدي‌ترين نكته اين روزهاست.

 

بلوغ

با گذر سال‌ها، افراد پيشرفت مي‌كنند. بايد از لحظات سخت درس بگيري. همه اتفاقات به خاطر برد يا باخت رخ نمي‌دهد. من از بردن لذت مي‌برم و مي‌خواهم به همه اهداف برسم. اگر نتواني به هدف‌هايت برسي، دست‌كم مي‌تواني تلاشت را انجام دهي. اين هم در نوع خود خيلي مهم است.

 

تغيير چهره

دليل اينكه در چهره‌ام تغييراتي دادم، تركيبي از خيلي چيزهاست. در آن لحظات (بعد از فينال كوپا آمه‌ريكا كه در ضربات پنالتي مغلوب حريف شده بوديم)، لحظات ديوانه‌واري را پشت سر مي‌گذاشتيم. دوباره در ضربات پنالتي مغلوب شديم و اين‌گونه خواستم تا كمي تغيير در ظاهرم ايجاد كنم.

مسي، آقاي گل فعلي رقابت‌هاي اروپايي

در پايان هفته پنجم رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، ليونل مسي با زدن 9 گل در صدر جدول قرار گرفته است. ادينسون كاواني اروگوئه‌اي با 5 گل در رده دوم قرار گرفته و اوزيل، لواندوفسكي و محرز هريك با 4 گل در رده‌هاي بعدي هستند. كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال با 2 گل فاصله زيادي با مسي دارد. مسي 8 تا از گل‌هايش در رقابت‌هاي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا را با ضربه پا زده و يك گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانده.

مسي در كل و در تمامي بازي‌هايي كه اين فصل براي تيمش برگزار كرده، توانسته 17 گل در رقابت‌هاي لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا براي تيمش بزند. اين در حالي است كه كريس، رقيب اصلي مسي، تا به اينجاي فصل 8 گل در لاليگا زده و تنها 2 گل در ليگ قهرمانان اروپا به ‌ثمر رسانده.

 

ادينسون كاواني اروگوئه‌اي با زدن 11 گل برترين گلزن ليگ يك است و در اروپا هم 5 گل به ‌ثمر رسانده و نامش را پس از مسي در جايگاه دومين گلزن برتر قاره سبز در اين فصل مي‌بيند. بعد از كاواني نام آئوباميانگ دورتموند ديده مي‌شود كه در مجموع بازي‌هاي اين فصل تيمش 15 گل زده. مودسته بازيكن كلن تا به اينجاي فصل 12 گل به‌ ثمر رسانده و آگوئروي سيتي با 11 گل در رده بعدي است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی