نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسا در حالی برابر سوسیداد به تساوی رسید که شایسته کسب همان یک امتیاز هم نبود.

بدترين بارسای فصل

طلسم ورزشگاه آنوئتا، اين فصل هم مانند فصول پيش دامنگير بارسا شد تا آبيواناريها با كسب تنها يك امتياز اين ورزشگاه را ترك كنند. در جريان اين مسابقه اتفاقاتي رخ داد كه از نظر آماري عجيب و غيرقابل باور به نظر ميرسد. تعداد پاسهاي بازيكنان بارسا در طول مسابقه كمتر از بازيكنان تيم ميزبان بود. دقت سانترهاي بازيكنان تيم مهمان هم كمتر از بازيكنان سوسيهداد بود؛ حتي از نظر تعداد شوت به دروازه هم بازيكنان بارسلونا آمار ضعيفتري نسبت به تيم ميزبان داشتند و از نظر مالكيت توپ نيز ميدان را به حريف واگذار كردند. بدين ترتيب و با اتكا به اين آمار ميتوان گفت كه اين بارسا، ضعيفترين بارسايي بود كه در طول اين فصل شاهدش بوديم و اين اتفاق در شرايطي رخ داده كه بازي حساس الكلاسيكو پيش روست.

 

مالكيت توپ و ميدان

بارساييها در بازي با سوسيهداد 48 درصد مالكيت توپ و ميدان را در اختيار داشتند كه اين بدترين آمار آنها در طول اين فصل است. در هيچيك از بازيهاي بارسا در 12 هفته پيشين، درصد مالكيت توپ آنها زير 50 درصد نبود و بدترين آمار آنها تا قبل از بازي يكشنبه، در مصاف با سويا بود كه با52 درصد مالكيت توپ رقم خورده بود.

 

پاسها

در طول 90 دقيقه اين بازي شاگردان انريكه 426 پاس دادند كه 326 تا از آنها سالم بود (يعني 77 درصد پاس سالم) كه اين ضعيفترين آمار در طول اين فصل براي بارساست و درصد پاسهاي سالم بارسا در اين فصل و در جريان يك بازي هرگز زير 80 درصد نيامده بود. در عين حال هيچيك از بازيكنان بارسا دقت پاسي بالاتر از 90 درصد نداشتند كه اين هم اتفاقي كمسابقه است.

 

شوت به دروازه

در جريان اين بازي بارساييها تنها 2 شوت در چارچوب داشتند و اين با بدترين عملكرد آنها در شب باختشان مقابل آلاوس در هفته سوم لاليگا برابري ميكند. آنها تا دقيقه 41 بازي حتي گام به محوطه جريمه حريف نگذاشتند و تا اتمام نيمه اول تنها يك بار سوارس شوتي به سمت دروازه حريف زد كه بيرون رفت.

 

ركوردشكني مسي

پدرو مارتين، خبرنگار ورزشي در صفحه توئيترش نكته جالب توجهي را اعلام كرده و گفته: «مسي اولين بازيكني است كه در 200 بازي لاليگا موفق به گلزني شده است. او با گلزني در200 بازي در لاليگا، حالا 320 گله است. نفر دوم در اين ليست رائول گونسالس اسطوره رئال است كه در 184 بازي براي تيمش گلزني كرده بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی